Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets terug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets t

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Diegenen die geen voetbal lusten zullen hier duidelijk het gelach helpen meebetalen.
    Ja zeker en daar val niet mee te laggen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Re: Bekostiging voetbalcontract Telenet: vanaf Okt +€0.75/maand, klant krijgt niets t

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Gelieve uw titel aan te passen, die prijsstijging was al aangekondigd voor er sprake was van het voetbalcontract !!

En van de inhoud van je bericht klopt ook al geen letter, groot deel gaat naar auteursrechten zoals hier al geschreven.

Die stijging is toch normaal alles wordt duurder. En trouwens zo een enorme stijging is het nu ook weer niet he. Maar t'is telenet he die mogen blijbaar niet opslaan van velen
      Of denk je dat dat signaal op de kabel vanzelf tot bij komt ? Al die apparatuur moet ook betaald worden vraagt onderhoud en verbruikt ook energie.

mir
      de prijsstijging van de kabel was inderdaad aangekondigd...
      NIET die van digitaal en de shakes
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
        de prijsstijging van de kabel was inderdaad aangekondigd...
        NIET die van digitaal en de shakes
        Ik heb gisteren een brief gehad van Telenet i.v.m. die prijsstijging.
        De brief was niet aangetekend dus hadden ze even goed een e-mail kunnen sturen
        En zo een hoop kosten bespaard.

Of deze verhogingen het voetbalcontract moeten compenseren weet ik niet en ik kan
        het ook niet bewijzen. Dat zit in de hoofden van de directie.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

En van de inhoud van je bericht klopt ook al geen letter, groot deel gaat naar auteursrechten zoals hier al geschreven.
          zoals reeds eerder gezegd... leg dan de volgende zaken eens uit

1. Alleen Telenet moet plots meer auteursrechten betalen, noch Numericable en Voo voor de kabel, noch Belgacom, Numericable, Voo, Vlaanderen Digitaal en Mobistar TV voor Digitaal....
          2. Mensen die zelf bij Telenet werken, (2 op support in Mechelen, 1 op facturatie op het 3de in Mechelen) zeggen zélf dat het verdoken inkomsten zijn om het voetbalcontract te kunnen financieren...
          En trouwens zo een enorme stijging is het nu ook weer niet he
          eens rekening,
          In Vlaanderen: ongeveer 1.3 miljoen kabelaansluitingen... maal 0.70: 910.000€
          ong. 125.000 Shakes die gemiddeld 1€ opslaan (sommigen meer maar we pakken 1 € als voorbeeld).... : 125.000€

voor sommigen is dit wel een grote stijging... want het is per maand: 0.7*12=8.4€ per jaar.
          Sommige mensen kunnen zich niets anders permiteren dan een kabel en krabben nu al om rond te komen. dan kan die 8.4€ soms wel aankomen hoor...
          Of om het om te rekenen zoals ik vroeger deed: 8.4€ dat zijn 16 broden van het huismerk van de Carrefour, Delhaize enz....
          Voor sommigen dus een maand eten als ze het brood niet op 1 dag op eten
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ik heb gisteren een brief gehad van Telenet i.v.m. die prijsstijging.
            De brief was niet aangetekend dus hadden ze even goed een e-mail kunnen sturen
            En zo een hoop kosten bespaard.
            wel theokus was het effectief ook "maar" die 0.7€ auteurs recht?
            Bij mijn partner stond er een verhoging van het kabelabo op, dan dat auteursrechten gedoe en dan nog de shake.
            Het kabelabo verhoging gaat in op 15 october en de rest op 16 augustus
            Mijn Blog

Comment

wat een gedoe voor gemiddeld genomen 1€ per maand.

kabel: 2 jaar geleden dat de prijs gestegen is
              internet: 4jaar geleden

ik ken maar weinig dingen die de laatste 2 jaar niet gestegen zijn hoor

voor de ontevreden klanten... er zijn alternatieven, neem die dan
              Fuji X-E1 - 18-55mm
              facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
                wat een gedoe voor gemiddeld genomen 1€ per maand.

kabel: 2 jaar geleden dat de prijs gestegen is
                internet: 4jaar geleden

ik ken maar weinig dingen die de laatste 2 jaar niet gestegen zijn hoor

internet : 4 jaar geleden?
                de prijzen zijn gestegen toen ze de shakes in voeging brachten, hetgeen 2 jaar terug is.
                en gemiddeld 1€ per maand???
                die 1e gaat over de auteursrechten.
                Nationaal varieert het bedrag voor de kabel van 0.5 tot 3€
                op de shakes van 1 tot 8€
                per maand...

ze zitten zo te vitten op alles en iedereen, maar als bijv. BIPT zegt dat ze hun kabel zouden moeten openstellen voor andere providers (en die zijn er wél in tegenstelling tot wat Telenet beweert, zijnde Base en Mobistar) en ze beginnen direct te janken dat het concurrentie vervalsing is, terwijl ze wel hetzelfde eisten van Belgacom.

