Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Velgen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Velgen

Kwestie van op tijd te zijn dit jaar, ben ik al een beetje aan het rondkijken voor winterbanden op stalen velgen. Bij Auto5 een mooie aanbieding van " siervelgen". Vermits stalen velgen al vlug een EUR 75/stuk kosten dacht ik hier een koopje te doen. Eigenlijk te mooi om waar te zijn en bij navraag bleken het inderdaad geen velgen maar deksels te zijn. Ben ik ouderwets of misschien wel naïef als ik me onder velgen toch wel heel iets anders voorstel?
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Velgen

Het was inderdaad te mooi om waar te zijn maar jij bent zeker niet ouderwets en nog minder naief, integendeel.
    Elke weldenkend mens, de nederlandse taal machtig, zal hetzelfde zien in deze aanbieding: siervelgen.
    Ik noem dit misleidende reclame en een klacht waard!
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Op de foto staat wel 'sier'velgen.
      Maar ja, er staat velgen bij.
      Eerder sierdeksels.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

onder siervelgen word idd alleen een deksel aangeboden.
        misleidend , ja meschien maar zo is het altijd al geweest bij mijn weten.
        canon 60d /1000. speedlite 580 ex . canon 100mm2.8f l usm.70-300 canon,17-70sigma
        18 -135 canon.en 18-55 canon ,manfrotto statief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Op de foto staat wel 'sier'velgen.
          Maar ja, er staat velgen bij.
          Eerder sierdeksels.
          Toen ik in de winkel naar siervelgen wees, waren dat volgens de verkoper "alu-velgen" en zijn siervelgen volgens hem sierdeksels. Wat men heden alu-velgen noemt waren voor ons vroeger siervelgen. Op velgen kan men banden leggen, dacht ik toch tot vandaag.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Op velgen kan men banden leggen, dacht ik toch tot vandaag.
            En dat zal morgen ook nog zo zijn !! En op die deksels kan men hoogstens op gaan staan...
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
              En dat zal morgen ook nog zo zijn !! En op die deksels kan men hoogstens op gaan staan...
              En kijk eens naar de prijs van "echte" velgen

Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Best tip die ik je kan geven: blijf weg bij Auto 5. Je zal zien dat je daar altijd duurder uitkomt dan bij een andere garage. De prijzen die zij adverteren zijn nooit alles inclusief.
                Ik liet daar mijn lichten eens afstellen na een keuring. Mijn linkerkoplamp stond 1 cm te hoog. Ik even snel naar Auto5. Lampje was niet kapot doch de monteur stak toch een nieuw lampje. Kwartiertje werk, prijs 35€. Op de rekening stond: lichten regelen 15€, accesoires 12€, lampje 8€. Mijn vraag aan de verkoper: "wat zijn die accesoires"?. "Dat is het lampje mijnheer". Ik weer: " en wat is dat lampje dan?". Dat is het lampje steken mijnheer". Ooit adverteerden zij: banden uitbalanceren 15€. Later moest ik meer dan het dubbele betalen. Loodjes waren niet inbegrepen en het werk ook niet. Nooit laat ik daar nog iets aan mijn auto doen.
                Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canon joeri Bekijk bericht
                  onder siervelgen word idd alleen een deksel aangeboden.
                  misleidend , ja meschien maar zo is het altijd al geweest bij mijn weten.
                  Siervelgen zijn siervelgen. Anders noemt men het sierdeksels. Inderdaad misleidende reclame.
                  Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Working...
                  X