Ik heb nu wel 10 verschillende merken van fietsen onder de loep genomen en ja het is niet simpel om een keuze te maken voorlopig blijf ik bij een Sparta E-Motion C3 nu is het ook zo ik beperk mijn uitgave tot max 2000 euro maar wat ik heel raar vind er zijn heel veel occ elect fietsen zou de elect fiets dan zo slecht zijn is mijn vraag dat de mensen die zo snel weg doen ?? Want ja anders vind ik dat ze maar miss beter af is met een zeer goede gewone fiets uiteraard .
Ik heb alleen maar schrik dat je zeer veel bij de fietsenhandelaar moet binnen stappen voor allerlei herstellingen want aan het elect gedeelte kan je uiteraard zelf niets doen . graag miss een mening van mensen die een elect fiets hebben en een goede of slechte ervaring hebben .
Gr John
Ik heb alleen maar schrik dat je zeer veel bij de fietsenhandelaar moet binnen stappen voor allerlei herstellingen want aan het elect gedeelte kan je uiteraard zelf niets doen . graag miss een mening van mensen die een elect fiets hebben en een goede of slechte ervaring hebben .
Gr John
Comment