Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad en Flash viewer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ipad en Flash viewer

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    Geeeeeuw...

En dat klinkt altijd opnieuw,... zo zielig hé
    Wat ik altijd zo grappig vind bij de Apple-fanaten ... als Apple iets heeft wat een ander niet heeft is dit een voordeel (logisch) maar als ze iets niet hebben wat een ander wel heeft is dit een pluspunt.

Is dat nu zo moeilijk om gewoon te zeggen dat ze dat niet hebben?
    De keuze van aankoop maakt ieder voor zichzelf en je kent vooraf normaal gezien de beperkingen.
    Kunt ge er niet mee leven, koop dan iets anders maar laat een ander dat het wel nodig heeft en het een mankement vindt niet als een idioot passeren.
    Iets niet kunnen is nooit een voordeel, hoogstens iets dat je zelf niet mist.
    Wil je geen Flash, op elk toestel kan je dat verwijderen of gewoon niet installeren. Op de Samsung staat het ook niet op, dit kies je zelf.

Apple is een merk als een ander en de ene kan het bekoren, de andere niet.
    Ik heb gen Apple (tot nu tot) maar ben daar ook niet tegen.
    Alleen zijn sommigen wat te fanatiek en gaan ze al de rest wat ze zelf niet hebben per definitie afbreken.
    Last edited by VerSeg; 14 juni 2011, 20:19.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Alleen zijn sommigen wat te fanatiek en gaan ze al de rest wat ze zelf niet hebben per definitie afbreken.
      Inderdaad, ik heb een iPad gekocht om als digitaal portfolio mee te nemen ... en daar is ie ideaal voor (heb ook nog enkele A3 prints mee altijd, maakt meer indruk ) en om snel even op het net te gaan en mails te checken vind ik hem ook ideaal ... maar typen is een ramp op dat touchscreen, geef ik eerlijk toe. Dus gaf ik nog eens 70 Euro (dacht ik) uit voor zo'n Apple klavier met dock ... NIET kopen !!

De iPad moet dan altijd in portrait staan, en dan is het scherm te smal om op internet te werken, dus koop beter een gewoon BlueTooth klavier, werkt draadloos en de iPad kan in landscape liggen, véél beter.

Maar als je dan toch al een klavier moet kopen ... koop je dan niet beter een zware netbook ? (en neen, niet zo eentje van €149 die ik vorige week in MM kocht )

Ik denk er niet aan om mijn iPad via jailbreak te gaan aanpassen, ik vind dat Apple het zelf maar moet oplossen en Flash moet toevoegen ... een iPad is een schitterend gadget dat prima werkt ... maar niet voor alles, en hij vervangt zeker niet een laptop !
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Typen een ramp op dat touchscreen ? Ik vind dat het typen anders héél vlot gaat ...(op onze pa z'n iPad 2 toch, en die is niet fundamenteel anders dan de iPad dacht ik).
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik denk dat ik beter mijn website toch zal veranderen...

Bestaan er geen web templates van Lightroom zonder flash maar die ongeveer hetzelfde doen als wat ik heb???

Tips?
          Website is gemaakt met Wordpress, dus ken niets van html, php en van die dingen...
          Website: http://www.vangoophotography.com
          Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
          Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

Comment

Kijk, dat eeuwig ipad (en apple gebash) daar word ik zo moe van....
            Ja, de ipad mist flash, en ja, ik vloek daar ook soms op.
            Maar als ik iets nieuw zou ontwikkelen, zou ik er wel rekening mee houden, dat ipad nu eenmaal de norm aan het worden is, al die "ipad killers" komen toch niet van grond.
            Dus, maak je een site, zorg ervoor dat ie ipad compatible is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Kijk, dat eeuwig ipad (en apple gebash) daar word ik zo moe van....
              Ja, de ipad mist flash, en ja, ik vloek daar ook soms op.
              Maar als ik iets nieuw zou ontwikkelen, zou ik er wel rekening mee houden, dat ipad nu eenmaal de norm aan het worden is, al die "ipad killers" komen toch niet van grond.
              Dus, maak je een site, zorg ervoor dat ie ipad compatible is.
              De ipad is de norm voor wat? Het percentage dat iOS uitmaakt in de internet statistieken is nog steeds miniem. Het hele internet zit vol flash, dat Apple dan iets uitbrengt dat voornamelijk handig is om te surfen en dan geen flash ondersteunt is gewoonweg met de mensen hun voeten rammelen want een merkbaar percentage van websites kan het ding niet weergeven. Ze mogen zeggen dat flash niet de toekomst is, so what de huidige situatie is wat telt en wat gebruikers NU ervaren. Tegen dat betere alternatieven ingeburgerd zijn en ze aan de Ipad 25 zitten kunnen ze het er nog uitgooien. Video2000 was ook beter dan VHS maar kijk wat dat geworden is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Typen een ramp op dat touchscreen ? Ik vind dat het typen anders héél vlot gaat ...(op onze pa z'n iPad 2 toch, en die is niet fundamenteel anders dan de iPad dacht ik).
                Het gaat vlotter dan ik dacht, maar een echt klavier is toch nog steeds stukken beter vind ik ... nu ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik aangenaam verrast was toen ik hem gekocht had, het blijft een bijzonder praktisch gadget dat ik eerlijk gezegd dagelijks meerdere keren gebruik ... maar ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat ik nog steeds een laptop nodig heb.

