Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets terug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets t

Ik ben geen Telenet fan, maar ze zijn kwalitatief toch beter dan Belgacom. Helaas kan ik nog niet overschakelen naar TV Vlaanderen, wat superieur is. Daarna verdwijnt Telenet, behalve voor internet misschien.

Comment

Re: Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets t

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Moet je nu eens tellen dan: 800.000 x 1,49€ PER maand extra.
      De stijging nu gaat hier over 0.07+0.24 = 0.31€/maand. (voor het kabelabonnement).
      In dat bericht over de "oude" INDI gebruikers ging het over een stijging tot 25 % !!!

Mijn internet stijgt met 1.19 €/maand...

De prijs in Harelbeke voor het kabelabonnement is nu 9.48€, die in Kortrijk 10.62€ (dus 1.14€/maand).
      Vroeger was het verschil trouwens nog groter en had Telenet een kleiner zenderaanbod dan bij INDI.
      Je mag gerust zijn, dat ik INDI prefereer, maar daar is nu bitter weinig meer aan te doen.

Op de achterzijde van de brief, proberen ze me trouwens nog een fibernet shake aan te smeren : dus nog 10.85 € meer betalen, voor snelheid die ik niet nodig heb, en interactieve televisie die ik toch niet gebruik...
      Last edited by polleke_cgc; 15 juli 2011, 19:56.
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        De stijging nu gaat hier over 0.07+0.24 = 0.31€/maand. (voor het kabelabonnement).
        In dat bericht over de "oude" INDI gebruikers ging het over een stijging tot 25 % !!!

Mijn internet stijgt met 1.19 €/maand...

De prijs in Harelbeke voor het kabelabonnement is nu 9.48€, die in Kortrijk 10.62€ (dus 1.14€/maand).
        Vroeger was het verschil trouwens nog groter en had Telenet een kleiner zenderaanbod dan bij INDI.
        Je mag gerust zijn, dat ik INDI prefereer, maar daar is nu bitter weinig meer aan te doen.

Op de achterzijde van de brief, proberen ze me trouwens nog een fibernet shake aan te smeren : dus nog 10.85 € meer betalen, voor snelheid die ik niet nodig heb, en interactieve televisie die ik toch niet gebruik...
        Ik hoop dat mijn iNDI-boxje het nog een tijdje uithoudt
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

ik vind dat ze eerlijk moeten zijn....OF ze maken het voetbal pakket duurder zodat de andere mensen niet moeten meebetalen OF ze zeggen dat alles duurder wordt omwille van de voetbal kost.
          Ik ben er in elk geval meeweg, bye bye telenet. Ik heb alles bij belgacom en had telenet TV nog altijd voor de kinderen zodat ze nog eens boven konden kijken maar dat zal nu gedaan zijn.
          I love my D500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
            Ik heb alles bij belgacom en had telenet TV nog altijd voor de kinderen zodat ze nog eens boven konden kijken maar dat zal nu gedaan zijn.
            Dus die enkele euro's per jaar dat je meer moet betalen zijn de druppel
            Kinderen zullen je dankbaar zijn

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Dus die enkele euro's per jaar dat je meer moet betalen zijn de druppel
              Kinderen zullen je dankbaar zijn

mir
              Ja inderdaad, zoals ik al zei ik heb alles bij belgacom en dit was een extraatje. Dus nu gaat het extraatje eruit, spaart me 14€/maand.
              I love my D500

Comment

Toch wel vreemd dat het steeds telenet is he die hier onder de aandacht komt als ze hun tarieven opslaan.

Sinds 1 juli zijn de tarieven van TV Vlaanderen ook 40 cent per maand gestegen maar daar kraait geen haan over

mir

Comment

Toch wel vreemd dat het steeds telenet is he die hier onder de aandacht komt als ze hun tarieven opslaan.

Sinds 1 juli zijn de tarieven van TV Vlaanderen ook 40 cent per maand gestegen maar daar kraait geen haan over

mir
                  Niemand heeft dat Het grote voordeel van TV Vlaanderen is dat je je opnames kan bewaren.

Comment

Er zijn er zelfs die steeds TN verdedigen (in elke thread) als er negatief commentaar komt
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Er zijn er zelfs die steeds TN verdedigen (in elke thread) als er negatief commentaar komt

Dat zijn dan tevreden klanten he. Of mensen die aandelen hebben van telenet
                      En trouwens ik verdedig telenet niet, ik wou enkel erop wijzen dat die prijsstijging al bekend was nog van voor de biedingen op het voetbal contract. Dus de titel van dit bericht niet juist is.

Als ik telkens er een prijsstijgiing komt van een produkt hier mijn ongenoegen moet plaatsen dan zullen er veel topics komen hoor.

mir
                      Last edited by mir; 17 juli 2011, 10:37.

Comment

Ik verdedig TN niet, en ben met niemand getrouwd.
                        Maar ze hebben voor mij wel een goed aanbod.

Als ik kijk naar de alternatieven, dan scheelt dat zeer weinig in prijs, tenzij ik serieus comfort inlever.

Belgacom- buitengegooid omdat ik facturatieproblemen niet opgelost kreeg.
                        - trager, traag zappen voor digi TV, en vroeger in elk geval miserabele klantendienst

BASE Internet/Telefoon
                        Mijn ouders hebben dit en gooien het buiten, omdat het totaal onbetrouwbaar is.

TV Vlaanderen
                        schotel tegen de gevel... en dan nog moet je voor Internet en TV een andere leverancier vinden...

Scarlet
                        Gebruikt de tech. van Belgacom en is nog trager. met 4 internettende kids is dit geen serieuze optie.

Dus.... ik zal maar blijven zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Belgacom- buitengegooid omdat ik facturatieproblemen niet opgelost kreeg.
                          - trager, traag zappen voor digi TV, en vroeger in elk geval miserabele klantendienst
                          snelheid digi tv is er neig op vooruit gegaan na de recenste update.
                          IPG hebben ze als klantendienst ook buitengepeerd, en meer intern beginnen werken, is verbeterd, maar kan altijd beter

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Scarlet
                          Gebruikt de tech. van Belgacom en is nog trager. met 4 internettende kids is dit geen serieuze optie.

Dus.... ik zal maar blijven zeker.
                          Fout, Scarlet gebruikt wel ADSL, maar 90% van Scarlet is nog altijd van hun eigen, ja ze gebruiken de telefoon kabel, maar de infrastructuur er achter is van het vroegere KPNQuest gedeelte.
                          hun grote fout is voornamelijk dat ze infrastructuur en software gebruiken die al een tiental jaar niet deftig geupdated is
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                          X