Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olieprijzen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olieprijzen...

... Donderden naar beneden : (link).

Wat een Osama'ke minder in de wereld toch kan doen hé... .

K'vond het al vreemd dat de benzine prijs deze week nog gestegen is, en vandaag de dieselprijs gedaald .
    Groeten,

Polleke

Re: Olieprijzen...

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    ... Donderden naar beneden :
    tja...daar gaan mijn aandelen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ben nog steeds blij met mijn variabel gascontract..Gelukkig niets voor jaren afgesloten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        tja...daar gaan mijn aandelen.
        grt,bouk.
        Geen al te goeie beurstijden. De maand mei is er al altijd voor gekend geweest :"sell in may and go away". Anders nog gekend als dividenden maand.
        En als je maar niet in zilver hebt belegd. Ooit nog aan gedacht, maar gelukkig niet gedaan.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik ben gisteren diesel gaan tanken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Ik ben gisteren diesel gaan tanken .
            Ik heb dit jaar nog maar één keer getankt, en dat was op 19 maart.
            Volgende week moet ik voor het werk een heftruckopleiding volgen, en dan zal ik toch wat meer kilometers moeten afleggen (dat is net iets te ver om naartoe te fietsen, maar ze betalen wel een kilometervergoeding). Maar meestal staat mijn auto zoveel mogelijk in de garage. Ik probeer zoveel mogelijk verplaatsingen met de fiets te doen, en dan heb ik niet echt veel last van hoge benzineprijzen. En tegelijk blijf ik ook fit, ik moet s' avonds niet naar een fitness-club (daar rijden de meesten ook met de auto naartoe, ze zouden toch maar eens moe kunnen worden als ze er op de fiets naartoe rijden).

Als iedereen hetzelfde doet, dan zakken de olieprijzen nog verder, want dan halen ze teveel olie naar boven.
            Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig verslaafd is aan hun auto, ze kunnen zelfs niet meer te voet of op de fiets naar een bakker op 500 meter van hun deur...
            Als ik van hieruit naar de bakker fiets, dan is dat maar 500 meter omdat ik dan over de voetgangersbrug kan. Met de auto is dat 1,5 km (enkel) omdat ik lanngs het sas moet rondrijden.
            De meeste van mijn buren rijden wel met de auto naar die bakker, met wat pech staan ze dan nog voor de brug en doen ze er veel langer over.
            Last edited by Black B@ndit; 6 mei 2011, 16:13.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Te prijzen visie, maar toch niet overdrijven zou ik zeggen.
              Persoonlijk ga ik ook nooit met de wagen naar de stad om een boodschap te doen aangezien ik op de rand ben gevestigd en en binnen de 10 min. ben. Het zou ook absurd zijn aangezien je er moeilijk plaats vindt en er bovendien nog moet betalen ook. Moesten velen dit al doen ware het al een heel eind. Maar ik kan mij niet inbeelden dat in dit jaar nog maar één keer zou gaan tanken zijn. Maar ik rij ook met een wagen die gemiddeld 13 liter verbruikt. Dat heb ik natuurlijk zelf gewild en heb daar tot nog toe geen spijt van.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Haha, nu weet ik waarom een Kinesitherapeut zo duur is.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                  Haha, nu weet ik waarom een Kinesitherapeut zo duur is.
                  DIe van mij verbruikt maar 6,5 liter Marc . . . En de nieuwe die ik van plan ben aan te schaffen volgend jaar nog minder dan 6 liter . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    Maar ik rij ook met een wagen die gemiddeld 13 liter verbruikt. Dat heb ik natuurlijk zelf gewild en heb daar tot nog toe geen spijt van.

13 liter je moet daar geen spijt van hebben, hoor. Ik heb dat wel in jouw plaats.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      DIe van mij verbruikt maar 6,5 liter Marc . . . En de nieuwe die ik van plan ben aan te schaffen volgend jaar nog minder dan 6 liter . . .
                      Die is dan mss duurder in onderhoud.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper

Die is dan mss duurder in onderhoud.
                        Wie weet, 't is een kleine sportwagen diesel, met 163 pk, collega op het werk heeft er ook zo eentje, geraakt aan geen gemiddelde van 6 litet in de bebouwde kom, ik doe 80% autosnelweg, dus gemiddelde zal nog lager liggen denk ik.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          13 liter je moet daar geen spijt van hebben, hoor. Ik heb dat wel in jouw plaats.
                          Wij hebben er eentje dat gemiddeld 15 liter verstookt. Het ding heeft ongeveer een 300.000km gedaan op 41 jaar tijd.

De vraag is of een nieuwe wagen minder vervuilend is dan het oude ding, produktie inbegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Wij hebben er eentje dat gemiddeld 15 liter verstookt.
                            Is dat nu uw bierverbruik per week of zo?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Het ding heeft ongeveer een 300.000km gedaan op 41 jaar tijd..
                              En wat mag die 41 jaar oude beauty dan zijn ?

Comment

Working...
                              X