Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet koopt voetbal rechten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet koopt voetbal rechten

Telenet heeft vrijdag de tv-rechten voor de hoogste klasse van het voetbal voor de komende drie seizoenen verworven. Het Mechelse telecombedrijf betaalde 55,2 miljoen euro per seizoen voor de rechten, het hoogste bedrag ooit. Dat heeft de ProLeague vrijdagnamiddag bekendgemaakt in het Bondsgebouw in Brussel. VTM heeft de rechten voor de samenvattingen.

bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110610_106

Dus al die cafe's die nu belgacom in huis gehaald hebben mogen nu ook telenet nemen. Jammer dat de voetbal niet gewoon bij elke aanbieder zit.

Of dit gevolgen zal hebben voor belgacom TV weet ik niet , maar ik hoor toch van veel mensen dat ze juist voor het voetbal bij belgacom TV zitten.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Telenet koopt voetbal rechten

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Telenet heeft vrijdag de tv-rechten voor de hoogste klasse van het voetbal voor de komende drie seizoenen verworven. Het Mechelse telecombedrijf betaalde 55,2 miljoen euro per seizoen voor de rechten, het hoogste bedrag ooit. Dat heeft de ProLeague vrijdagnamiddag bekendgemaakt in het Bondsgebouw in Brussel. VTM heeft de rechten voor de samenvattingen.

bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110610_106

Dus al die cafe's die nu belgacom in huis gehaald hebben mogen nu ook telenet nemen. Jammer dat de voetbal niet gewoon bij elke aanbieder zit.

Of dit gevolgen zal hebben voor belgacom TV weet ik niet , maar ik hoor toch van veel mensen dat ze juist voor het voetbal bij belgacom TV zitten.

mir
    Vroeger zat de voetbal bij elke aanbieder, hé : nl. bij de VRT. Verschillende aanbieders hebben ook nadelen .
    Maar voor de café's zal dat zo erg niet zijn : met dat rookverbod, zitten de sportliefhebbers toch liever thuis in de zetel .
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Maar voor de café's zal dat zo erg niet zijn : met dat rookverbod, zitten de sportliefhebbers toch liever thuis in de zetel .
      met een pint EN een sigaret
      I love my D500

Comment

Het zou nu toch verdomd leuk zijn moest iedereen zijn abonnement opzeggen bij Telenet.
        Al was het maar om die stratego jongens te pesten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Het zou nu toch verdomd leuk zijn moest iedereen zijn abonnement opzeggen bij Telenet.

Maar het zou dan minder leuk zijn dat dan 1900 mensen en nog eens zoveel onderaannemers hun job zouden verliezen.

Telenet was voorstander om het voetbal bij elke provider aan te bieden.

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik ben klant bij belgacom en ben natuurlijk niet zo blij met deze beslissing.Voor de voetbal had ik een abb. op (ik geloof dat het zo noemt) "my club".Zo kon ik elke week mijn favoriete club RACING GENK aan het werk zien.Voorlopig ga ik nog wat afwachten om te zien wat ik ga doen.
            Wat me echter van nu al stoort is dat ik voor de samenvattingen op zaterdagavond naar de vtm zal moeten kijken.Man,man,man,die kunnen echt geen commentaar geven,ik hoor Robin Jansens al bezig.Neen dus geen Belgisch voetbal voor mij.Lekker naar studio voetbal op de nos en daarna naar match of the day op bbc kijken en luisteren op zaterdagavond.
            www.fotojoel.be
            7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

Ik denk dat de grote winnaar vtm zal worden ... Iedereen gaat gewoon de samenvattingen afwachten zoals bij "de brt" vroeger... Wie gaat er zich in godsnaam nu 2 decoders aanschaffen en meer betalen als voorheen met zijn Belgacomabbonement ????

En dan maar klagen dat de mensen illegaal op internet beginnen kijken (paar weken geleden gehoord op radio 1)

Hoe meer je de mensen uitperst hoe meer ze "foert" gaan zeggen he !

Ik denk dat mensen best bereid zijn om te betalen voor hun matchke op tv maar trop is te veel he !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Als er al iemand moet gepest worden is het Belgacom. Voor de komst van Telenet hebben ze de mensen genoeg afgezet en bestolen.
                Hoeveel telefoontjes denk je dat er hier binnenkomen van Belgacom om terug bij hen klant te worden. Bij het vallen van het woord Belgacom dank ik vriendelijk en haak ik in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Maar het zou dan minder leuk zijn dat dan 1900 mensen en nog eens zoveel onderaannemers hun job zouden verliezen.
                  Daar had ik nog niet wakker van gelegen. Dat zal ik dan vannacht eens doen.

Comment

Er is ook nog een groooooot voordeel dat de samenvattingen van het voetbal bij VTM zitten : de reklame !!!!
                    Ik gruwel er nu al van .

Comment

Als dat wil zeggen dat de telenet-abbo's duurder worden, zijn ze alvast een klant kwijt.

Ik heb geen zin om die zieke voetbalsector mee te onderhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                        Als dat wil zeggen dat de telenet-abbo's duurder worden, zijn ze alvast een klant kwijt.

Ik heb geen zin om die zieke voetbalsector mee te onderhouden.
                        Wordt dit niet geplaatst in Prime Sport?
                        Voor de rest ben ik het eens met u.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Is Belgacom ook duurder geworden bij het begin bij het uitzenden van het Belgische voetbal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                            Er is ook nog een groooooot voordeel dat de samenvattingen van het voetbal bij VTM zitten : de reklame !!!!
                            Ik gruwel er nu al van .
                            Nu als niet bierdrinker kwam dat: mannen weten waarom, me te pas en te onpas toch ook
                            de strot uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                              Ik gruwel er nu al van .
                              Werkt ook op mijn zenuwen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X