Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schneider SoMachine software

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schneider SoMachine software

Dit is een heel specifiek stukje software die ik niet moet uitleggen aan de kenners/gebruikers

Ik heb de manuals doorgenomen, Google maar vind nergens antwoord en misschien zit hier wel een gebruiker van deze software.
    Even schetsen.

Ik heb een M238 Schneider PLC (nu, het model doet eigenlijk niet ter zake) die is verbonden met een HMISTU855 HMI. Ik kan programma's schrijven voor de PLC en snap ook hoe ik schermen moet opbouwen (via Vijeo) maar het lukt me niet de variables gemaakt in SoMachine over te zetten naar de Vijeo Designer software niettegenstaande de ingestelde gateway OK is.

Dus mocht iemand meer weten hoe dit op te lossen zou dit heel hartelijk geapprecieerd worden (eventueel via PM).

Re: Schneider SoMachine software

U neemt het best eens contact op met David Rouchaert, de geschikte persoon binnen schneider-electric. Hij is verantwoordelijk voor de SoMachine software.
    ::: Flickr :::

Comment

Re: Schneider SoMachine software

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
      U neemt het best eens contact op met David Rouchaert, de geschikte persoon binnen schneider-electric. Hij is verantwoordelijk voor de SoMachine software.
      Inderdaad, reeds gedaan (ken ik vrij goed) maar is met verlof maar toch bedankt

Comment

Working...
      X