Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kat afschieten in rambo stijl . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kat afschieten in rambo stijl . . .

Gewoon degoutant.

ik vind dit voor jou en je familie echt héél erg...

Mijn ongezouten meing: een persoon die dieren mishandelt of zelfs doodt heeft geen scrupules...ik ga er vanuit dat zij dus voor mensen ook gevaarijk zijn...
    Blijkbaar staan ze boven de wet...
    Arm Belgie

groeten,

Roland

Comment

Er mag niet gejaagd worden op minder dan 150 meter van een woonkern of woning. Was dit het geval dan heb je een reden om klacht neer te leggen. Jagen bij nacht of vanuit een voertuig is verboden. Ook is enkel jagen met hagel toegelaten. Vermoedelijk gebruiken zij een 6mm of 9mm long rifle, beiden verboden wapens. GAIA bellen helpt niks. Het is erg dat ik het moet zeggen maar zij doen enkel iets als er mediabelangstelling is. Dit heb ik zelf ondervonden. Stuur eens een mailtje naar BLID. De kans is groot dat je daar meer kans hebt op hulp. En zoals velen hier zeggen, soms moet je het recht in eigen handen nemen om iets gedaan te krijgen. Jagers zijn crapuul. Elke reden is goed om te doden. Succes.
      Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Gewoon terugschieten.
        Geschockeerd zoals de meesten, maar deze vind ik echt degoutant.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          Geschockeerd zoals de meesten, maar deze vind ik echt degoutant.
          Mr Leopard zet geen comentaar als enkel over deze opmerking dan ga ik er van uit dat hij vind : (een kat dood schieten van een persoon eigelijk niet heeeeeel erg is )
          Wel mr ik kan je zeggen als iemand mijn hond bv hier op de straat zou opzettelijk! Dood zou rijden dan kan ik niet instaan voor de gevolgen ! En die zullen desastreus zijn
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
            Mr Leopard zet geen comentaar als enkel over deze opmerking dan ga ik er van uit dat hij vind : (een kat dood schieten van een persoon eigelijk niet heeeeeel erg is )
            Wel mr ik kan je zeggen als iemand mijn hond bv hier op de straat zou opzettelijk! Dood zou rijden dan kan ik niet instaan voor de gevolgen ! En die zullen desastreus zijn
            En waar slaat die "geshockeerd zoals de meesten dan op" ???. Volgens mij toch op het niet normaal vinden van dat doodschieten door die jagers... Hoewel : jagers. Iemand die het verschil niet ziet tussen een kat en een vos, kan je moeilijk een jager noemen.

Dreigementen vind ik in dit verband eigenlijk ook niet echt nodig... Als je soms ziet hoe sommigen hun "geliefde" huisdieren behandelen...
            Groeten,

Polleke

Comment

Working...
            X