Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FireFox 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: FireFox 4

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Ik gebruik Chrome ook hoor, maar dat de andere browser deze achterna lopen is wel wat kort door de bocht.
    Ik bedoel vooral qua uitzicht hoor.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #32
      Re: FireFox 4

      Geïnstalleerd op mijn iMac (10.6.6) en toen bleek dat mijn Exif Everywhere niet meer compatibel zou zijn en dus uitgeschakeld was.
      Heb nu zowel versie 3.6.15 (met Exif Everywhere) als versie 4.0 (zonder, en wachtend op een update van mijn exif plugin) broederlijk naast elkaar staan.
      Gebruik FF maar zelden, hoor, enkel voor die uitzonderlijke gevallen dat Safari zich niet aardig gedraagt.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment


      • #33
        Re: FireFox 4

        Weet iemand hoe je nieuwe paswoorden kan opslaan indien die niet meer automatisch gevraagd wordt door FireFox (WW opslaan?)

        Comment


        • #34
          Re: FireFox 4

          Voor diegenen die de statusbalk missen : CTRL+/

          Jan

          Comment


          • #35
            Re: FireFox 4

            Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
            Ja, dat is zo, alleen heb ik daar geen zin in.

            Wanneer je trouwens nieuwe pagina's opent dan openen ze niet in nieuwe tabbladen, ondanks dat dat bij de opties wel is ingesteld.

            Heeft iemand toevallig nog een link voor mij naar de vorige versie 3.6?
            http://download.mozilla.org/?product...os=win&lang=nl
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #36
              Re: FireFox 4

              Iemand die kan helpen?

              Ik had yahoo mail als een add-on, en dan als ik een mail kreeg, kwam er een melding.
              Maar nu met de nieuwe versie; werkt dit niet meer...
              Wat kan ik nu doen om dit opnieuw te laten doen zoals bij de vorige versie?

              bedankt!

              Comment


              • #37
                Re: FireFox 4

                Waarschijnlijk ga je, net als ik op Exif Everywhere, moeten wachten op een update van je plugin. Hoe heet het ding precies, dat we alvast kunnen beginnen zoeken? Heb je, bij de update van Firefox 3.x naar 4.x, geen melding gekregen van incompatibele plugins? Dat was voor mij al de reden om terug naar FF 3.x te gaan.

                Gaat het over deze? Zou -volgens deze webpagina althans- compatibel met FF 4 zijn...
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                Comment


                • #38
                  Re: FireFox 4

                  Sorry, het is een app blijkbaar...

                  De yahoo mail app noemt het...
                  Als je dan een mail ontvangt, komt daar een 1tje te staan...
                  Een soort waarschuwing eigenlijk terwijl je gewoon surft...

                  Bedankt!

                  Comment


                  • #39
                    Re: FireFox 4

                    Ik werk zowel met OS X als met Win7.
                    Heb ze allemaal geprobeerd : IE 8 en nu ook 9 op Win7, Chrome op Win7 en OS X, Opera op OS X en Win7, Camino op OS X, Omniweb op OS X, Safari op OS X en Win7... en toch kom ik steeds terug naar Firefox.
                    Versie 4 vind ik super, enkel nog wachten op updates van enkele add-ons.

                    Chrome vind ik wel goed, maar is op OS X onafgewerkt : nog steeds geen manier om de spellingscontrole uit te schakelen (behalve met een extensie), en de implementatie van de bookmarks vind ik maar niks (zowel OS X als Win7).
                    Opera is de vreemde eend in de bijt : veel mogelijkheden maar ik vind het niet gebruiksvriendelijk. IE8 vond ik redelijk traag, IE9 is beter dus misschien op termijn.
                    Omniweb en Camino voor OS X, tja ik vraag me af, what's the point. En Safari op Windows voelt alsof de browser daar niet thuishoort, en op OS X werkt hij niet perfect samen met Gmail.
                    Dus Firefox. Versie 3 was niet van de snelste, maar 4 is (voor mij althans) greased lightning !
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #40
                      Re: FireFox 4

                      Dank je wel.
                      Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                      en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                      Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                      Comment


                      • #41
                        Re: FireFox 4

                        voor EXIF gebruik ik de FxIF-add-on en werkt nog altijd in FF4
                        voor Mac weet ik da ni :-)
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #42
                          Re: FireFox 4

                          FWIW .. ook een update gedaan naar FF4 .. ik lig er niet wakker van, in vgl met de 3.x versies is het sneller in de uitvoering maar het laden is nog steeds een PITA .. vergeleken met Chrome is het een goede poging maar "close but no cigar" ... .. ik blijf Chrome de "beste" vinden .. en die wordt nog steeds beter .. JMHO

                          Comment


                          • #43
                            Re: FireFox 4

                            Heb inmiddels de "oude FF" teruggezet en heb ook Chrome gedownload.
                            Ben daar nu mee aan de slag gegaan en het bevalt me uitermate goed.
                            Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                            en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                            Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                            Comment

                            Working...
                            X