Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FireFox 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: FireFox 4

    Hier is hij sinds gisteren geïnstalleerd.
    Het enige dat ik jammer vind tegenover Google Chrome, is dat je bij het openen van een nieuw tabblad gewoon een lege witte pagina krijgt.
    Ik vind het persoonlijk handiger als je hier een lijstje krijgt van meest bezochte sites of sites die je zelf kan kiezen (zoals bij Opera).

    Kan je dit ergens instellen of is hiervoor misschien een add-on, want dat mis ik toch wel een beetje t.o.v. Chrome of Opera...

    Yannick

    Comment


    • #17
      Re: FireFox 4

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Er zijn er weer een hoop die hun add-ons mogen bijwerken. Ik heb er 4 die het niet meer doen en 2 die aangeven niet compatibel te zijn maar toch werken (o.a. rechtklik "copy as plain text").
      Idem hier... heel irritant vind ik...
      Was die buttons/add-ons zo gewoon...

      Comment


      • #18
        Re: FireFox 4

        Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
        van meest bezochte sites of sites die je zelf kan kiezen (zoals bij Opera).
        Ik had/heb iets gelijkaardigs in Safari dat daar standaard in zit, namelijk de 'Top Sites'. Vraag me af of er iets dergelijks in Firefox 4 zit of dat je er een add-on voor moet gebruiken ?
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #19
          Re: FireFox 4

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          het is al beter, maar eens je met css en dergelijke begint klopt de weergave tussen FF en IE niet altijd (verschil tussen interpretatie van margin en padding) ... en ongelooflijk maar waar : ik sta telkens nog met verbazing te kijken hoeveel mensen nog op IE 6 draaien ... en dat is echt een ramp als web developer ... daar met je zo goed als altijd een speciale style sheet voor opmaken en beginnen testen, ik heb nog steeds een Win XP met IE 6 puur om te testen
          @Lambocars: ja het verschil alleen al tussen de verschillende versies van IE (IE6, 7 ,8 en 9)
          is echt wel groot. Gewoon een ramp voor webdesigners. IE6 is echt de grootste ramp. (IE6 -> ongeveer 2% gebruikers in Vlaanderen, dacht ik).
          Een heel handige online tool is deze Browser Lab van Adobe. Hier kan je een site in alle mogelijke browsers testen. Weliswaar enkel de layout, vermits je een soort van screenshots te zien krijgt. Maar eigenlijk best wel handig.

          Comment


          • #20
            Re: FireFox 4

            Heb al vreselijke spijt dat ik FF 4 heb geinstalleerd
            Mijn Opanda iexif werkt niet meer.
            Zijn daar misschien alternatieven voor?

            Verschrikkelijke layout trouwens ook. Bah.
            Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
            en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
            Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

            Comment


            • #21
              Re: FireFox 4

              Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
              Heb al vreselijke spijt dat ik FF 4 heb geinstalleerd
              Mijn Opanda iexif werkt niet meer.
              Zijn daar misschien alternatieven voor?

              Verschrikkelijke layout trouwens ook. Bah.
              layout valt aan te werken hé

              Comment


              • #22
                Re: FireFox 4

                Zoals verwacht geen powerpc support meer. Dat zei ie wel pas na mijn 3.6 icoontje vervangen te hebben.

                Comment


                • #23
                  Re: FireFox 4

                  Nog een foutje
                  in mijn favorieten, : ik kan gene wissen die ik tijdelijk had bijgemaakt.
                  Dat gaan dan na nen tijd nen hoop favorieten worden

                  Comment


                  • #24
                    Re: FireFox 4

                    Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    layout valt aan te werken hé
                    Ja, dat is zo, alleen heb ik daar geen zin in.

                    Wanneer je trouwens nieuwe pagina's opent dan openen ze niet in nieuwe tabbladen, ondanks dat dat bij de opties wel is ingesteld.

                    Heeft iemand toevallig nog een link voor mij naar de vorige versie 3.6?
                    Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                    en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                    Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                    Comment


                    • #25
                      Re: FireFox 4

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
                      Ja, dat is zo, alleen heb ik daar geen zin in.

                      Wanneer je trouwens nieuwe pagina's opent dan openen ze niet in nieuwe tabbladen, ondanks dat dat bij de opties wel is ingesteld.

                      Heeft iemand toevallig nog een link voor mij naar de vorige versie 3.6?
                      Hmm doet ie hier wel hoor...
                      Kzou alleen graag iets hebben waarmee een nieuw tabblad wordt opgevuld met meest bezochte pagina's ofzo...

                      Yannick

                      Comment


                      • #26
                        Re: FireFox 4

                        Eventjes gezocht bij de add-ons en gevonden wat ik zocht.
                        Deze add-on zorgt ervoor dat je op een nieuw tabblad je meest bezochte websites krijgt.

                        Graag gedaan hoor

                        Yannick

                        Edit: Toch niet zo'n ideale tool, de ene moment werkt ie vlotjes, de keer erna is hij ineens uitgeschakeld omdat hij niet compatibel is met firefox 4 ???
                        Last edited by yakke; 23 maart 2011, 20:44.

                        Comment


                        • #27
                          Re: FireFox 4

                          Eigenlijk lopen bijna alle updates van browsers tegenwoordig als een soort Lemmings Google Chrome achterna (tot zelfs add-ons om de meest gebruikte sites te tonen, wat bij mijn Chrome standaard zo ingesteld staat bij de start).

                          Firefox 4 ziet er anders wel prima uit, maar aan de snelheid van Chrome geraken ze net niet.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: FireFox 4

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Eigenlijk lopen bijna alle updates van browsers tegenwoordig als een soort Lemmings Google Chrome achterna (tot zelfs add-ons om de meest gebruikte sites te tonen, wat bij mijn Chrome standaard zo ingesteld staat bij de start).

                            Firefox 4 ziet er anders wel prima uit, maar aan de snelheid van Chrome geraken ze net niet.
                            Zelfde vaststelling hier nete
                            En de knop om de pagina te herladen staat LINKS... (bij G. Chrome)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: FireFox 4

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Eigenlijk lopen bijna alle updates van browsers tegenwoordig als een soort Lemmings Google Chrome achterna (tot zelfs add-ons om de meest gebruikte sites te tonen, wat bij mijn Chrome standaard zo ingesteld staat bij de start).

                              Firefox 4 ziet er anders wel prima uit, maar aan de snelheid van Chrome geraken ze net niet.
                              Ik gebruik Chrome ook hoor, maar dat de andere browser deze achterna lopen is wel wat kort door de bocht. Zij hebben een veel langere release cycle en er zijn al aardig wat beta versies geweest. FF gaat trouwens ook overschakelen op korte cycles. Firefox is trouwens begonnen met een goed addon systeem.

                              Comment


                              • #30
                                Re: FireFox 4

                                Ik moet zeggen dat ik best wel gecharmeerd ben van de IE9.

                                FF4 nog niet uitgeprobeerd.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X