Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotel in Brussel: bestaat het nog?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hotel in Brussel: bestaat het nog?

Dit is een foto uit 2005 van een (hotel) in het centrum van Brussel en het staat er erg ongeschoren bij. Het lijkt of dat de gasten te ruimhartig het planten gietertje gebruikten. Is er dit gebouw nog en welke functie heeft het nu?

Last edited by Binnenuit; 6 september 2011, 00:49.

Re: Hotel in Brussel: bestaat het nog?

Weet je nog de exacte locatie? Kan het zijn dat dit in de Emile Jacqmainlaan was (daar staat in ieder geval iets gelijkaardigs)? Als het daar zou zijn, dan geloof ik dat het 'binnenkort' onder handen zal worden genomen (heel project met oa uitbreiding van het ernaast gelegen hotel en bouw van nieuwe woningen).

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
      Weet je nog de exacte locatie? Kan het zijn dat dit in de Emile Jacqmainlaan was (daar staat in ieder geval iets gelijkaardigs)? Als het daar zou zijn, dan geloof ik dat het 'binnenkort' onder handen zal worden genomen (heel project met oa uitbreiding van het ernaast gelegen hotel en bouw van nieuwe woningen).
      Het zou die straat kunnen zijn die u noemt: ik heb op Google Earth gekeken en daar staat een foto waar een gelijkend gebouw op staat. Hopelijk laten ze de gevel in takt want het lijkt mij een monumentaal gebouw met een rijke historie. Jammer dat ze het zo hebben laten vervallen.

Comment

dat laatste noemt men "speculeren" en dat vinden we alleen correct als we het zelf kunnen doen
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
        X