Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Android Honeycomb topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Android Honeycomb topic

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Programma werkt goed, als het minder werkt bij verplaatsen ligt dat eerder aan uw WiFi-ontvangst.
    Persoonlijk vind ik het toch iets nuttig.
    Ik heb toch problemen nu, programma gedownload en geinstalleerd, werkte 2 dagen perfect en nu wordt mijn computer niet meer gevonden, niet via mijn asus transformer en ook niet via mijn iphone . . . en ik heb geen idee waar het fout loopt.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Matthias, zou ik de ASUS eee pad transformer kunnen gebruiken om een SONOS te bedienen waarover ik reeds eerder een draadje opgestart had.
      zie: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-375527.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
        Matthias, zou ik de ASUS eee pad transformer kunnen gebruiken om een SONOS te bedienen waarover ik reeds eerder een draadje opgestart had.
        zie: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-375527.html
        De sonos controller is nog niet beschikbaar voor honeycomb.... maar die zal er wel komen neem ik aan. Er is wel een andere app voor honeycomb beschikbaar maar die staat nog niet echt op punt
        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik heb toch problemen nu, programma gedownload en geinstalleerd, werkte 2 dagen perfect en nu wordt mijn computer niet meer gevonden, niet via mijn asus transformer en ook niet via mijn iphone . . . en ik heb geen idee waar het fout loopt.
          Geen update gehad van uw security pakket of firewallinstellingen aangepast?
          Werkt hier telkens zoals het hoort en nog geen problemen ondervonden.
          Anders pakket op uw pc eens herinstalleren?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Anders pakket op uw pc eens herinstalleren?
            Dit lijkt te lukken . . . maar heb het al 3 keer moeten doen ondertussen . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Dit lijkt te lukken . . . maar heb het al 3 keer moeten doen ondertussen . . .
              Net nu komt er een nieuwe versie voor de pc binnen, misschien en oplossing voor u?
              Gebruik jij een cleaning programma op uw pc? Misschien wist dat een of ander gegeven?
              Is maar een mogelijkheid hé, er moet toch iets zijn dat dit veroorzaakt bij u.
              Hopelijk krijg je het opgelost.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Net nu komt er een nieuwe versie voor de pc binnen, misschien en oplossing voor u?
                Gebruik jij een cleaning programma op uw pc? Misschien wist dat een of ander gegeven?
                Is maar een mogelijkheid hé, er moet toch iets zijn dat dit veroorzaakt bij u.
                Hopelijk krijg je het opgelost.
                Neen, ik gebruik geen cleaners, ik werk sinds vorige week met versie 1.5.0.1 van de streamer maar zie niet direct een update op de website?

Comment

Working...
                X