Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nicknames

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nicknames

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Het is Bouk, ik heb het hem persoonlijk gevraagd op BD Live 2 jaar gelden aan den toog . . .
    't zelfde als Doudeke
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
      't zelfde als Doudeke
      En al die Westvlamingen die denken de "ou" als "oe" uit te moeten spreken!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        niet denken, dat is gewoon zo, bij ons toch
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

NMR

Ik ben werkzaam als verpleegkundige op een dienst medische beeldvorming in een westvlaams ziekenhuis en meer specifiek op de NMR scanner(Nukleaire magnetische resonantie scanner)
          Vandaar mijn keuze vor mijn nickname.
          Groeten. Ronald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            t'Is al goud
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
              NMR

Ik ben werkzaam als verpleegkundige op een dienst medische beeldvorming in een westvlaams ziekenhuis en meer specifiek op de NMR scanner(Nukleaire magnetische resonantie scanner)
              Vandaar mijn keuze vor mijn nickname.
              Dat is een MRI vermoed ik gezien de spuiten (ja ja ja, injecties) die ik steeds krijg voor ik "onder" de scanner moet?

Comment

Mijn nick gebruik ik op verschillende fora en komt door mijn andere hobby...
                Ik kweek pijlgifkikkers en de naam ventri komt van Ranitomeya Ventrimaculatus,
                of kortweg ventri
                en zo ziet hij eruit het zijn geen perfecte foto's maar zo heb je wel een zicht

Nikon D90 18-105 VR kitlens
                Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
                grtz ventri

Comment

Working...
                X