Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de liefhebbers van snelheid !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor de liefhebbers van snelheid !!

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Toch moet je hier het verstand op nul zetten. Waaghalzen zijn het wel. En ik denk eerder dat de organisatoren gestoord zijn.
    adrenaline wordt speciaal gemaakt om niet te kunnen denken.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

heerlijk gewoon!!

lef hebbe en gestoord zijn moet je wel!!
      anders kom je er niet
      nikon stuff

Comment

Tja soms geeft zoiets een kick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
          Tja soms geeft zoiets een kick
          Niet soms, altijd. Maar dat is iets wat iemand die nog nooit met een moto gereden heeft niet verstaat, niet dat je daarom zo moet rijden
          Last edited by CIB; 22 september 2011, 14:51.
          Nikon D5100 + 18-105mm VR
          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Snelheid geeft steeds een kick. Heb een paar keer op circuit gereden met mijn wagen, en inderdaad dat doet iets met een mens. Je moet oppassen of je geraakt eraan verslaafd.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als je zelf met de moto op een gewoon circuit gereden hebt weet je dat deze gasten ballen als watermeloenen hebben. Om op zo'n stratencircuit voluit te gaan heb je lef én talent nodig. De dodelijke ongelukken (zoals sommige van op het filmpje) horen er jammer genoeg ook bij...

Comment

The future of the TT is always in doubt with regards to the safety, especially "Mad Sunday" when any member of the public can ride the mountain section of the course which is open one way from Ramsey to Douglas. The TT races are extremely dangerous because of the high speeds on very narrow, twisting streets, roads and lanes flanked by stone walls and even buildings. Between 1907 and 2009 (at the end of 2009 TT races period) there have been 237 deaths during official practices or races on the Snaefell Mountain Course (this number includes the riders killed during Manx Grand Prix and the Clubman TT races).
                237 doden op een goeie 100 jaar en 7 stuks in 2011 dacht ik. Je moet wel redelijk gek zijn en lef hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                  Als je zelf met de moto op een gewoon circuit gereden hebt weet je dat deze gasten ballen als watermeloenen hebben. Om op zo'n stratencircuit voluit te gaan heb je lef én talent nodig. De dodelijke ongelukken (zoals sommige van op het filmpje) horen er jammer genoeg ook bij...
                  Yep, volledig mee akkoord
                  Ik heb zelf indertijd met mijn ZX9R (achteraf gezien) domme dingen gedaan, maar de kick die je krijgt is onbeschrijflijk.

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik heb nog nooit met de moto gereden, en kan dit moeilijk begrijpen.
                    Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat ik zo'n risico's nooit zou nemen.
                    Met een auto op een circuit zou ik me wel kunnen voorstellen, maar besef maar al te goed dat ik het veel te rustig zou doen.
                    Ik denk dat ik voor bochten te vroeg zou remmen, en dat maakt nu eenmaal het grootste verschil om een gode tijd neer te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Ik heb nog nooit met de moto gereden, en kan dit moeilijk begrijpen.
                      Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat ik zo'n risico's nooit zou nemen.
                      Met een auto op een circuit zou ik me wel kunnen voorstellen, maar besef maar al te goed dat ik het veel te rustig zou doen.
                      Ik denk dat ik voor bochten te vroeg zou remmen, en dat maakt nu eenmaal het grootste verschil om een gode tijd neer te zetten.
                      Inderdaad, de snelheid waarmee je de bocht uitkomt is het belangrijkste, naast uiteraard het nemen van de ideale lijn.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Spelen met je leven. Niets nieuws. Niets moois. Het is nu eenmaal leuker leven met de
                        duivel op je hielen, dan dat je naast de Heer zit en geniet van de stilte en de rust. En
                        hoe sneller alles gaat, hoe minder tijd we hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Spelen met je leven. Niets nieuws. Niets moois. Het is nu eenmaal leuker leven met de
                          duivel op je hielen, dan dat je naast de Heer zit en geniet van de stilte en de rust. En
                          hoe sneller alles gaat, hoe minder tijd we hebben.
                          Daar kan ik wel inkomen als ik denk aan die Brugse herder die de Heer verkondigde...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                            Niet soms, altijd. Maar dat is iets wat iemand die nog nooit met een moto gereden heeft niet verstaat, niet dat je daarom zo moet rijden
                            als ex-motorrijder volledig met je eens!

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Yep, volledig mee akkoord
                            Ik heb zelf indertijd met mijn ZX9R (achteraf gezien) domme dingen gedaan, maar de kick die je krijgt is onbeschrijflijk.grts
                            Sieg
                            zelfde hier, maar met Suzuki S Katana 1100.....
                            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
                            X