Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De echte "vlaamse" aard zekers?
Net zoals veel van deze series' weinig klasse en veel onnodig gebrul van opgeblazen driftkikkers. Idem voor bv "Witse" en " de "Kavijacs"
1 troost evenwel: goede tot zeer goede actuers en actrices
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
De echte "vlaamse" aard zekers?
Net zoals veel van deze series' weinig klasse en veel onnodig gebrul van opgeblazen driftkikkers. Idem voor bv "Witse" en " de "Kavijacs"
1 troost evenwel: goede tot zeer goede actuers en actrices
Lewis en Morse zijn meer kalme types he
Of Midsomer Murders.
Ze dragen ook geen wapens.
Frost is iets minder kalm maar die zie ik toch graag bezig.
Witse ook wel hoor.
Trouwens, de boeken van Tom Lanoye (de monster trilogie) zijn echte aanraders voor wie graag eens een boek leest.
voor wie graag eens drie boeken leest Ik heb de trilogie 2 x gelezen en 2x met heel veel plezier. Enkel spijtig dat hij op de flap van de 3rd antwoorden belooft die uiteindelijk niet komen.
'k Ben wel benieuwd hoe ze bepaalde passages die in de boeken toch vrij gedetailleerd beschreven worden, in beeld gaan brengen.
Tot nu toe ben ik enthousiast over de acteer-prestaties. Michel Van Dousselare zet een prachtige Leo neer om maar te zwijgen van de drie tantekes en Elvire.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Trouwens, de boeken van Tom Lanoye (de monster trilogie) zijn echte aanraders voor wie graag eens een boek leest.
Ook zijn andere boeken ,en ze lenen zich blijkbaar goed voor verfilming: ik kan me een film herinnerern met Stany Crets en Peter Van Den Begin ( alles moet weg? ),meesterlijk!
OOH, ik dacht dat die acteurs allemaal een spraakgebrek hadden .
Vond die eerste aflevering wat op twee poten hinken, soms als een serieuze crimi - dan weer werd alles in het belachelijke getrokken. Komisch drama ?
'Als het de bedoeling was de link te leggen naar West-Vlamingen van vandaag, dan was het
een belediging.' Zo luidt het oordeel van de gouverneur van West-Vlaanderen Paul Breyne
over de nieuwe tv-reeks 'Het goddelijke monster'.
'k Ben wel benieuwd hoe ze bepaalde passages die in de boeken toch vrij gedetailleerd beschreven worden, in beeld gaan brengen.
Tot nu toe ben ik enthousiast over de acteer-prestaties. Michel Van Dousselare zet een prachtige Leo neer om maar te zwijgen van de drie tantekes en Elvire.
Ja die Leo bracht wat leven in de zaak.
Heel overtuigend ook
En wat hij neer zette kon ik goed volgen.
Moest direct denken aan de tapijtenwever of handdoeken fabrikant ergens uit de Vlaanders
'Als het de bedoeling was de link te leggen naar West-Vlamingen van vandaag, dan was het
een belediging.' Zo luidt het oordeel van de gouverneur van West-Vlaanderen Paul Breyne
over de nieuwe tv-reeks 'Het goddelijke monster'.
bron: de Standaard.
Als dhr. Paul Breyne representatief zou zijn voor de West-Vlamingen van vandaag dan zou het triestig gesteld zijn en zouden alle clichés bevestigd worden.
Gelukkig is dat niet het geval en is hij enkel maar een bijna gepensioneerde gouverneur die blijkbaar geen onderscheid kan maken tussen fictie en realiteit...
Last edited by mortierke; 5 september 2011, 17:39.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment