Hallo,
Sinds ik mijn nieuwe gsm (Samsung galaxy apollo) eind februari kocht (in een Mobistar-center), heb ik alleen nog maar problemen gehad, vooral met sms'en.
Na amper een week, kreeg ik al van een aantal mensen te horen dat ze mij een bericht gestuurd hadden, maar dat het niet aankwam; ik had uiteraard ook niks ontvangen. Van één persoon, van wie ik wel alle sms'en kon ontvangen, kreeg ik zelfs meestal berichten die gemengd waren met vorige berichten van hem...
Ik heb intussen al 3 keer een andere sim-kaart gehad (Mobistar) en telkens had ik hetzelfde probleem na enkele dagen. Dus heb ik mijn gsm maar eens binnengebracht in een mobistar-center en hebben ze die opgestuurd. 5 weken is die binnen geweest! Nu heb ik die nog geen 2 weken terug en heb alweer hetzelfde probleem...
Vrijdag ben ik dan nóg maar eens langs een mobistar-center geweest, waar ze me deze keer zeiden dat ze de afgelopen week al zeker 10 klachten hebben gehad over het niet ontvangen van sms'jes, zowel van mobistar als van proximus klanten. En dat ze ondervonden hadden dat bij de meeste klanten het probleem opgelost was als die een keer al hun gsm-nummers van hun sim-kaart verwijderden en ze er dan terug opzetten.
Dus heb ik dat ook maar eens geprobeerd: voor 1 dag werkte alles weer perfect, tot ik een dag later wéér hetzelfde voorhad, alleen nu met andere contactpersonen... Van sommige mensen krijg ik helemaal geen sms'en aan, van andere enkele (dan weer wel, dan weer niet). Onbegrijpelijk.
Het vreemde is wel dat ik al mijn sms'en ontvang als ik mijn sim-kaart in mijn oude gsm steek. Dus aan mijn sim-kaart kan het volgens mij niet liggen.
Ik heb idee wat ik nu nog moet doen, behalve nog maar eens langs een mobistar winkel gaan.
Ben toch aan het overwegen om eens bij proximus langs te gaan...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zou dit aan mijn gsm liggen (hoewel die al eens terug opgestuurd geweest is)?
Of zou dit bij de provider liggen? En dan alleen bij mobistar?
Bedankt, groetjes!
Sinds ik mijn nieuwe gsm (Samsung galaxy apollo) eind februari kocht (in een Mobistar-center), heb ik alleen nog maar problemen gehad, vooral met sms'en.
Na amper een week, kreeg ik al van een aantal mensen te horen dat ze mij een bericht gestuurd hadden, maar dat het niet aankwam; ik had uiteraard ook niks ontvangen. Van één persoon, van wie ik wel alle sms'en kon ontvangen, kreeg ik zelfs meestal berichten die gemengd waren met vorige berichten van hem...
Ik heb intussen al 3 keer een andere sim-kaart gehad (Mobistar) en telkens had ik hetzelfde probleem na enkele dagen. Dus heb ik mijn gsm maar eens binnengebracht in een mobistar-center en hebben ze die opgestuurd. 5 weken is die binnen geweest! Nu heb ik die nog geen 2 weken terug en heb alweer hetzelfde probleem...
Vrijdag ben ik dan nóg maar eens langs een mobistar-center geweest, waar ze me deze keer zeiden dat ze de afgelopen week al zeker 10 klachten hebben gehad over het niet ontvangen van sms'jes, zowel van mobistar als van proximus klanten. En dat ze ondervonden hadden dat bij de meeste klanten het probleem opgelost was als die een keer al hun gsm-nummers van hun sim-kaart verwijderden en ze er dan terug opzetten.
Dus heb ik dat ook maar eens geprobeerd: voor 1 dag werkte alles weer perfect, tot ik een dag later wéér hetzelfde voorhad, alleen nu met andere contactpersonen... Van sommige mensen krijg ik helemaal geen sms'en aan, van andere enkele (dan weer wel, dan weer niet). Onbegrijpelijk.
Het vreemde is wel dat ik al mijn sms'en ontvang als ik mijn sim-kaart in mijn oude gsm steek. Dus aan mijn sim-kaart kan het volgens mij niet liggen.
Ik heb idee wat ik nu nog moet doen, behalve nog maar eens langs een mobistar winkel gaan.
Ben toch aan het overwegen om eens bij proximus langs te gaan...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zou dit aan mijn gsm liggen (hoewel die al eens terug opgestuurd geweest is)?
Of zou dit bij de provider liggen? En dan alleen bij mobistar?
Bedankt, groetjes!
Comment