Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeten jullie ook tientallen ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Moeten jullie ook tientallen ....

    one password, de betere oplossing.

    Comment


    • #17
      Re: Moeten jullie ook tientallen ....

      roboform is een goed paswoord programma, alles is versleuteld opgeslagen en niemand kan er iets mee doen zonder je master passwoord.
      Integreerd prefect met internet explorer en andere populaire programmas, ook geschikt om windows paswoorden te onthouden en zo.

      1 nadeel, tis nie gratis

      werkt al jaren prefect hier en bij vrienden

      Comment


      • #18
        Re: Moeten jullie ook tientallen ....

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        geen probleem hier...heb er maar 1.
        grt,bouk.
        +1

        één paswoord voor tientallen fora, nooit problemen om in te loggen dus...
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #19
          Re: Moeten jullie ook tientallen ....

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          één paswoord voor tientallen fora, nooit problemen om in te loggen dus...
          Dat is iets wat de meesten wel proberen maar komen jullie dan nooit sites tegen waar je enkel letters kan gebruiken, andere waar enkel cijfers kunnen en dan nog waar het verplicht is hoofdletters, kleine letters en cijfers te mixen?
          Die eerste twee kom je niet vaak tegen maar wel die waar je maximum 6 karakters kan gebruiken en anderen waar je minstens 8 moet hebben. (Is maar een voorbeeld)
          Ook wat login betreft, bij de ene je volledige naam, bij de andere je nick, bij nog andere een e-mailadres.
          Zo kom ik toch aan redelijk wat verschillende paswoorden en logins hoor.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Moeten jullie ook tientallen ....

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Dat is iets wat de meesten wel proberen maar komen jullie dan nooit sites tegen waar je enkel letters kan gebruiken, andere waar enkel cijfers kunnen en dan nog waar het verplicht is hoofdletters, kleine letters en cijfers te mixen?
            Die eerste twee kom je niet vaak tegen maar wel die waar je maximum 6 karakters kan gebruiken en anderen waar je minstens 8 moet hebben. (Is maar een voorbeeld)
            Ook wat login betreft, bij de ene je volledige naam, bij de andere je nick, bij nog andere een e-mailadres.
            Zo kom ik toch aan redelijk wat verschillende paswoorden en logins hoor.
            Dan blijf je bij hetzelfde met eventueel een extensie van 1 of 2 simpele cijfers indien nodig
            Mijn paswoord doet het al jaaaren goed zo. Mijn login is blijkbaar vrij uniek in de wereld. Nog nooit voorgehad dat ik een ander moest kiezen.

            Comment


            • #21
              Re: Moeten jullie ook tientallen ....

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              ......... maar komen jullie dan nooit sites tegen waar je enkel letters kan gebruiken, andere waar enkel cijfers kunnen en dan nog waar het verplicht is hoofdletters, kleine letters en cijfers te mixen?
              op dat soort sites kom ik niet!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                Mag ik eventjes tussenkomen...
                Wie kan mij helpen.
                Telkens als ik op een website kom waar ik bij geregistreerd ben, en dus een paswoord moet intikken, moet ik sinds enkele dagen telkens opnieuw dat paswoord intikken(ook hier dus!).
                Voordien onthield Firefox al die paswoorden, of bij een nieuwe registratie kwam bovenaan een pastel-gele strook met daarin de vraag of ik wou dat Firefox dit nieuw paswoord onthield..
                Nu heb ik Firefox geupdated en al die paswoorden zijn dus weg...en er verschijnt nu ook geen zo'n gele strook meer met die vraag.
                Ik heb ondertussen al de hele inhoud van de "extra/opties" gewijzigd en uitgeprobeerd, niks brengt soelaas
                Ten einde raad heb ik dus maar weer de oude Firefox geinstalleerd, doch hier werkt het ook niet meer.
                Ooit had ik de oplossing gevonden, op Google dacht ik, maar ik vind die nergens meer terug (en ik heb ze dus ook niet ergens genoteerd, met mijn dom hoofd)

                dank voor de hulp alvast

                Comment


                • #23
                  Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Dat is iets wat de meesten wel proberen maar komen jullie dan nooit sites tegen waar je enkel letters kan gebruiken, andere waar enkel cijfers kunnen en dan nog waar het verplicht is hoofdletters, kleine letters en cijfers te mixen?
                  Die eerste twee kom je niet vaak tegen maar wel die waar je maximum 6 karakters kan gebruiken en anderen waar je minstens 8 moet hebben. (Is maar een voorbeeld)
                  Ook wat login betreft, bij de ene je volledige naam, bij de andere je nick, bij nog andere een e-mailadres.
                  Zo kom ik toch aan redelijk wat verschillende paswoorden en logins hoor.
                  Mijn gewoon paswoord is eentje waar hoofdletters, kleine letters en cijfers gebruikt worden. Dus dat voldoet aan de voorwaarden van zowat alle sites...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #24
                    Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                    Ik maak gebruik van password safe, klik en ben er zeer tevreden van.
                    pitteljon.be
                    The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                      Heel eenvoudig, bijhouden in m'n e-mail....
                      Na registratie even liegen en hen me mijn PW laten opsturen in 'n mailtje, en dan dat mailtje in een aparte mail-folder zetten, easy-peasy

                      Comment


                      • #26
                        Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door katbollie Bekijk bericht
                        Heel eenvoudig, bijhouden in m'n e-mail....
                        Na registratie even liegen en hen me mijn PW laten opsturen in 'n mailtje, en dan dat mailtje in een aparte mail-folder zetten, easy-peasy
                        En bij de meeste sites krijg je dan een nieuw paswoord toegestuurd waarmee je opnieuw kan inloggen.
                        Ge kunt anders ook uzelf een mail sturen als het dat is wat je wil.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Moeten jullie ook tientallen ....

                          Na zo'n email zal je het ook weer onmiddelijk moeten veranderen, dus dat helpt niet altijd.
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment

                          Working...
                          X