Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy S II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung Galaxy S II

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Het nadeel is dat je van die Samsung na een half jaar wellicht niets meer krijgt.
    Apple behoudt toch beter zijn waarde.

Ik las onlangs dat Apple nu op 1 staat inzake smartphone-verkoop, gevolgd door Samsung en dat Nokia naar de derde plaats is verdrongen.
    Dus veel meer voor minder betalen om later een hogere tweedehands of inruilwaarde te hebben.

Comment

Vandaag mijn verjaardag, dus mezelf maar cadeauke gedaan . . . de Samsung Galaxy II is ondertussen in " da house" . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Vandaag mijn verjaardag, dus mezelf maar cadeauke gedaan . . . de Samsung Galaxy II is ondertussen in " da house" . . .
        Aha 2x proficiat dan!!!

Comment

. . ik twijfel of ik ga kunnen wachten tot de iPhone 5 uitkomt . . .
          'k Ben ook benieuwd hoelang je het ga volhouden

Voilà, volledig akkoord, het iets grotere scherm van de S II maakt het lezen voor mij ook iets gemakkelijker
          Is een bril geen goedkopere oplossing
          Helaas werkt die hotspot functie niet bij Mobistar .....
          Er zijn nog providers hoor in dit kleine apenlandje van ons ...je kan eenvoudig omschakelen met behoud van je nummer.

Comment

Dubbele proficiat en succes ermee!
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              'k Ben ook benieuwd hoelang je het ga volhouden
              Is een bril geen goedkopere oplossing

Er zijn nog providers hoor in dit kleine apenlandje van ons ...je kan eenvoudig omschakelen met behoud van je nummer.
              James, ik ben net overgeschakeld naar Mobistar, een business abonnement kostte me daar de helft van wat ik bij Proximus moest betalen, beltijd is langer, 40 gratis smsssen, downloadlimiet was bij beiden hetzelfde, ik betaalde bij Proximus gemiddeld ronde de 50€/maand, nu nog ong 25€/maand
              Toch een kanttekening, het 3G netwerk bij Proximus lijkt een stuk uitgebreider.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Dus veel meer voor minder betalen om later een hogere tweedehands of inruilwaarde te hebben.
                Veel meer? Heb jij de prijs van de S2 en een iPhone4 al eens bekeken?
                Slechts €100 verschil. Alle apps die je had op de iPhone opnieuw kopen en de S2 wordt duurder.

Hoe zit dat trouwens met contacten/sms'en e.d. over te zetten van iOS naar android.
                Gaat dat vlot?
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Hoe zit dat trouwens met contacten/sms'en e.d. over te zetten van iOS naar android.
                  Gaat dat vlot?
                  Op android heb je daar een linkje voor. Selecteren welke gsm je had, en dan via bluetooth/IR verzenden naar je android phone.
                  Zelf niet getest want mijn Nokia was verkocht voordat ik mn HTC had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert
                    Op android heb je daar een linkje voor. Selecteren welke gsm je had, en dan via bluetooth/IR verzenden naar je android phone.
                    Zelf niet getest want mijn Nokia was verkocht voordat ik mn HTC had.
                    Lennert, kan je me iets meer vertellen over dat linkje.... Vind het niet direct terug......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Veel meer? Heb jij de prijs van de S2 en een iPhone4 al eens bekeken?
                      Slechts €100 verschil. Alle apps die je had op de iPhone opnieuw kopen en de S2 wordt duurder.

Gaat dat vlot?
                      Wel niet eerlijk dat je de prijs van de apps niet bij de Apple rekent Hoe zit dat trouwens bij Apple die apps? Die Sygic software heeft mij 50 euro gekost voor de applicatie en lifetime updates, maar dat is dus wel device gebonden en je moet opnieuw betalen als je toestel stuk gaat of een nieuw exemplaar koopt. Mag je die apps bij Apple op meerdere toestellen gebruiken? Ik vermoed ook dat er meer gratis toepassingen voor Android zijn.

En dan ook een dubbele proficiat van mij aan Francis! Ik heb wel een opdracht voor je verjaardag. Een vergelijkende review schrijven tussen beide toestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Wel niet eerlijk dat je de prijs van de apps niet bij de Apple rekent Hoe zit dat trouwens bij Apple die apps? Die Sygic software heeft mij 50 euro gekost voor de applicatie en lifetime updates, maar dat is dus wel device gebonden en je moet opnieuw betalen als je toestel stuk gaat of een nieuw exemplaar koopt. Mag je die apps bij Apple op meerdere toestellen gebruiken? Ik vermoed ook dat er meer gratis toepassingen voor Android zijn.

En dan ook een dubbele proficiat van mij aan Francis! Ik heb wel een opdracht voor je verjaardag. Een vergelijkende review schrijven tussen beide toestellen
                        Bij mm is het verschil 50€, echter niet in stock.(iPhone 599, s2 549)
                        De apps zijn account gebonden, mijn sygic of TomTom gaan op al mijn devices, maar enkel met mijn account. iPhone weg, niets van soft opnieuw kopen.
                        Er zijn uiteraard workarounds..... Maar daar begin ik niet meer aan.

Comment

Wat ik bij de iPhone wel top vind is de mogelijkheid om via mobile.me alles te synchroniseren, bestaat iets dergeljks voor de Galaxy II?
                          Ook nog niet geprobeerd eigenlijk, maar er zal wel zoiets zijn. Ik heb nog een aantal projectjes die ik moet afwerken in de vakantie Ik heb een unix server in Nederland en ben van plan om gewoon alles te synchroniseren naar dat toestel via rsync. Vervolgens ga ik die dan weer rsyncen naar mijn nas die ik nog moet bestellen Tot slot alles bekijken via een htpc op mijn tv. Dat gedeelte is zo goed als in orde

Nog 1 "minpuntje" aan de SGS2. De micro usb - hdmi kabel is (voorlopig) niet meer te krijgen - klik.
                          Anders kon je dat ding gewoon 1080p naar je tv laten sturen. Ik dacht dat die van de hdmi standaard niet gelukkig waren met de kabel omdat de encryptie ontbreekt vanaf micro usb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            De apps zijn account gebonden, mijn sygic of TomTom gaan op al mijn devices, maar enkel met mijn account. iPhone weg, niets van soft opnieuw kopen.
                            Nice

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                              Er zijn uiteraard workarounds..... Maar daar begin ik niet meer aan.
                              Ik vermoed bij Android ook, inloggen met mijn goigle account en ik kon alle gekochte software van de Transformer zonder te betalen gebruiken op mijn Galaxy II

Comment

Ik vermoed bij Android ook, inloggen met mijn goigle account en ik kon alle gekochte software van de Transformer zonder te betalen gebruiken op mijn Galaxy II
                                Inderdaad gekoppeld aan de Google-account.
                                Bijna alle software werkt ook op andere toestellen als je dezelfde account gebruikt maar niet allemaal.
                                Sommige software dat bijvoorbeeld met de Galaxy S aangekocht wordt (of andere Android GSM) werken niet op een Android Tablet omdat de versie verschillend is. Dit heeft dan met de schermresolutie te maken.
                                Betreffende software zie je dan niet eens in de Market staan.
                                Maar geen paniek, er is niet veel dat zo is en als je toch opnieuw moet kopen ben je 74 cent of zo kwijt.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X