Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firefox 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • firefox 4

    momenteel werk ik met firefox 3.6.17
    zijn er mensen die de firefox 4 al hebben gedownload en wat zijn de ervaringen ermee?
    stabiel?

  • #2
    Re: firefox 4

    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    momenteel werk ik met firefox 3.6.17
    zijn er mensen die de firefox 4 al hebben gedownload en wat zijn de ervaringen ermee?
    stabiel?
    Ik heb hem hier op 2 pc's. 1 met XP en 1 met Win7. FF4 werkt sneller dan zijn voorganger maar op de vaste PC (win7) heb ik de update nog niet gedaan omdat ik met FF4 niet met dexia netbanking kan werken. Bij ingeven van het kaartnummer springt de cursor niet automatisch in het volgende vakje en als ik alles manueel doe en het resultaat van de challenge intyp is er geen reactie meer om verder te gaan. Het kan met een combinatie FF4 en een add-on te maken hebben maar ik neem niet het risico om niet meer op de banksite te kunnen.
    Het is wel de enige site waarmee ik probs heb, al de rest werkt wel zoals het hoort.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: firefox 4

      versie vier is bij mij veel sneller in het opstarten, maar veel trager in het surfen op het net.
      Mijn snelheid is zowat gehalveerd na de update. (gemeten volgens speedtest.net) en is ook vee lager dan met ie.
      Besturingssysteem is xp.
      Verder gebeurt het regelmatig dat het venster spontaan verkleint. vree irritant...

      Kortom: niet echt tevreden...

      Groeten,
      Geert

      Comment


      • #4
        Re: firefox 4

        Bekijk misschien ook eens dit draadje.
        Zelf (ik werk met Mac) heb ik nu FF4 naast FF3.x geïnstalleerd, maar werk met de oudere versie, zolang mijn (betaalde) EXIF plugin (EXIF Everywhere) niet compatibel is.
        Ik moet wel zeggen dat Safari op Mac mijn eerste browser is, maar daarnaast is een tweede geen overbodige luxe, voor die sites die zich wat vreemd zouden gedragen. Hoewel... ik kom echt weinig sites vandaag de dag tegen die zich zo vreemd gedragen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • #5
          Re: firefox 4

          FWIW .. al die browsers beginnen meer en meer op Chrome te gelijken zonder het evenwel te evenaren .. Ik heb 3 browsers aan boord en Chrome is mijn absolute favoriet .. met stip!

          Comment


          • #6
            Re: firefox 4

            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
            versie vier is bij mij veel sneller in het opstarten, maar veel trager in het surfen op het net.
            Mijn snelheid is zowat gehalveerd na de update. (gemeten volgens speedtest.net) en is ook vee lager dan met ie.
            Besturingssysteem is xp.
            Verder gebeurt het regelmatig dat het venster spontaan verkleint. vree irritant...

            Kortom: niet echt tevreden...

            Groeten,
            Geert
            Speedtest werkt met Flash, dus als die flash niet goed verwerkt wordt door je browser kan dit wel eens je snelheid beïnvloeden.
            Draai je de laatste versie van Flash?
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: firefox 4

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              omdat ik met FF4 niet met dexia netbanking kan werken. Bij ingeven van het kaartnummer springt de cursor niet automatisch in het volgende vakje en als ik alles manueel doe en het resultaat van de challenge intyp is er geen reactie meer om verder te gaan.
              Hier werkt het perfect met FF4(eventueel add-on's één voor één uitschakelen om het probleem op te sporen, hier met add-on geen problemen.)
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

              Comment


              • #8
                Re: firefox 4

                Ik werk het liefst van al met firefox 4

                Comment


                • #9
                  Re: firefox 4

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Ik heb 3 browsers aan boord en Chrome is mijn absolute favoriet .. met stip!
                  Ik vertrouw een brouwser van Google niet. Net zomin ik Google vertrouw.
                  Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                  Comment


                  • #10
                    Re: firefox 4

                    Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                    Hier werkt het perfect met FF4(eventueel add-on's één voor één uitschakelen om het probleem op te sporen, hier met add-on geen problemen.)
                    Ik heb ook geen enkel probleem met FF4 en banking, en draai toch redelijk wat add-ons voor development en exif ...
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: firefox 4

                      Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                      Hier werkt het perfect met FF4(eventueel add-on's één voor één uitschakelen om het probleem op te sporen, hier met add-on geen problemen.)
                      Dat heb ik ondertussen gedaan en het LIJKT opgelost. Het zat in de Java Console waarvan er 4 (!!) in de lijst add-ons stonden. Alleen de nieuwste "enabled" laten staan en nu werkt het wel. De XP netbook moet ik later nog checken maar daar doe ik normaal geen banking op.
                      Als ik tegen het WE geen problemen meer ontdek wordt op de vaste PC ook FF4 geïnstalleerd.

                      Niettegenstaande de laptop trager is dan de desktop werkt FF4 er veel sneller op dan FF3.6 op de desktop.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: firefox 4

                        Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                        Ik vertrouw een brouwser van Google niet. Net zomin ik Google vertrouw.
                        Spionnen zijn per definitie nooit te vertrouwen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: firefox 4

                          Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                          Ik vertrouw een brouwser van Google niet. Net zomin ik Google vertrouw.
                          Om eerlijk te zijn, ik denk dat we noch MicroSoft noch Mozilla wel kunnen vertrouwen ... ik wil gewoon niet weten wie alles bijhoudt ... maar ik denk dat we serieus zouden verschieten moesten we alles weten ... nu ja, we kunnen moeilijk in een luchtbel gaan leven hé.
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: firefox 4

                            En over Apple en gegevens bijhouden gaan we maar zwijgen, zeker ...

                            Mijn browser is nog steeds Safari . Enorm tevreden van eigenlijk, maar ik volg Les qua browsers: ik heb ook Firefox staan als 'back-up' .
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #15
                              Re: firefox 4

                              ik draai al een tijdje op FF4.0 Beta 11 en enkel online banking (via KBC) geeft problemen,
                              ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik de URL in de adresbalk typ...

                              verder gaat ie prima...
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment

                              Working...
                              X