Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom het nooit iets zal worden met tablets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarom het nooit iets zal worden met tablets

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
    Toch klopt je stelling dan niet, want flash werkt dus wel op de iPad
    Ook offline ?

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      er is een verschil tussen iets verdedigen en halsstarig zijn mening opstompen tot het vervelens toe en geen oog hebben over andere dingen die niet noodzakelijk slechter of beter zijn
      dit gedrag is blijkbaar eigen aan die fruitmensen, die hebben blijkbaar oogkleppen op
      dat is pas pretentieus
      Niet te brutaal worden Gert, maar ik begrijp je wel.
      Ik heb ook een iMac en ben lid van de Mac-club Limburg. Als je daar sommigen hoort bezig zijn, denk je dat je in een kleuterklas bent terecht gekomen. Sommigen hè. De meesten zijn gelukkig zo niet.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hier ben ik het wel mee eens
        't Zal je misschien verbazen, ik ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Niet te brutaal worden Gert, maar ik begrijp je wel.
          Ik heb ook een iMac en ben lid van de Mac-club Limburg. Als je daar sommigen hoort bezig zijn, denk je dat je in een kleuterklas bent terecht gekomen. Sommigen hè. De meesten zijn gelukkig zo niet.
          Robert, ik bedoel het zeker niet op u
          er zijn er hier op het forum die perse hun merk gaan verdedigen en voortrekken tot in hun kist
          ook al hebben ze geen gelijk, of het nu gaat over een merk van pc of een merk van fototoestel, afgeven willen ze niet doen
          triestig en pretentieus noem ik dat
          spijtig voor diegene die wel de tekortkomingen van hun merk durven toegeven

Comment

er zijn er hier op het forum die perse hun merk gaan verdedigen en voortrekken tot in hun kist
            ook al hebben ze geen gelijk, of het nu gaat over een merk van pc of een merk van fototoestel, afgeven willen ze niet doen
            Ik dacht ook niet dat je het specifiek op mij had. Daarom dat knipoogje.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Tot nu toe, twee on-topic reacties op de eerste pagina, eentje van Tink en eentje van FotoDirk.

Comment

Ik zal de eerste zijn om "mijn" materiaal te bekritiseren als het volgens mij niet goed is. Ik ben jaloers op de "mouse pad" van een Mac , dit ontbreekt voor mij op elke "gewone" PC. Ook een 17" "gewone" laptop is zwaar en lomp tov een Powerbook

Toch ben ik meer op mijn gemak in een Windows omgeving. Ik hem me ermee verzoend na verscheidene Linux varianten, Mac OS, ... Dat er daarom zijn die het dan aan de onkunde van de gebruiker toeschrijven dat ze Mac OS niet liever over Windows hebben zijn voor mij peuters hun pamper nog niet ontgroeit.
                En dat is evenzo met camera's. Ik heb Nikon die, net als een Canon, Sony, ..., gebreken heeft (maar het minst van allemaal ) en ben hier ook de eerste deze gebreken neer te pennen.

Comment

er is een verschil tussen iets verdedigen en halsstarig zijn mening opstompen tot het vervelens toe en geen oog hebben over andere dingen die niet noodzakelijk slechter of beter zijn
                  dit gedrag is blijkbaar eigen aan die fruitmensen, die hebben blijkbaar oogkleppen op
                  dat is pas pretentieus
                  Is het niet een beetje jaloersheid op fruitmensen daar zij zoveel gelukkiger zijn dan vele PC- gebruikers: zij hebben nog iets om voor te leven. Ik ben geen fruitmens maar ik kan het goed hebben dat Tom heel gelukkig is met zijn Ipad en dat hier heel enthousiast laat blijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Is het niet een beetje jaloersheid op fruitmensen daar zij zoveel gelukkiger zijn dan vele PC- gebruikers: zij hebben nog iets om voor te leven. Ik ben geen fruitmens maar ik kan het goed hebben dat Tom heel gelukkig is met zijn Ipad en dat hier heel enthousiast laat blijken.
                    Vreemd : ik kan me maar weinig materiële zaken voorstellen die me gelukkig maken. En een computer (in gelijk welke vorm) is daar heel zeker niet bij... Jaloers zal ik er dus zeker niet op zijn.
                    Gelukkig wordt ik van andere "zaken" (gelukkig maar...).
                    Groeten,

Polleke

Comment

dat is pas pretentieus
                      Kijk daar ga ik totaal niet mee akkoord.
                      Uw post hierboven spat uit van de pretentie, de pretentie dat jij beter weet dan een ander wat juist is en wat niet.

Tom mag niet tot vervelens toe verdedigen wat hij geloofd, maar jij mag dat dan wel tot vervelens toe blijven afbreken?

Als iemand een apparaat ophemeld ook al is dat volgens jou verkeerd, dan kan je daar eigenlijk toch geen aanstoot aannemen.

