Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eten tot dat je erbij valt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eten tot dat je erbij valt.

Iedereen heeft dat wel eens zeker dat je meer eet dan je denkt, en na het eten je broeksriem moet openzetten?
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

't Is al langer geweten dat de mens zijn graf graaft met zijn tanden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        't Is al langer geweten dat de mens zijn graf graaft met zijn tanden!
        Dood moeten we toch, dan liever van 't leven profiteren voor de korte tijd dat het duurt
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Als we een discussie moesten starten wat profiteren is van het leven dan zijn we binnen jaar (hopelijk ) nog aan het discuteren .De ouderen onder ons hebben meestal eerst geprobeert om iets te vergaren om later een ( liefst ) ongestoorde oude dag te hebben .Wat is profiteren ik heb gewerk als loontrekkende en een zelfstandig bijberoep , en heb daar nog nooit spijt van gehad . Nu heb ik daar de voordelen van .De manier van leven is niet altijd de oorzaak van vroegtijdig overlijden , zelden zelf . Als jongeren moet je vooruit om iets te bereiken en dat doe je niet met alleen te feesten , al mag dat wel eens.

Comment

We wijken weer af denk ik
            Toch wel erg .....

EN IK VREET VERDER TOT IK ERBIJ NEERVAL!!!

Omdat hier enkele zeggen dat ze eens kunnen genieten van eten,
            word er hier direct weer geblaft dat dat niet kan en schrik dat ze volgend jaar meer belastingen moeten betalen omdat de gezondheidszorg te duur wordt.

Maar ja ik zal wel de enige zijn die leest wat hij wil lezen en niet wat de schrijver bedoelt.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

goed eten is goed, maar alles is beter dan ... eten tot je doodgaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                goed eten is goed, maar alles is beter dan ... eten tot je doodgaat
                Ma da is ook helemaal nie wat hier bedoelt wordt.
                "eens" goed (lees: overdreven) eten en constant vreten is wel wat anders zenne.

Comment

juist of ik dat niet weet ik had daarstraks dat gelezen over eten, en ik dacht post dat hier effe, maar ik zal het nooit meer doen zulle Als ne mens eens niet meer mag lachen, het word hier met den dag droever de comments die men krijgt. Het ging hier toch over eten? Wel die eet teveel.

Comment

juist of ik dat niet weet ik had daarstraks dat gelezen over eten, en ik dacht post dat hier effe, maar ik zal het nooit meer doen zulle Als ne mens eens niet meer mag lachen, het word hier met den dag droever de comments die men krijgt. Het ging hier toch over eten? Wel die eet teveel.
                    Neen, lachen is streng verboden Scherpie
                    Een forum is niet zoals " i r l ", daar ligt soms het probleem.

Ooit en met een vrouwelijke collega...
                    We zouden samen gaan eten, avondeten dus.
                    Maar we zouden alleen maar allerlei snoepgoed op tafel zetten
                    (= geen mop)
                    En van veel snoep kan je ook "ontploffen" bij wijze van spreken
                    (opgeblazen gevoel)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Sorry Scherpie

Was ook niet persoonlijk op u bedoelt eigenlijk (nasleepje van een paar postjes ervoren), maar ik ben dat hier zo beu op BD.
                      Iedereen wijkt meters van het hoofdtopic (uw post is zeker nog on topic) af en reageert hier overmaats. En nu ben ik dus ook eens ontploft en niet van het eten.

Comment

Voor de amateurs: deze franse film (La Grande Bouffe) was ooit een cultfilm ... zelfmoord door eten!
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Hey juppekes

Bedankt allemaal voor de leuke en interessante reacties

Ik heb het hier over normaal en gezond eten, patatten met groenten en vlees.

Die dagelijks op ons bord komen, dat soms (bijna altijd) zo lekker smaakt dat er wel eens een schepje teveel wordt gegeten

Geen junkfood of rotzooi, taarten, snoep of koekjes, enkel gezonde dagelijkse voeding.

En die lijn van mij is nog niet zo erg hoor, 1.73m en ong. 90kg

Vandaag zal het nog eens zo'n dagje worden, BBQ

Dat is een ganse middag eten, maar bij ons komen er meer groenten dan vlees aan bod.

Smakelijk
                          Bootjes

Comment

Quote verwijderd gezien het niveau...
                            Ben nog vergeten dat ik een pakje samson rook per dag en mn dagelijkse juppies niet kan missen.
                            Edit Mod Franciskine : laatste zinnetje verwijderd . . .
                            Last edited by CIB; 21 augustus 2011, 13:21.

Comment

Eén reactie ( Regulus ) die er echt wel over was verwijderd ( tactloos en onbeschoft ). Voor een verdere discussie op een respectvolle manier is er natuurlijk wel nog ruimte . . .
                              Last edited by Franciskine; 21 augustus 2011, 13:25.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik ben de kok in 't kot en ben bezig het volgende aan het maken:
                                Argentijnse steak met snijboontjes in tomatensaus en krokketjes en daarbij een goed glaasje Franse rode wijn.

Zeg Mriya, 1,73 en 90kg, ge houd toch uwen colesterol in de mot hoop ik?
                                @ iedereen "Guten appetit".

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X