Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat me opvalt is dat ik nog geen enkele politieker gehoord heb om commentaar te geven op deze onzin ...
Dan zal ik als oud-gemeenteraadslid maar spits afbijten...
Zoalng mijn standaard abonnement er niet duurder op wordt, en die voetbal wordt uitgezonden op Prime Sport, waar ik geen extra abo voor heb, dan kan 't mij geen bal schelen.
Wat mij betreft komt er een apart voetbalkanaal, zoals het Franse Equidia voor paardensport. Dan hoef ik er al zeker niet naar te kijken. Voetbal wordt aanzien als dè sport, en iedereen moet er te pas en te onpas naar kijken omdat er -tig samenvattingen en praatprogramma's over zijn.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Belgacom bedoel je zeker ? Het is toch niet Telenet die al zijn klanten die speciaal voor het voetbal Belgacom TV kozen, nu als een baksteen laat vallen ?
Ik kijk ook graag voetbal (ben een barcelona fan al 20 jaar) maar ik WIL er NIET voor betalen!
Ik vrees dat als er niet genoeg dure voetbalabbo's verkocht worden, telenet zijn kosten op een andere manier zal terugbetaald willen zien!
Hetgene zich nu afspeelt (artikel krant) laat zien hoe debiel en monopolistisch onze providers zijn in ons land.
In het buitenland heeft iedereen meestal dezelfde digitale decoder die ook nog eens in de TV zit, dus geen extra toestel. Mijn Samsung LED heeft ook die voorziening om een decoder in te pluggen. Het verschil van provider zit dan enkel in de Smartcard die je hebt.
Belgacom bedoel je zeker ? Het is toch niet Telenet die al zijn klanten die speciaal voor het voetbal Belgacom TV kozen, nu als een baksteen laat vallen ?
Zou het niet zo zijn dat de voetbalbond en de ploegen kiezen voor het geld?
Ze kiezen de meest biedende.
De winnaar is hij die het meeste geld uit de handen van de kijker gaat halen (contractverrekening).
Of is dit de verliezer?
Of is de verliezer hij die zijn klanten laat vallen, of hen geen supplement gaat aanrekenen?
Soit, betalen gaan we toch hoor....voetbal of niet!!
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
En als het eindresultaat is, dat minder mensen naar voetbal kijken, dan draait heel het systeem in de poeier.
Reclameinkomsten zullen dalen, Telenet en Belgacom geraken niet uit de kosten, en dus zullen de ploegen minder inkomsten krijgen.
Nu als telenet en belgacom een gezamelijk bod hadden gedaan om alle matchen te kopen en deze op een duur betaalkanaal zetten, dan was het toch eenvoudiger voor voetbalfans.
Mij hoor je niet klagen, mijn favoriete zender is nu voetbalvrij.
Als ik echt voetbal wil zien, dan koop ik een ticket en ga ter plaatse.
Ik ben al blij dat de politiek zich niet gemoeid heeft, over dergelijke dingen hebben ze mijns inziens geen zeggingskracht.
Voor mij ideaal: voetbal bij VTM. Ik kijk toch naar geen van beiden.
Same here. Win-win dus .
Op mijn vorig werk zat ik tussen een paar fanatieke supporters, dus toen volgde ik het nog een beetje (er was elke week wel een ploeg waarmee ik dan iemand kon uitlachen). Maar nu is voetbal weer een ver van mijn bed show.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Ik ben Telenet klant en zou overwogen hebben om naar Belgacom over te schakelen indien het voetbal daar bleef.
15€ de maand om een aantal Europese matchen te kunnen bekijken en 3 Belgische "topmatchen" per week lijkt me zeker geen hoog bedrag.
Al zal het imo elke week niet makkelijk om de 3 topmatchen te kunnen aanduiden
Dat vraag ik me ook af . Als je ziet dat er 55 miljoen euro op tafel gelegd wordt voor rechten op voetbal .
Als er bij mij sport op de televisie verschijnt ben ik de eerste om naar een ander kanaal over te schakelen, iets dat ik heb opgenomen te gaan bekijken of een DVD te bekijken...
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Het zou nu toch verdomd leuk zijn moest iedereen zijn abonnement opzeggen bij Telenet.
Al was het maar om die stratego jongens te pesten...
Ga ik zeker niet doen. Ik ben supercontent van mijn Telenet-Digital tv en het voetbal kan mij maar matig boeien. Ik volg het vanop afstand en supporter voor mijn plaatselijke "topclub" Westerlo, maar speciaal één of ander abonnement nemen om alle matchen te kunnen volgen ga ik zeker niet doen.
Maar ieder zijn plezier natuurlijk en ook ik vind het spijtig dat de liefhebbers weer op extra kosten worden gejaagd.
Comment