Als je jezelf echter het recht toeëigend om andere de kleineren en te stigmatiseren op dit forum, dan ga je over de schreef. Jij gaat nog een stap verder ineens zijn alle gebruikers van hetzelfde merk over de dezelfde kam te scheren en jij mag die namen noemen. Want jij bent verheven boven de anderen?

Kijk dat is nu iets waar de forumleiding een ban op kan geven.
                      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

't Is hier net een voetbalwedstrijd, er is er altijd een die wil winnen.....en tijdens de wedstrijd maar om gele en rode kaarten vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                          Als je jezelf echter het recht toeëigend om andere de kleineren en te stigmatiseren op dit forum, dan ga je over de schreef. Jij gaat nog een stap verder ineens zijn alle gebruikers van hetzelfde merk over de dezelfde kam te scheren en jij mag die namen noemen. Want jij bent verheven boven de anderen?
                          Ben ik niet mee akkoord. Het verheven gevoel komt in de meerderheid van de gevallen van mensen met een Apple (ik val nu niet alle Apple gebruikers aan, alleen zij die het hardnekkig verdedigen). Ze blijven opsommen waarin Apple zoveel beter is, maar ze vergeten dat de dingen die ze geven als argument, tegenwoordig in de meeste gevallen compleet achterhaald zijn. De anderen werken niét met Windows 95 of Nokia 3240 gsm's. Een recente Android versie op een recente smartphone is een waardig alternatief en concurrent. Punt. Het is geen volger, het is geen copy. Het is qua ergonomie en apps-aanbod een waardig alternatief. Dat zijn feiten, dat is relatief objectief.

Voor mij persoonlijk, maakt het tweede onderscheid de doorslag: de bedrijfsmentaliteit van Apple, namelijk: geslotenheid, protectionistisch, elitair en mindere prijs/kwaliteit.

Ik zie Philips geen Samsung aanklagen omdat hun LED tv's ook rechthoekig zijn, ook dun zijn en ook speakers onderaan hebben. Apple doet dit wel met de GS2 en ik snap niet dat er mensen zijn die dit oké vinden. En dit is maar één voorbeeld.

Ik zie ook veel mensen die tijdens hun studentenjaren een goedkope Windows laptop kopen, eentje met een Celeron ofzo. En daar ontzettend veel problemen mee krijgen omdat ze geen deftige AV hebben, Photoshop loopt te traag. etc.... en dan kopen ze inderdaad een MacBook van 2x zoveel. En dan zijn ze vol lof. Maar ze vergeten dat hun referentie, hun low-budget laptop met een lompe Vista of XP versie en te weinig RAM, totaal niet gerechtvaardigd is.

Soms heb ik de indruk dat Apple bij aankoop van hun producten een contractje voor de neus van de koper duwt, waarin staat: "U zal de minpunten van dit product negeren en verzwijgen en u zal de voordelen van concurrerende producten negeren en verzwijgen".

Wedden dat er over 10 á 20 jaar alleen nog maar tablets zijn i.p.v. lompe laptops en computers
                          Ahja? Ik kijk er al volledig naar uit om mijn foto's te bewerken op een 24" IPS paneel dat ik in mijn handen hou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            Ahja? Ik kijk er al volledig naar uit om mijn foto's te bewerken op een 24" IPS paneel dat ik in mijn handen hou
                            IPS (en zelfs beter) hebben we al ... nu enkel het formaat nog en de bijhorende PS-versie.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                              Zowel de tablet al het 24"paneel als de muis als het toetsenbord zullen van het toneel verdwijnen en vervangen worden door contactlenzen met hoge resolutie en door hersengolven aangestuurde computers.

Op de iets langere termijn zal nanorobotica het mogelijk maken om de hersenen van de mens dusdanig te modificeren dat ze rechtstreeks met het internet verbonden zijn. Daar zal een speciale versie van Android voor ontwikkeld worden. Is Google al in het geheim mee bezig.

Op de nog langere termijn zal het internet zelfstandig kunnen functioneren en zal de mens met een remote kill worden uitgezet.

Jan

Comment

Gegroet,

De ipad lijkt me een leuk hebbeding om de krant te lezen. Gezien de kostprijs en een grotere leesbaarheid is me de papieren Standaard nog altijd meer dan welkom wegens toch nog overzichtelijker om in de morgen snel door het nieuws te gaan.
                                Verder mist de ipad voor mij een usb-poort.
                                Voor het overige laat ik zowel ipad als android toestellen over aan mensen die hun geld aan die dingen willen besteden.
                                Persoonlijk geef nog altijd mijn voorkeur aan een laptop.

Apple Mac of PC?
                                Sinds jaren heb ik heb ik hier ook geen moeite mee.
                                Als je dezelfde prijs van een Mac zal besteden aan een PC, dan heb je top materiaal.
                                Het is een kwestie van de markt af te schuimen en vooraf goede vakliteratuur te raadplegen.
                                De Mac draait nog steeds geen ms access. Voor mijzelf is Mac daardoor uitgesloten.
                                Zo zal iedereen wel een goede reden hebben zeker voor zijn keuze.

Comment

Working...
                                X