Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet koopt voetbal rechten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet koopt voetbal rechten

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Ga ik zeker niet doen. Ik ben supercontent van mijn Telenet-Digital tv en het voetbal kan mij maar matig boeien. Ik volg het vanop afstand en supporter voor mijn plaatselijke "topclub" Westerlo, maar speciaal één of ander abonnement nemen om alle matchen te kunnen volgen ga ik zeker niet doen.
    Maar ieder zijn plezier natuurlijk en ook ik vind het spijtig dat de liefhebbers weer op extra kosten worden gejaagd.
    Soms kijk naar een "Match of the Day" (rechtstreeks he Willy) op de BBC.
    Een bekerfinale hier bij ons kan ook wel interessant zijn.
    Ik ben geen supporter van een club.
    Wel hoop ik weer dat de nationale ploeg het goed zal doen

Laatst nog een documentaire gezien over Brian Clough...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Vies gesch..ten voor al die bij Belgacom zitten dus
      en ook die via DVB-T kijken (alsof er dat zoveel zullen zijn)
      Want ook de samenvattingen zitten bij VTM ipv EEN (sporza)

Edit: voetbal interesseert me nu eigenlijk wel geen bal.
      Last edited by jumpforjoy; 13 juni 2011, 22:56. Reden: zie edit:
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Via dvbt zal VTM wel beschikbaar komen zeker? Dacht dat telenet die zenders gekocht heeft?

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Via dvbt zal VTM wel beschikbaar komen zeker? Dacht dat telenet die zenders gekocht heeft?

mir
          Ah zo, zou er dan eindelijk toch meer (betalend) beschikbaar worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
            Ik ben Telenet klant en zou overwogen hebben om naar Belgacom over te schakelen indien het voetbal daar bleef.
            15€ de maand om een aantal Europese matchen te kunnen bekijken en 3 Belgische "topmatchen" per week lijkt me zeker geen hoog bedrag.
            Al zal het imo elke week niet makkelijk om de 3 topmatchen te kunnen aanduiden
            Hangt ervan af hoeveel je er ziet. Ik heb onlangs telenet genomen en had dan tijdelijk prime sport gratis. En heb denk ik 1 match gezien. Aan 1 match/maand is het wel duur. Dan vond ik de pay per view van bgc wel beter maar vind ik niet bij telenet
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Tegenzet van Belgacom..... voetbal bij hun gratis vanaf nu.
              Bron:Hln, nieuwsblad.....
              I love my D500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                baaah en zo blijven ze in die soep roeren he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                  Mocht het waar zijn...Wie zal dan de verliezer zijn (zoals bij het begin van dit topic gesteld?)
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    Mocht het waar zijn...Wie zal dan de verliezer zijn (zoals bij het begin van dit topic gesteld?)
                    Op de site van Belgacom is het ook al aangepast (wel in wat kleinere letters dan bij Telenet ) : link..., of bij ZDnet.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                      Vies gesch..ten voor al die bij Belgacom zitten dus
                      vies gesch*ten??? niet echt hoor, zit bij Belgacom, had my club, maar had die al opgezegd voor de beslissing viel ivm voetbal rechten.

Die die bij Telenet zitten krijgen 5 matchen per speeldag, al de rest op Belgacom...
                      Wie is er dan gesch*ten gezien je pas 2 weken op voorhand weet welke matchen telenet gaat uitzenden?
                      De supporters van de topclubs mss wel, maar die van de kleinere kunnen nu gratis op belgacom de gewone matchen bezien... dus niet echt gesch*ten vind ik

vraag me trouwens af of Telenet elke speeldag de matchen van KV Mechelen zou kiezen... tenslotte zijn ze toch sponser.
                      Mijn Blog
                      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                        vies gesch*ten??? niet echt hoor, zit bij Belgacom, had my club, maar had die al opgezegd voor de beslissing viel ivm voetbal rechten.

Die die bij Telenet zitten krijgen 5 matchen per speeldag, al de rest op Belgacom...
                        Wie is er dan gesch*ten gezien je pas 2 weken op voorhand weet welke matchen telenet gaat uitzenden?
                        De supporters van de topclubs mss wel, maar die van de kleinere kunnen nu gratis op belgacom de gewone matchen bezien... dus niet echt gesch*ten vind ik

vraag me trouwens af of Telenet elke speeldag de matchen van KV Mechelen zou kiezen... tenslotte zijn ze toch sponser.
                        Mij maakt het echt nie uit, ik kijk alleen voetbal als het echt moet.
                        Tenzij STVV plots dreigt kampioen te worden in 1e klasse,
                        maar dat zal niet voor morgen zijn vrees ik

Comment

als ze slim zijn laten ze belgacom die kv mechelen matchen uitzenden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                            als ze slim zijn laten ze belgacom die kv mechelen matchen uitzenden!
                            Gratis reclame.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                              Mij maakt het echt nie uit, ik kijk alleen voetbal als het echt moet.
                              Tenzij STVV plots dreigt kampioen te worden in 1e klasse,
                              maar dat zal niet voor morgen zijn vrees ik
                              zeg nooit nooit, remember Harelbeke indertijd... die zitten nu in provinciale terug...

vandaag ergens gelezen dat Telenet wel zwaar zijn broek gaat scheuren als ze hun Prime Sport prijzen niet gaan doen stijgen... (15€ momenteel) vanwege het grote bedrag dat ze betalen...
                              Zou tot in de miljoenen kunnen lopen, ook al vanwege Belgacom's 'gratis' tegenzet
                              Mijn Blog
                              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Het kiezen van de drie Telenetmatchen is toch niet het privilege van Telenet zelf?
                                De voetbalbond of de Profliga hebben minstens inspraak en bepalen misschien zelf gewoon welke matchen het worden. En wel minstens 40 dagen op voorhand.

En of de matchen van KV Mechelen of STVV belangrijk zijn, zal afhangen van het belang voor de competitie. En zijn play-offs.

Overigens zou het (terug)winnen van Belgacomklanten al voldoende kunnen zijn om de kosten te dekken.
                                Als 100.000 nieuwe klanten meteen al de hele winkel van internet en telefoon aanschaffen, brengen die zo'n 500 euro per jaar op. En dat is dan, euh... juist.

Peter
                                Last edited by tklapgat; 17 juni 2011, 21:26.

Comment

Working...
                                X