Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eten tot dat je erbij valt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eten tot dat je erbij valt.

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Ik vind het hier nog steeds gezellig , het hoeft niet altijd ernstig te zijn . Wat lullen over iets dat geen belang heeft kan toch geen kwaad . Er kan altijd eens iets interessant zijn voor iemand.
    er mag hier zeker geluld worden tegen de sterren op, maar sommigen gaan er toch wat over. Als je mekaar gaat beginnen schofferen, omdat je 'eens' geniet van eten.
    Sorry hoor, maar dan is het eenvoudige gelul ver zoek.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Ach mensen, lees daar toch over.
      Laat je toch niet van BD verdrijven door enkelingen die de boel proberen te verzieken.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik eet alles. Zolang het maar pizza zonder vlees of vis is. En sinds de dokter tegen me
        gezegd heeft dat ik minstens 2 à 3 liter per dag moet drinken, kan mijn geluk niet op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Ik eet alles. Zolang het maar pizza zonder vlees of vis is. En sinds de dokter tegen me
          gezegd heeft dat ik minstens 2 à 3 liter per dag moet drinken, kan mijn geluk niet op.
          Dat hebben ze tegen mij twee jaar terug ook gezegd , maar wat ze verzwegen hadden was dat je van deze hoeveelheid hoofdpijn kan krijgen.

Comment

weet je wat ik soms doe?
            als ik honger heb, ga ik via Google plaatjes van lekkere gerechten bekijken, en dan wordt de honger nog groter.
            Zoals bij deze overheerlijk uitziende Genste waterzooi met kip.

Comment

Working...
            X