Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vastlopende muis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vastlopende muis

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Zou het niet omgekeerd zijn denk je ? Lees nog eens goed # 11
    Ik heb wel degelijk gelezen:
    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    ... een draadloze USB muis,....
    en voor mij is en blijft er een verschil tussen een draadloze muis en een USB muis.... maar ik wil jouw wel tegemoet komen en jouw muis een draadloze USB muis noemen hoor, we gaan daar toch geen probleem over maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
      maar ik wil jouw wel tegemoet komen en jouw muis een draadloze USB muis noemen hoor
      Waarom noem ik ze zo ? Omdat de muis van Dreten een draadloze BT muis is (werkt via de BT "technologie"), ik heb o.a. een draadloze muis waarvoor je een USB ontvangertje in een USB poort moet steken, vandaar mijn naamgeving.
      Natuurlijk, een BT muis met draad zal wel niet bestaan, die is dus altijd draadloos.
      Maar goed, we geraken er wel uit.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Persoonlijk gebruik ik altijd USB-muizen . Dus met draad : werken altijd, en zijn nog milieuvriendelijk ook (want geen batterij...).
        Brolltooth heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Ooit eens getest met een Nokia GSM, en na 10 min. een USB kabeltje voor die telefoon gekocht ...
        Groeten,

Polleke

Comment

Het zijn geen muizen meer zoals vroeger.
          Mijn muis heeft altijd goed gewerkt op mijn oud laptopje met XP.
          Sinds ik mijn nieuwe laptop heb met Windows 7 laat hij regelmatig z'n oren hangen.
          Nu ligt hij in een doos en geef ik hem niets meer te eten tot hij weer manieren krijgt.

Comment

Working...
          X