Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik denk dat er eens iemand naar de klok van het forum moet zien , de plaatsingstijden zijn wat te vroeg . Zo kan ik wel zeggen dat ik vroeg uit de veren was.
In de balk stond mijn post op 6.44 en jouw post staat op 7.00 dus zal ik het waarschijnlijk ergens anders moeten zoeken PC klok staat juist op enkele minuten na 9 uur.
de tijd zal dus altijd al verkeerd gestaan hebben ,zal met de ouderdom te maken hebben ( op brugpensioen en tijd speelt niet veel rol meer ) .Op aanraden in profiel aangepast .
Normaal kun je in je profiel invullen in welke tijdszone je zit, forum weet dit niet voor jou, denk dat de fout daar zal zitten.
Edit, ondervind nu juist dat ik niet naar mijn profiel kan? Ik krijg telkens melding van een onbestaande pagina? (sorry voor de off-topic)
[Mod-LesC]Jij bent dus ook een van die personen zonder profiel. Helaas hebben wij nog steeds geen oplossing voor dit redelijk zeldzaam probleem (bug in de forumsoftware).[/Mod]
Comment