Is het normaal dat ik mijn belastingsbrief nog niet ontvangen heb? Heb al naar FOD gebeld maar verder dan een computerstem en een wachtmuziekje ben ik nog niet geraakt...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog geen belastingsbrief ontvangen?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Nog geen belastingsbrief ontvangen?
Niet teveel op reageren. Een ander zijn werk moet je niet doen. Ik heb er ook nog geen gekregen, maar ben wel zelfstandige. Via mijn boekhouder moet mijn aangifte pas in augustus binnen.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Wat moet ik doen als ik geen aangifte heb ontvangen ?
Indien de administratie u geen aangifteformulier heeft opgestuurd, betekent dat nog niet dat u geen aangifte moet indienen.
Belastingplichtigen die niet zijn vrijgesteld van de aangifteplicht en die geen aangifteformulier hebben ontvangen, moeten een aangifteformulier aanvragen
bij de taxatiedienst waaronder zij ressorteren en
uiterlijk op 1 juni van het kalenderjaar waarnaar het aanslagjaar is genoemd.
Voorbeeld:
Voor het aanslagjaar 2011, (inkomsten van het jaar 2010), moet de aangifte aangevraagd worden vóór 1 juni 2011.Mvg, Tin_tin
Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment
-
Iedereen die vorig jaar een aangiftge met tax on web indiende krijgt dit jaar geen aangifte meer .......... Je wordt verondersteld er zelf een spontaan in te dienen
Comment
-
-
Voorlopig ook niets meer toegekregen en ik verwacht ook niks meer, ik heb vorig jaar bericht gekregen dat er geen papieren versie meer naar mij wordt opgestuurd, ik heb een repertoriumnummer gekregen waarmee mijn boekhouder verder kan, mijn aanifte moet ten laatste binnen zijn op 30 oktober.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Nu je het zegt, ik heb er ook nog geen ontvangen.
De reden zal zijn zoals hierboven al gezegd. Al enkele jaren werd mijn aangifte via de boekhouder online doorgestuurd. Wel het eerste jaar dat ik geen papieren versie meer krijg.
Comment
-
betalen jullie dan zo graag belasting?????? , ik vind dat deze teveel gebruikt worden om onzin te financieren .
mv DewieneNikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk berichtIedereen die vorig jaar een aangiftge met tax on web indiende krijgt dit jaar geen aangifte meer .......... Je wordt verondersteld er zelf een spontaan in te dienen
Dit jaar dus nog altijd de papieren versie gekregen, en volgend jaar ook : ik vind dat namelijk gemakkelijk om eerst een klad te kunnen aanmaken, vooraleer ik het "digitaal" invul.Groeten,
Polleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtOok als je met tax-on-web je aangifte doet, kan je nog altijd de papieren versie ontvangen, maar je moet dat dan wel aangeven bij het invullen van je belastingsaangifte.
Dit jaar dus nog altijd de papieren versie gekregen, en volgend jaar ook : ik vind dat namelijk gemakkelijk om eerst een klad te kunnen aanmaken, vooraleer ik het "digitaal" invul.
weer een boom gespaardmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtdie kladversie kun je ook digitaal aanmaken
weer een boom gespaardGroeten,
Polleke
Comment
-
Het is inderdaad sedert dit jaar dat, indien je één keer het Tax on Web systeem hebt gebruikt, je in het vervolg geen papieren versie meer zal krijgen, tenzij je er weer zou om vragen natuurlijk.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk berichtbetalen jullie dan zo graag belasting?????? , ik vind dat deze teveel gebruikt worden om onzin te financieren .
mv Dewiene
Dus betaal je belastingen, als het kan pas op het allerlaatste moment en doe liefst niet teveel voorafbetalingen. En als je moet opleggen, wacht dan liefst tot op het einde van de maand dat de belasting ten laatste verschuldigd is. Geleerd van mijn broer die 40 jaar bij financiën heeft gewerkt.Dus nalatigheids-intresten beginnen maar vanaf de maand volgend op deze waarin de belasting ten laatste verschuldigd is.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk berichtIedereen die vorig jaar een aangiftge met tax on web indiende krijgt dit jaar geen aangifte meer .......... Je wordt verondersteld er zelf een spontaan in te dienen
Comment
Comment