Re: Nog geen belastingsbrief ontvangen?
Tegen een beslissing van een GM kan je bitter weinig doen. Als werknemer mag je dan nog zo flexibel zijn als je wil. Het enige wat telt zijn de cijfers, en die kan je manipuleren zoals je wil... Antwerpen moest dicht, niet omdat men minder flexibel was, maar omdat Duitsland geen goesting had om daar een afdeling te sluiten en omdat daar de vakbonden iets meer te zeggen hebben (ze zitten daar gewoon in het bestuur...). Dat Antwerpen productiever was, was in dat verband compleet irrelevant.
Ford is wat dat betreft blijkbaar wat sympathieker (met de 3 recente modellen die in Genk gemaakt worden).
Als je dat vergelijkt met de aalmoes die ze in Vorst gekregen hebben van Audi, zou ik denk ik, liever voor Ford werken...
Op dit ogenblik liggen de groeimarkten allesbehalve nog in Europa. In België heeft men 3 maanden nodig om een wegje van 100m lang te herstellen (heb daar hier op 5 km. afstand een perfect voorbeeld voor...), in China hebben ze op die periode zowat een lange wapper klaar...
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
Bekijk bericht
Ford is wat dat betreft blijkbaar wat sympathieker (met de 3 recente modellen die in Genk gemaakt worden).
Als je dat vergelijkt met de aalmoes die ze in Vorst gekregen hebben van Audi, zou ik denk ik, liever voor Ford werken...
Op dit ogenblik liggen de groeimarkten allesbehalve nog in Europa. In België heeft men 3 maanden nodig om een wegje van 100m lang te herstellen (heb daar hier op 5 km. afstand een perfect voorbeeld voor...), in China hebben ze op die periode zowat een lange wapper klaar...
Comment