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                De ipad is de norm voor wat? Het percentage dat iOS uitmaakt in de internet statistieken is nog steeds miniem. Het hele internet zit vol flash, dat Apple dan iets uitbrengt dat voornamelijk handig is om te surfen en dan geen flash ondersteunt is gewoonweg met de mensen hun voeten rammelen want een merkbaar percentage van websites kan het ding niet weergeven.
                De ipad is de norm voor wat? Het percentage dat iOS uitmaakt in de internet statistieken is nog steeds miniem. Het hele internet zit vol flash, dat Apple dan iets uitbrengt dat voornamelijk handig is om te surfen en dan geen flash ondersteunt is gewoonweg met de mensen hun voeten rammelen want een merkbaar percentage van websites kan het ding niet weergeven.
                Het probleem is dat enkele miljoenen iPad en iPhone in omloop zijn, en daar zitten potentiële klanten tussen ... dus je kan ze niet zomaar negeren vind ik, daarom ontwerp ik nog steeds websites die op 1024px breed correct weergeven zonder horizontale schuifbalk ... en laat dat nu net de resolutie op iPad en netbooks zijn ...

Een iPad kan veel, maar zeker niet alles wat wij als fotograaf nodig hebben, terwijl dit op een laptop wel kan ... je hebt ze gewoon beide nodig
                Last edited by LamboCars; 15 juni 2011, 09:38.
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

De ipad is de norm voor wat? Het percentage dat iOS uitmaakt in de internet statistieken is nog steeds miniem. Het hele internet zit vol flash, dat Apple dan iets uitbrengt dat voornamelijk handig is om te surfen en dan geen flash ondersteunt is gewoonweg met de mensen hun voeten rammelen want een merkbaar percentage van websites kan het ding niet weergeven. Ze mogen zeggen dat flash niet de toekomst is, so what de huidige situatie is wat telt en wat gebruikers NU ervaren. Tegen dat betere alternatieven ingeburgerd zijn en ze aan de Ipad 25 zitten kunnen ze het er nog uitgooien. Video2000 was ook beter dan VHS maar kijk wat dat geworden is.
                  Fout: BETAMAX was beter !

Daar waren destijds professionele machines en cassettes voor.
                  ( o.a. de toenmalige BRT gebruikte die )
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                    Inderdaad, ik heb een iPad gekocht om als digitaal portfolio mee te nemen ... en daar is ie ideaal voor (heb ook nog enkele A3 prints mee altijd, maakt meer indruk ) en om snel even op het net te gaan en mails te checken vind ik hem ook ideaal ... maar typen is een ramp op dat touchscreen, geef ik eerlijk toe. Dus gaf ik nog eens 70 Euro (dacht ik) uit voor zo'n Apple klavier met dock ... NIET kopen !!

De iPad moet dan altijd in portrait staan, en dan is het scherm te smal om op internet te werken, dus koop beter een gewoon BlueTooth klavier, werkt draadloos en de iPad kan in landscape liggen, véél beter.

Maar als je dan toch al een klavier moet kopen ... koop je dan niet beter een zware netbook ? (en neen, niet zo eentje van €149 die ik vorige week in MM kocht )

Ik denk er niet aan om mijn iPad via jailbreak te gaan aanpassen, ik vind dat Apple het zelf maar moet oplossen en Flash moet toevoegen ... een iPad is een schitterend gadget dat prima werkt ... maar niet voor alles, en hij vervangt zeker niet een laptop !

Ik heb thuis een Logitech Di Novo - werkt ook perfect op de iPad én op de Galaxy tab

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC

Iemand die mij kan vertellen of deze site (mijn site) op zijn Ipad lukt??

Laat maar weten... simpele flash volgens mij...

Merci
                      Bjorn
                      Bjorn, met het ipad programma Puffin kan ik je Flash site bekijken op mijn iPad.!...Niet zo vlot als het zou moeten maar het werkt.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

er is een flash browser voor ipad : Skyfire

geen idee of het goed werkt , de app is niet gratis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Fout: BETAMAX was beter !

Daar waren destijds professionele machines en cassettes voor.
                          ( o.a. de toenmalige BRT gebruikte die )
                          Fout, dat is Betacam, niet Betamax. Die laatste is de homeversie. De nakomelingen worden tot vandaag nog gebruikt.

Trouwens, het is niet omdat Betamax beter was, dat Video2000 daarom niet beter is dan VHS. Vreemde logica, imho.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Voor mensen die de ipad enkel gebruiken om te surfen en hun mail te checken kan de ipad gerust een laptop grotendeels vervangen.
                            Hopelijk implementeren ze flash niet te snel, je moet nu al een eeuwigheid wachten om een ipad te bemachtigen ;-)
                            De naapers kunnen daar alleen maar van dromen van het succes vd ipad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Fout, dat is Betacam, niet Betamax. Die laatste is de homeversie. De nakomelingen worden tot vandaag nog gebruikt.

Trouwens, het is niet omdat Betamax beter was, dat Video2000 daarom niet beter is dan VHS. Vreemde logica, imho.

Dave
                              Ja, Betacam, je hebt gelijk , ze werkten ook aan hogere snelheid dan de gewone Betamax recorders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                                Het gaat vlotter dan ik dacht, maar een echt klavier is toch nog steeds stukken beter vind ik ... nu ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik aangenaam verrast was toen ik hem gekocht had, het blijft een bijzonder praktisch gadget dat ik eerlijk gezegd dagelijks meerdere keren gebruik ... maar ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat ik nog steeds een laptop nodig heb.
                                Daar ben ik het wél mee eens . Ik wou op Facebook eens een lang bericht (net eens geplakt in Word, kwam op 2 volledige pagina's uit) sturen naar iemand en ben halverwege moeten stoppen met typen (op de iPad 2) omdat het niet snel genoeg ging naar mijn normen ...(typ blind).

Heb de MacBook Pro maar aangezet en daar verder getypt .
                                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                                X