Re: Ipad en Flash viewer
Wat ik altijd zo grappig vind bij de Apple-fanaten ... als Apple iets heeft wat een ander niet heeft is dit een voordeel (logisch) maar als ze iets niet hebben wat een ander wel heeft is dit een pluspunt.
Is dat nu zo moeilijk om gewoon te zeggen dat ze dat niet hebben?
De keuze van aankoop maakt ieder voor zichzelf en je kent vooraf normaal gezien de beperkingen.
Kunt ge er niet mee leven, koop dan iets anders maar laat een ander dat het wel nodig heeft en het een mankement vindt niet als een idioot passeren.
Iets niet kunnen is nooit een voordeel, hoogstens iets dat je zelf niet mist.
Wil je geen Flash, op elk toestel kan je dat verwijderen of gewoon niet installeren. Op de Samsung staat het ook niet op, dit kies je zelf.
Apple is een merk als een ander en de ene kan het bekoren, de andere niet.
Ik heb gen Apple (tot nu tot) maar ben daar ook niet tegen.
Alleen zijn sommigen wat te fanatiek en gaan ze al de rest wat ze zelf niet hebben per definitie afbreken.
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm
Bekijk bericht
Is dat nu zo moeilijk om gewoon te zeggen dat ze dat niet hebben?
De keuze van aankoop maakt ieder voor zichzelf en je kent vooraf normaal gezien de beperkingen.
Kunt ge er niet mee leven, koop dan iets anders maar laat een ander dat het wel nodig heeft en het een mankement vindt niet als een idioot passeren.
Iets niet kunnen is nooit een voordeel, hoogstens iets dat je zelf niet mist.
Wil je geen Flash, op elk toestel kan je dat verwijderen of gewoon niet installeren. Op de Samsung staat het ook niet op, dit kies je zelf.
Apple is een merk als een ander en de ene kan het bekoren, de andere niet.
Ik heb gen Apple (tot nu tot) maar ben daar ook niet tegen.
Alleen zijn sommigen wat te fanatiek en gaan ze al de rest wat ze zelf niet hebben per definitie afbreken.
Comment