Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digicorder defect

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digicorder defect

zaterdag heeft digicorder het begeven ===> omruilen , toestel heeft het geen 4 uur uitgehouden vandaag terug omwisselen , had graag het energiezuinige nieuwe model gehad.

Re: Digicorder defect

Is er dan een nieuw model dat zuiniger is?

Waar vind je meer info daarover?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      ...... omruilen , toestel heeft het geen 4 uur uitgehouden vandaag terug omwisselen clown:
      denk vast dat er zijn, die wat langer dan 4 uur mee gaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        denk vast dat er zijn, die wat langer dan 4 uur mee gaan.
        grt,bouk.
        Deze morgen een nieuwe gaan halen het verbruik zou beduidend minder moeten zijn zeker in stand - by .Hij zou ook sneller moeten opstarten .Hij kan 2 programma's opnemen en naar een derde kijken.

Comment

En heb je daar extra voor moeten betalen?

Wisselen ze nu de 'oude' defecte voor nieuwere zuinigere modellen?

Comment

Ik heb deze al twee maand(AD2100)...je moet enkel 50 € activatiekost bijbetalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
              Ik heb deze al twee maand(AD2100)...je moet enkel 50 € activatiekost bijbetalen.
              Dt klopt.Ik denk dat je deze altijd kan omwisselen maar ben niet zeker.

Comment

na de voorvermelde problemen van mijn digicorder , gisteren telefoontje van telenet gehad . Was een goed gesprek en na even stilte gevraagd of ik geen tegemoetkoming zou kunnen krijgen voor de extra verplaatsing en het moeten missen van digitale TV . De persoon stelde voor een maand gratis kabelabonnement , dit vond ik een goede service.Als er iets goed is mag het ook geweten zijn.

Comment

Dt klopt.Ik denk dat je deze altijd kan omwisselen maar ben niet zeker.
                  Wisselen kan altijd maar ... indien minder dan een jaar in gebruik moet je ervoor betalen, nadien niet.
                  Wel wat onnozel dat ze ook een deel van de info op het frontpaneel en connectiemogelijkheden weggelaten hebben ... ze bezuinigen dus niet alleen op stroom.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

De persoon stelde voor een maand gratis kabelabonnement , dit vond ik een goede service.Als er iets goed is mag het ook geweten zijn.
                    Als je een tegemoetkoming vraagt voor de last zijn ze redelijk snel om daar op in te gaan ... liever dit dan een klant kwijt te zijn denken ze.
                    Maar het doet altijd plezier iets te krijgen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Gisteren heeft deze van ons ook de geest gegeven, meteen een andere kunnen gaan ophalen, nieuw model (2100) heb geen activatie moeten betalen.

Die energiezuinige modus moet je wel zelf instellen, dan gaat het standby verbruik van 20 watt naar minder dan 1 watt, en gaat ook de uuraanduiding weg.

Er is echter ook wel één nadeel aan verbonden (kan je terugvinden onder info in het menu van je toestel) en dat is , dat je toestel tot één minuut nodig heeft om op te starten, en tot twee minuten voor je bewerkingen kan uitvoeren in het menu.

Wat wel veel beter is, is de reactie van het toestel, practisch geen vertraging meer bij het bedienen en een HD van 500 Gb. ipv. 320 Gb. bij het oudere model.

Comment

Ik heb het model 2100 als sinds maart of april.

Het was zelfs zo dat de Telenet installateur die langskwam zelf verrast was toen hij het toestel uit de doos haalde. Het was zelfs de eerste keer dat hij dit ging plaatsen.

En enkele dagen later zag ik in de krant de berichten dat Telenet binnen enkele weken met een nieuw model zou komen...

Die energiezuinige modus moet je wel zelf instellen, dan gaat het standby verbruik van 20 watt naar minder dan 1 watt, en gaat ook de uuraanduiding weg.
                        Dat wist ik zelfs niet. Bedankt voor de tip, ga ik straks eens bekijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDF Bekijk bericht

Het was zelfs zo dat de Telenet installateur die langskwam zelf verrast was toen hij het toestel uit de doos haalde. Het was zelfs de eerste keer dat hij dit ging plaatsen.

En enkele dagen later zag ik in de krant de berichten dat Telenet binnen enkele weken met een nieuw model zou komen...

Niet vergeten dat online programmeren niet meer gaat en dat het opstarten langer duurt
                          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                          http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            Niet vergeten dat online programmeren niet meer gaat en dat het opstarten langer duurt
                            Inderdaad, maar het scheelt je wel een 30€ op jaarbasis aan electriciteit.
                            Als je het volledige verbruik van de toestellen (verbonden aan een oude telenet shake) samen zou rekenen loopt dat behoorlijk op, de nieuwe instalaties zijn blijkbaar veel compacter en energiezuiniger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDF Bekijk bericht

Hier een linkje naar het verbruik van de verschillende modellen digicorders KLIK

Comment

Working...
                              X