Ik ben boos . . . héél boos 
Ik vertel even wat vooraf ging . . .
Wij wonen aan de rand van een klein dorp, de mooie polder ligt achter ons
Wij houden van de natuur, de natuur van ons, en we geven mekaar de ruimte.
Sinds januari woedt hier een oorlog tussen jachtwachters en vos ? De vos is sluw, de jachtwachters zijn driest .
Meerdere malen wordt hier midden in de nacht, gelicht( belicht) en geschoten vanuit een zware jeep, het is schrikken en wij vinden dit niet verantwoord . . . de jachtwachter lacht het weg . . . de vos hé .
Zij willen de vos , ze hebben er al twee geschoten, vertellen ze mij al lachend .
Maar deze nacht zij ze té ver gegaan . . .
Het is half twaalf, laat.
Ben nog wat aan het BD- en , tot ik plots een luide knal hoorde , ik schrik me rot en zie door mijn raam , een jeep( met die uitlichters) achter de dijk wegrijden .
Ik krijg een wrang gevoel . . .
Deze morgen vinden wij ons tijgertje, afgeknald met een zware kogel , niet om aan te zien ( ik ga dit niet beschrijven)
Ik ken deze mensen, ze hebben een vergunning .
Maar voor mij zijn dit " beëdigde rambo's "
Natuurlijk is dit aangegeven bij de politie!

Ik vertel even wat vooraf ging . . .
Wij wonen aan de rand van een klein dorp, de mooie polder ligt achter ons

Wij houden van de natuur, de natuur van ons, en we geven mekaar de ruimte.
Sinds januari woedt hier een oorlog tussen jachtwachters en vos ? De vos is sluw, de jachtwachters zijn driest .
Meerdere malen wordt hier midden in de nacht, gelicht( belicht) en geschoten vanuit een zware jeep, het is schrikken en wij vinden dit niet verantwoord . . . de jachtwachter lacht het weg . . . de vos hé .
Zij willen de vos , ze hebben er al twee geschoten, vertellen ze mij al lachend .
Maar deze nacht zij ze té ver gegaan . . .
Het is half twaalf, laat.
Ben nog wat aan het BD- en , tot ik plots een luide knal hoorde , ik schrik me rot en zie door mijn raam , een jeep( met die uitlichters) achter de dijk wegrijden .
Ik krijg een wrang gevoel . . .
Deze morgen vinden wij ons tijgertje, afgeknald met een zware kogel , niet om aan te zien ( ik ga dit niet beschrijven)
Ik ken deze mensen, ze hebben een vergunning .
Maar voor mij zijn dit " beëdigde rambo's "
Natuurlijk is dit aangegeven bij de politie!
Comment