Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eten tot dat je erbij valt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eten tot dat je erbij valt.

Hey juppekes

Hebben jullie dat ook soms (ik veel) dat jullie eten tot je erbij valt.

En het moet niet altijd speciaal zijn.

Vanmiddag was het preistoemp met zacht gekookte eitjes

Maar ik ben er weer niet goed van het was weer eens vel te lekker en veel te veel

Maar eigenlijk zou ik zelf een beetje op mijn lijn moeten letten
    Bootjes

Re: Eten tot dat je erbij valt.

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes

Maar ik ben er weer niet goed van het was weer eens vel te lekker en veel te veel

Welke lijn ?
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ach Mriya, trek het je niet aan. Een brede lijn is ook een lijn.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

... Maar eigenlijk zou ik zelf een beetje op mijn lijn moeten letten
        Dan eet je toch totdat je erbij afvalt? *

*: In Afrika zullen ze hiermee niet kunnen lachen.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Dan eet je toch totdat je erbij afvalt? *

*: In Afrika zullen ze hiermee niet kunnen lachen.
          Een beetje humor moet kunnen,
          al zal het bij sommigen wel in het verkeerde keelgaat schieten en beginnen ze spontaan te proesten.

ON TOPIC:

Ik heb dat inderdaad ook wel eens, als het smaakt dan blijf ik eten, maar dat zie je dan wel wat.
          Ik begin wat tonvorming te krijgen en ik krijg het in photoshop niet permanent weg.
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

mmm, eten van de chinees, daar kan ik me rond aan eten.
            loempia, varkensvlees in van die zoetzure rode saus (babi pangang), noedels, fu yong hai, chop shoy.
            Of zo'n wokrestaurant waar je a volonté je bord(en) mag vullen. heerlijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              mmm, eten van de chinees, daar kan ik me rond aan eten.
              loempia, varkensvlees in van die zoetzure rode saus (babi pangang), noedels, fu yong hai, chop shoy.
              Of zo'n wokrestaurant waar je a volonté je bord(en) mag vullen. heerlijk!
              En van de superlekkere paëlla en andere Spaanse gerechten die mijn schoonzoon maakt.
              Mvg.
              Robert

Comment

Helaas kan ik me ook niet altijd bedwingen wanneer het eten me echt goed smaakt, het gevoel om toch helemaal voldaan te zijn steekt altijd zijn kop op . . . gelukkig denk ik niet aan de slanke lijn maar wel aan de ronde lijn. . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Helaas kan ik me ook niet altijd bedwingen wanneer het eten me echt goed smaakt, het gevoel om toch helemaal voldaan te zijn steekt altijd zijn kop op . . . gelukkig denk ik niet aan de slanke lijn maar wel aan de ronde lijn. . . .
                  Ben jij misschien ook zo ene die altijd moest horen van zijn ouders: "Het moest maar eens oorlog zijn, je zou je bord wel leegeten!"
                  Mvg.
                  Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar

Ben jij misschien ook zo ene die altijd moest horen van zijn ouders: "Het moest maar eens oorlog zijn, je zou je bord wel leegeten!"
                    Patat er op!!!
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Patat er op!!!
                      Erg hè!
                      Mvg.
                      Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Erg hè!
                        Hieeel erg!
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Veel (kunnen) eten is een vicieuze cirkel. Je maag stelt zich op den duur in op een bepaalde hoeveelheid voedsel, waardoor je nog meer gaat eten om hetzelfde verzadigingsgevoel te krijgen. Ik kan ook genieten van goed eten, maar ergens heb ik toch een ingebouwde rem. Ik ben soms verbaasd als ik op restaurant ga, hoeveel sommige mensen naar binnen kunnen spelen. Het gaat hier meer en meer de Amerikaanse toer op vrees ik.
                          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                          And why do we fall, Bruce?

Comment

De vreetcultuur die vanuit Amerika ook hierheen lijkt over te waaien vind ik toch maar niets. Eten tot je erbij neervalt, je zegt het alsof het iets is om trots op te zijn. Voel je je daar dan goed bij? En die "ronde lijn"? Neen, ik blijf aanhanger van het adagium "mens sana in corpore sano".
                            Het gaat er 'm ook om wat je eet, en ook: waarom je eet. Ik eet meestal ook veel, maar dan zo gezond mogelijk. En ik loop dan ook tot 70 à 80km per week. Aan mijn lijn ga je het dus niet zien, ik heb de energiewaardes gewoon nodig.

L.
                            http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Hey juppekes

Een cierkel is ook een lijn en hoeft daarom niet slecht te zijn.Het is maar hoe je je in je vel voelt , dat is het belangrijkste . Het kan soms rap gedaan zijn , heb onlangs naar de begrafenis van een ex collega gegaan 51 jaar .

Comment

Working...
                              X