Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy S II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung Galaxy S II

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Bij die winkel ... maar dan koop je hem toch gewoon elders zeker?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Bij die winkel ... maar dan koop je hem toch gewoon elders zeker?
      Heb jij een adresje?

Comment

Heb jij een adresje?
        http://www.expansys.be/samsung-mhl-m...y-s-ii-217883/
        Wel paar dagen wachten maar allé.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Thanks, eens bestellen wanneer we terug zijn uit verlof.

Comment

Wel wat duurder maar wel morgen in huis . . . . http://www.pdashop.be/product/128452...ter-cable.html
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb daar al dingen gekocht. Dacht dat ik er al gekeken had trouwens. Hoe gaat het met de SGS2 trouwens?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Lennert, kan je me iets meer vertellen over dat linkje.... Vind het niet direct terug......
                "Linkje/app/.." weet het niet goed te noemen. Kan ook van HTC zelf zijn. In je appdrawer: Overdragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Als dat toestel zo goed is, wil ik er ook wel eens eentje gaan halen.
                  Belangrijk voor mij:
                  Goede gps, ook in het buitenland (tomtom is voor mij nog steeds de beste software)
                  Het kunnen gebruiken van podcasts, die ik via itunes dowload.
                  ....
                  Blijf bij Apple als je in enhanced podcasts snel naar een volgende topic wil springen. Er bestaan bij mijn weten geen Android apps die dit kunnen. Daarom blijf ik naast een Android telefoon nog altijd mijn ipod gebruiken.
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Ik heb daar al dingen gekocht. Dacht dat ik er al gekeken had trouwens. Hoe gaat het met de SGS2 trouwens?
                    In het begin vergelijk je met de iPhone . . . mag je dus niet doen, 't is een totaal ander systeem, je zoekt programma's die je had op de iPhone en die je ook wil hebben op de Galaxy, macht der gewoonte dus. Vrijdag komen ze mijn iPhone oppikken voor reparatie, glaswerk is stuk vooraan, enkele barstjes in, via mijn Mobistar verzekering wordt dit ( gratis, mits je 7€/maand verzekering betaalt ) afgehandeld.
                    Dan pas zal ik de Galaxy II 100% gaan gebruiken en ondervinden wat ik mis en wat ik zal hebben wat ik vroeger niet had. Fotokwaliteit is opmerkelijk goed, echt indrukwekkend, ook filmen in HD is fenominaal, afspelen van film in AVI en mp4 formaat is probleemloos ( mpeg nog niet geprobeerd )
                    en EINDELIJK . . . van die rot i-Tunes verlost, wat een draak van een programma ( ik vond het enkel goed om de backup functie ) Dat doet er me aan denken dat ik nog op zoek moet hoe ik mijn Galaxy kan back-uppen en terugzetten in geval van problemen.
                    gps functie werkt perfect ( heb even Sygic geïnstalleerd dat je een week gratis kan uitproberen ) maar ga toch niet direct een aankoop doen omdat ik in de wagen een Garmin 1695 waar een coyote functie in zit, gebruik.
                    Het grotere scherm dan op de Galaxy II is zeker een pluspunt, vooral bij het browsen werkt dit een stuk aangenamer. Snelheidsverschil tussen iPhone 4 en Galaxy II is echt opvallend, de iPhone 4 komt overal een stap te laat, we mogen natuurlijk niet vergeten dat de Galaxy II nieuw op de markt is met een dubbele processor, de iPhone zal wel een inhaalbeweging maken met het nieuwste type dat in oktober zou uitkomen.
                    Op gebied van tablets vind ik geen enkele Androïd tablet dat echt in de buurt komt van de iPad, dit gaat echter niet op voor de PDA's, de Galaxy II overtreft ( ik zeg wel op dit ogenblik ) de iPhone 4 en geloof me, ik ben een echte iPhone adept, aan de andere kant weet ik zeker dat Apple met een tegenzet zal komen met de nieuwe iPhone 5 . . .
                    The battle of the beasts kan opnieuw beginnen . . .

Een extra batterij heb ik wel al besteld . . . ook een voordeeltje tov de iPhone want dat is daar onmogelijk bij, daar heb ik een speciale case met een ingebouwde batterij moeten voor aanschaffen.
                    Last edited by Franciskine; 2 augustus 2011, 10:45.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Wel wat duurder maar wel morgen in huis . . . . http://www.pdashop.be/product/128452...ter-cable.html
                      Het zal niet waar zijn die morgen te hebben ... "Actuele status: Tijdelijk uitverkocht".

Tenzij jij net de laatste gekocht hebt.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Het zal niet waar zijn die morgen te hebben ... "Actuele status: Tijdelijk uitverkocht".

Tenzij jij net de laatste gekocht hebt.
                        Ik vermoed dat ccc die toch gekocht heeft want toen ik gisteren controleerde was het nog leverbaar . . .

Comment

Ik vermoed dat ccc die toch gekocht heeft want toen ik gisteren controleerde was het nog leverbaar . . .
                          Was het maar waar, volgens mij mogen ze niet meer van het hdmi consortium.

Comment

Was het maar waar, volgens mij mogen ze niet meer van het hdmi consortium.
                            Dan zou er eerder staan "niet meer verkrijgbaar" in plaats van "tijdelijk uitverkocht".
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ondertussen de Market van Android een beetje uitgepluist ..... , vind het langs geen kanten werken ..... Voorbeeldje...... Bij zoeken vul ik Navigon in, hopende de gps software te vinden..... Helaas niks te zien..... Daarna Sygic ingetikt, ook weer niks dat tevoorschijn komt. Doe ik iets verkeerd? Ik werk wel op de Galaxy II zelf.

Comment

Volgens mij doe je iets verkeerd. De autocomplete functie stelt wat sygic dingen voor na een paar letters. Heb je een filter aanstaan, free of zo?

Comment

Working...
                                X