Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bezoekje aan Het Zwin advies...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bezoekje aan Het Zwin advies...

Hallo,

We waren aan't denken om in't weekend met de kinderen (3 & 5) eens naar de zee te rijden om gewoon eens weg te zijn... en dan kunnen de mannen wat zand gaan schuppen enzo.
    De vraag was dan van... waar gaan we naartoe ? liefst ni te druk... nothing fancy.

Maar nu dacht ik aan "Het Zwin"... kan je daar zo naartoe zonder daar een hele daguitstap van te maken ?
    Ik ben er nog nooit geweest, maar hoe toegankelijk is het daar met kinderen ?

en ja... natuurlijk kan ik mijn fototoestel niet alleen thuis laten he... dus voor de papa mag er ook wat ontspanning bij zijn ;-))

graag wat raad ;-)
    Nikonian

Re: bezoekje aan Het Zwin advies...

Je kan je bezoek zo kort of zo lang maken als je wil...

In het Zwin heb je het vogelpark en het natuurgebied.
    Het vogelpark is vooral voor de kinderen met de diverse volieres.
    Het natuurgebied (enkel toegankelijk via vogelpark - betalend) kan je omschrijven als een duinengebied met uitgebreide plantengroei en waterzones. Het is toegankelijk voor kinderen maar ze moeten er natuurlijk niet gaan beginnen "schuppen"

Zet routes naar meerdere locaties uit, ontvang routebeschrijvingen voor openbaar vervoer/auto/lopen, bekijk verkeersomstandigheden rechtstreeks, plan uitstapjes, bekijk satellietbeelden, luchtfoto's en straatweergaven. Doe meer met Bing Maps.

Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

En als je er bent ook eens naar de vlindertuin gaan?

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Die bestaat niet meer. Het is sedert vorig jaar gesloten.

Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
          Die bestaat niet meer. Het is sedert vorig jaar gesloten.

http://www.vlindertuin-knokke.be/
          Wow das toch even schrikken. Kon je mooie foto's maken van... vlinders

Dacht er nog eens heen te gaan met mijn nieuwe 85mm 1.8 helaas.
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Het Zwin is best leuk om eens te bezoeken. Niet te duur, niet te veel volk en genoeg
            plaats om te parkeren.
            Altijd fijn als ze (om een uur of drie in de namiddag, denk ik) de vogels gaan voederen.
            Kinderen vinden dat vast spannend en papa kan mooie prentjes schieten.
            Willen ze daarna gaan schuppen, kan je altijd nog naar Cadzand. Dat is dichtbij en ook al
            niet druk. Bovendien leuk om te wandelen in de duinen.

Comment

Working...
            X