Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nicknames
Collapse
X
-
-
Re: Nicknames
Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht't zelfde als DoudekeBD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtEn al die Westvlamingen die denken de "ou" als "oe" uit te moeten spreken!niet denken, dat is gewoon zo, bij ons toch
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment
-
NMR
Ik ben werkzaam als verpleegkundige op een dienst medische beeldvorming in een westvlaams ziekenhuis en meer specifiek op de NMR scanner(Nukleaire magnetische resonantie scanner)
Vandaar mijn keuze vor mijn nickname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtEn al die Westvlamingen die denken de "ou" als "oe" uit te moeten spreken!"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk berichtNMR
Ik ben werkzaam als verpleegkundige op een dienst medische beeldvorming in een westvlaams ziekenhuis en meer specifiek op de NMR scanner(Nukleaire magnetische resonantie scanner)
Vandaar mijn keuze vor mijn nickname.Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment
-
-
Nikon D90 18-105 VR kitlens
Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
grtz ventri
Comment
Comment