Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kabelabonnement...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kabelabonnement...

De vraag is gewoon waarom een intercommunale hetzelfde (en eigenlijk zelfs meer) goedkoper kon aanbieden dan een commercieel bedrijf ? Die intercommunales waren toch die inefficiënte overheidsbedrijven, en nu blijkt dat ze hun job beter deden dat het hypermoderne (???) Telenet...
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      De vraag is gewoon waarom een intercommunale hetzelfde (en eigenlijk zelfs meer) goedkoper kon aanbieden dan een commercieel bedrijf ? Die intercommunales waren toch die inefficiënte overheidsbedrijven, en nu blijkt dat ze hun job beter deden dat het hypermoderne (???) Telenet...
      Misschien omdat ze enkel TV moesten aanbieden? Of misschien merkten ze dat er niks mee te verdienen was en zo de boel maar verkocht hebben?

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Misschien omdat ze enkel TV moesten aanbieden? Of misschien merkten ze dat er niks mee te verdienen was en zo de boel maar verkocht hebben?

mir
        INDI was van plan om ook interactiviteit aan te bieden, alleen heeft Telenet daar een stokje voor gestoken. Nadat INDI de rechtzaak hierover heeft verloren (tegenover Telenet), heeft Telenet het zaakje overgenomen.

Als we toenmalig media-minister Geert Bourgeois mochten geloven zou de overname van INDI door Telenet enkel maar voordelen hebben. Waar zijn die voordelen ???
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          INDI was van plan om ook interactiviteit aan te bieden, alleen heeft Telenet daar een stokje voor gestoken. Nadat INDI de rechtzaak hierover heeft verloren (tegenover Telenet), heeft Telenet het zaakje overgenomen.

Als we toenmalig media-minister Geert Bourgeois mochten geloven zou de overname van INDI door Telenet enkel maar voordelen hebben. Waar zijn die voordelen ???
          Vraag het hem eens?

Misschien bedoeld hij dus de voordelen van interactiviteit en telefoon & internet via de kabel?
          Ik denk dat de kabel toch serieus geovolueerd is. Ik herinner me nog de opkomst van de kabel in Gent. We hadden brt1 brt2 rtb1 rtb2 nederland1 en nederland2. Ook al ben ik geen grote TV kijker vind ik die digitale TV toch handig, wat ik vooral gebruik is het nieuws op aanvraag. Mijn vrouw kijkt veel naar Prime en vraagt regelmatig een film op via prime (is gratis voor prime klanten).

Je moet nu ook eens serieus zijn, het is niet zo dat de kabel TV plots onbetaalbaar wordt he En als je het er niet mee ens bent is dit de reden om over te stappen naar iets anders. Of het daar dan beter is is maar de vraag.

mir

Comment

Nogmaals die moeten dan een cable tuner halen als ze niet willen overschakelen naar digitale TV.
            Nogmaals ... dit was in het begin de bedoeling maar is nu helemaal niet meer hetzelfde, de betreffende zenders zitten of zullen helemaal NIET meer op de kabel zitten in de betreffende regio, cable tuner of niet!

Dat is geen vergelijk
            Van mij mag je er blijven over zagen maar helaas is digitaal de toekomst of we nu willen of niet.
            Digitaal is misschien de toekomst maar geen verplichting ... mensen die het nu niet nemen verliezen dus waarde voor hun geld!
            Ge kunt toch niet verwachten dat mensen van 80 jaar die op een meter van hun tv moeten zitten om iets te horen of zien nog gaan overschakelen op digitale tv?
            Da's al zo zot als dat hoogbejaarden allemaal naar de moderne draadloze telefoon (lees GSM) zouden MOETEN overschakelen of ze kunnen niet meer bellen naar de zone 03 of 02 want ze hebben die eruit gezwierd om plaats te maken voor het GSM-netwerk!
            Het enige verschil is dat ze het met tv al aangedurfd hebben de mensen te ambeteren maar dat ze met telefonie nog iets te veel tegenkantingen zouden krijgen.
            Oudere mensen willen maar één ding ... knopke drukken op hun gekende tv en niet prutsen met afstandsbedieningen of decoders waar ze niets van kunnen lezen.
            Ja er zijn uitzonderingen maar zoek maar veel 70 plussers die digitaal willen kijken, de meesten zien niet eens het verschil met analoog meer. Niet omdat ze dom zijn maar omdat het zicht afgenomen is ... wees blij als jij wel met alles mee kan, het is een gunst dat je krijgt van hierboven!
            Mensen zijn veel te braaf!
            Last edited by VerSeg; 7 mei 2011, 01:03.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

En toch zal analoog net zoals in de ether verdwijnen van de kabel vraag is alleen wanneer.
              Ik ga er niet verder over discussieren, de kabel zal opslaan en betalen zal ik.

mir
              Last edited by mir; 7 mei 2011, 08:14.

Comment

[QUOTE=VerSeg;3112114]Ge kunt toch niet verwachten dat mensen van 80 jaar die op een meter van hun tv moeten zitten om iets te horen of zien nog gaan overschakelen op digitale tv?QUOTE]

bwa, mijn schoonmoeder is 82 en heeft digitale TV genomen...om te kunnen opnemen en te kunnen....jawel emailen via de TV naar haar zuster die in Brugge woont.
                Het duurt wat voor de tekst is geschreven maar ze doet het toch maar!
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

Comment

Working...
                X