Dag allen,
elke keer weer hetzelfde met de douane...
Ok, ik koop veel in China en USA ik ken de 'gevolgen' wel een beetje maar er zijn toch ook grenzen vind ik. 2 pakjes, één USA en 1 Hong Kong liggen nu al 20 en 22 dagen in Brussel met 'pending for customs'.
Bel naar de Post waar ik overigens de vriendelijkste vrouw uit mijn 33 jarige leven aan de telefoon kreeg
en de lieve dame heeft alles netjes uitgezocht en me voorzien van de 'correcte' telefoonnummers van de douanedienst. Ze vond het zelf al wel te lang duren.
Dus ik bel naar de douane met mijn trackingnummers om te vragen wat ik kan doen om de pakjes hier te krijgen. Paypal afschrift, gegevens, aankoopbonnen zijn al vanaf aankomst in Belgie doorgestuurd naar de douane wat de afhandeling en inklaring zou moeten vergemakkelijken.
Men heeft niets ontvangen....
Men zegt geen idee te hebben waar de pakjes zijn...
Men zegt dat ik binnen 2 weken moet terugbellen want dat ze dan wel boven water zullen zijn...
Ik vraag waar ik als klant een klacht kan indienen over de hele zaak. Daarop wordt meneer boos aan de andere kant en vraagt of ik kritiek heb op zijn werk en dat ik niet de enige ben die een pakje besteld heb... Kan zijn zeg ik maar als ik op mijn werk iets 20 dagen onaangeroerd laat liggen moet ik waarschijnlijk niet meer komen en dat ik geen kritiek heb op meneer zijn werk maar waar ik kan klagen over het ganse systeem. Men krijgt vanuit China een pakket ginder door de douane, in de vlieger tot in Brussel op 3 dagen en dan mag ik niet vragen waarom het in Belgie 20 dagen onaangeroerd blijft liggen??
Meneer gaat door het lint en ik vraag om me door te verbinden met de dienstverantwoordelijke. Hij zegt nog enkel: alstublieft! zet me in wacht en na 3 seconden word de verbinding verbroken...
Met andere woorden, geen nieuws, geen pakje en nog steeds weet ik niet waar ik met mijn vragen/klacht terecht kan.
Ach ja... het pakje zal nu nog wel enkele weken langer wegblijven zeker?...
Als hier douanemensen zijn, alle begrip voor ieders werk maar als klant heb je toch ook het recht om wat uitleg..
Greetz!
elke keer weer hetzelfde met de douane...
Ok, ik koop veel in China en USA ik ken de 'gevolgen' wel een beetje maar er zijn toch ook grenzen vind ik. 2 pakjes, één USA en 1 Hong Kong liggen nu al 20 en 22 dagen in Brussel met 'pending for customs'.
Bel naar de Post waar ik overigens de vriendelijkste vrouw uit mijn 33 jarige leven aan de telefoon kreeg

Dus ik bel naar de douane met mijn trackingnummers om te vragen wat ik kan doen om de pakjes hier te krijgen. Paypal afschrift, gegevens, aankoopbonnen zijn al vanaf aankomst in Belgie doorgestuurd naar de douane wat de afhandeling en inklaring zou moeten vergemakkelijken.
Men heeft niets ontvangen....
Men zegt geen idee te hebben waar de pakjes zijn...
Men zegt dat ik binnen 2 weken moet terugbellen want dat ze dan wel boven water zullen zijn...
Ik vraag waar ik als klant een klacht kan indienen over de hele zaak. Daarop wordt meneer boos aan de andere kant en vraagt of ik kritiek heb op zijn werk en dat ik niet de enige ben die een pakje besteld heb... Kan zijn zeg ik maar als ik op mijn werk iets 20 dagen onaangeroerd laat liggen moet ik waarschijnlijk niet meer komen en dat ik geen kritiek heb op meneer zijn werk maar waar ik kan klagen over het ganse systeem. Men krijgt vanuit China een pakket ginder door de douane, in de vlieger tot in Brussel op 3 dagen en dan mag ik niet vragen waarom het in Belgie 20 dagen onaangeroerd blijft liggen??

Meneer gaat door het lint en ik vraag om me door te verbinden met de dienstverantwoordelijke. Hij zegt nog enkel: alstublieft! zet me in wacht en na 3 seconden word de verbinding verbroken...
Met andere woorden, geen nieuws, geen pakje en nog steeds weet ik niet waar ik met mijn vragen/klacht terecht kan.
Ach ja... het pakje zal nu nog wel enkele weken langer wegblijven zeker?...

Als hier douanemensen zijn, alle begrip voor ieders werk maar als klant heb je toch ook het recht om wat uitleg..
Greetz!
Comment