Telenet is zélf "het Belgacom van de jaren 90"aan het worden qua arrogantie en dikkenekkerij aan het worden
                Mijn Blog

Comment

Zo denk ik er ook over Je mag door deze prijsstijging kosteloos het abonnement opzeggen...
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    wel theokus was het effectief ook "maar" die 0.7€ auteurs recht?
                    Bij mijn partner stond er een verhoging van het kabelabo op, dan dat auteursrechten gedoe en dan nog de shake.
                    Het kabelabo verhoging gaat in op 15 october en de rest op 16 augustus
                    Jaja dat klopt
                    Kabel wordt ook duurder.
                    En ik ben het eens met jouw vorige argumentatie.
                    Hollanders he jong
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Dat is altijd makkelijk gezegd hé. Op die manier zouden we nooit of te nimmer commentaar mogen hebben op gelijk welk product of gelijk welke dienst waarvoor we betalen... (behalve de NMBS natuurlijk, want daarvoor is er niet meteen een alternatief )
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Ook het internet-abonnement stijgt een redelijke som (veel meer dan de prijs van het kabelabonnement). Telenet legt dat uit door de stijging van hun eigen kosten en de prijs van de auteursrechten.

Vreemd genoeg is die prijsstijging afhankelijk van het type abonnement dat je hebt : de prijs stijgt voor sommige klanten, maar dus niet voor allemaal.
                        Volgens mij gebruiken alle klanten de infrastructuur van Telenet, en dus zou die prijs voor iedereen moeten stijgen (nu is de verhouding ongeveer 60% wel, 40% geen prijsstijging). De wegen van Telenet zijn allang ondoorgrondelijk...

En die aankondiging van voor het voetbalcontract : volgens mij is dat nog niet deze prijsstijging. Telenet was van plan om voornamelijk de vroegere INDI-klanten een felle prijsstijging te laten ondergaan, omdat die een goedkoper kabelabonnement hebben dan de "gewone, trouwe" telenet klanten. Iemand die in Harelbeke woont, betaalt hierdoor minder dan iemand die in Kortrijk woon, voor hetzelfde kabelabonnement.
                        Ze willen ook deze "discriminatie" wegwerken. Uiteraard niet door de prijs in Kortrijk te laten dalen, maar door de prijs in Harelbeke (ex-INFRAX, INDI) te laten stijgen...
                        Die INDI gaat over 800.000 klanten !
                        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Ze willen ook deze "discriminatie" wegwerken. Uiteraard niet door de prijs in Kortrijk te laten dalen, maar door de prijs in Harelbeke (ex-INFRAX, INDI) te laten stijgen...
                          Die INDI gaat over 800.000 klanten !
                          Moet je nu eens tellen dan: 800.000 x 1,49€ PER maand extra.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik sta uiteraard niet te springen om een prijsstijging, en ik wil zeker Telenet niet verdedigen.

In dezelde brief waarin de prijsvermelding staat, kan je ook lezen dat je direct kan opzeggen.
                            Als genoeg mensen dit doen, dan zullen ze volgende keer wel eens nadenken zeker...

Als iedereen die hier begint te rekenen en in drukletters zijn ongenoegen uit gewoon blijft betalen, dan gebeurt er niks.

Dus maak,de vergelijking en schakel over!
                            Niemand kan je verplichten om bij Telenet te blijven.

Comment

Ik heb het even nagekeken... €0.80/maand.
                              Omdat ik al eerder problemen had met beslissingen die TN nam zie ik deze aanpassing van de tarieven (en dus reden om op te zeggen zonder compensaties) als een prima gelegenheid om TN volledig buiten te gooien.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                Ik heb het even nagekeken... €0.80/maand.
                                Omdat ik al eerder problemen had met beslissingen die TN nam zie ik deze aanpassing van de tarieven (en dus reden om op te zeggen zonder compensaties) als een prima gelegenheid om TN volledig buiten te gooien.
                                Prima, eindelijk iemand met ballen!

Ik blijf. Er zijn hier te veel computers in huis voor de tragere andere mogelijkheden, en ik vind de kwaliteit van de digitale TV (bediensnelheid en gemak) nav TN beter dan de rest. En een schotel wil ik niet.

Comment

Working...
                                X