Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dit vind ik echt onzin, ik gebruik Vista al sinds het begin zonder problemen, maar ja je laat mensen ook geen auto rijden zonder rijbewijs, dus misschien handig om eens een goed boek erover te lezen of een computer cursus te volgen als het allemaal niet zo goed lukt
Men vergeet vaak dat een computer geen TV is die je aanzet en alles werkt, je moet je er eerst in verdiepen (cursus volgen) voordat men ermee aan de slag kan
Jaja, ik ben ook echt een beginneling.
Mijn eerste pc was een 8086.
Ja die blauwe schermen in xp hing ook van pc tot pc af, hier nooit last van gehad.
mir
Ik ook niet.
Wel ooit met een update een probleem gehad(XP).
En ik ben het eens met polleke: goede hardware is belangrijk.
Daarom koop ik nooit een kant en klaar pc van welk merk dan ook.
Vroeger stak ik dan een pc zelf in elkaar maar dat doe ik niet meer.
Ik bepaal zelf welke hardware ik wil en bestel alles bij een betrouwbare pc-boer
die ook de pc assembleert.
Zo blijf ik ook de garantie behouden op het totaal.
PS. Een besturing is in feite bijzaak en is de chauffeur van de computer.
Voor mij moet een besturing alle software aankunnen van zakelijke tot spellen.
En tot nu gaat dit enkel met Windows en met geen enkele andere besturing of je moet
hulpmiddelen gaan gebruiken. En die kosten ook "resources".
Jaja, ik ben ook echt een beginneling.
Mijn eerste pc was een 8086.
Mijn eerste pruts was uitgerust met een Zilog Z80 en 64 kB (beeldschermgeheugen inclusief). Niet dat je het een PC kon noemen... .
Ben evengoed een beginneling . Ooit nog professioneel bezig geweest met wat netwerkbeheer en dergelijke, maar ik weet nog altijd het verschil niet tussen een anti-viruspakket en een Active directory .
En toch draaide dat netwerk quasi vlekkeloos (en ook quasi zonder blauwe schermen onder Windows 2000 en XP).
... Vorige week heb ik nog Windows 98 SE geïnstalleerd op een ouder pc van mij.
Totaal geen problemen ondervonden in gebruik, drivers enz. enz.
Nogal wiedes! Jij hebt op dit subforum al heel wat vragen gesteld (en meestal een antwoord gekregen). Jij ben op PC-gebied allang geen "Theo-modaal" meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Nogal wiedes! Jij hebt op dit subforum al heel wat vragen gesteld (en meestal een antwoord gekregen). Jij ben op PC-gebied allang geen "Theo-modaal" meer.
Ah de Jos
Jos als je veel zin en tijd hebt he: zoek die vragen eens op en bekijk ook de oplossingen he
Veel vragen betekent niet direct... véél problemen
Comment