Ik ben onlangs verhuisd en heb door omstandigheden (bedrijfswagen dus bewijs van de zaakvoerder nodig en die zat in't buitenland) nog geen bewonerskaart kunnen aanvragen, dus in de tussentijd betaal ik per sms om te parkeren.
Vorige week stond ik een paar straten verder geparkeerd tot ongeveer 17u, maar dan heb ik den auto tot voor de deur gereden omdat er nog wa zware rommel in zat. Aangezien dat da een andere parkeerzone is, heb ik dus de ene zone beëindigd via sms, wat mij €3,50 (het tarief voor een volledige dag) heeft gekost en een sms gestuurd om het parkeren in de nieuwe zone te starten.
Iets later kreeg ik een bericht "Geweigerd, uw vorige parkeersessie is nog niet betaald via sms" (vertraging in't systeem, kan gebeuren) dus ik wacht efkes en probeer opnieuw, weer van't zelfde. Nog efkes gewacht en opnieuw geprobeerd, toen lukte het wel, dus da heeft mij nog eens €0,85 gekost om tot 19u te mogen parkeren. Achteraf ontdek ik ne "retributiebon" van €23 achter mijne ruitewisser, uitgeschreven in den tijd tussen mijn eerste en derde poging om te betalen, want ja, die fuckers hunnen bureau is hier achter den hoek dus die controleren om de 5min.
Aangezien ik wél betaald had maar dat dit vertraging heeft opgelopen door een fout in HUN systeem, vul ik zo'n klachtenformulier in op hun site.
Vandaag antwoord ontvangen:
(op ******** stonden wel dinges ingevuld natuurlijk, heb da ff weggehaald omda mijn gegevens ni overal online moeten staan )
WTF????????????????????
Iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt en/of een idee wa hier tegen te doen valt?
Ok, ik zou het mij gemakkelijk kunnen maken en da gewoon betalen om ervan af te zijn, maar zo zit ek ni ineen, 't ga mij om't principe, hoeveel miljoenen halen die jaarlijks wel ni binnen op zo'n gortige manier?
Morgen gaan ek zowiezo al wel van mijn niet-bestaande ****** maken op hun bureau, maar 'k vermoed dak dan weer zo nen hoop bull**** te horen ga krijgen van "Mevrouw, ik ben daar niet toe bevoegd, bla bla bla, zever zever zever".
En voor de spelling-gestapo (die op elk forum wel aanwezig is ): sorry voor het dialect en soms lelijk taalgebruik, maar in dit geval vind ik het zeer moeilijk om beleefd te blijven (hoewel ik dit in mijn mailing met de oplichters in kwestie wel heb gedaan, aangezien ze anders zowiezo al niet echt bereidwillig zouden zijn).
Vorige week stond ik een paar straten verder geparkeerd tot ongeveer 17u, maar dan heb ik den auto tot voor de deur gereden omdat er nog wa zware rommel in zat. Aangezien dat da een andere parkeerzone is, heb ik dus de ene zone beëindigd via sms, wat mij €3,50 (het tarief voor een volledige dag) heeft gekost en een sms gestuurd om het parkeren in de nieuwe zone te starten.
Iets later kreeg ik een bericht "Geweigerd, uw vorige parkeersessie is nog niet betaald via sms" (vertraging in't systeem, kan gebeuren) dus ik wacht efkes en probeer opnieuw, weer van't zelfde. Nog efkes gewacht en opnieuw geprobeerd, toen lukte het wel, dus da heeft mij nog eens €0,85 gekost om tot 19u te mogen parkeren. Achteraf ontdek ik ne "retributiebon" van €23 achter mijne ruitewisser, uitgeschreven in den tijd tussen mijn eerste en derde poging om te betalen, want ja, die fuckers hunnen bureau is hier achter den hoek dus die controleren om de 5min.
Aangezien ik wél betaald had maar dat dit vertraging heeft opgelopen door een fout in HUN systeem, vul ik zo'n klachtenformulier in op hun site.
Vandaag antwoord ontvangen:
Geachte mevrouw,
Wij bevestigen de ontvangst van uw bezwaarschrift betreffende de parkeerretributie met ref. ****************.
Na onderzoek van de door u aangehaalde argumenten is gebleken dat ze niet aanvaard worden.
Uw wagen met nummerplaat ******* stond op 14/03/2011 geparkeerd in de **********, een betalende zone. Dit betekent dat het nemen van een parkeerticket of het betalen via sms verplicht is (op de foto\'s, genomen door de parkeerwachter, kunnen wij geen geldig parkeerticket terugvinden achter de voorruit van uw voertuig).
Bij nazicht in het systeem van het sms-parkeren (Mobile-for 4411) stellen wij inderdaad vast dat u niet ingelogd stond voor de periode voor 17:14 uur. De retributiebon die door de parkeerwachter werd uitgeschreven om 17:14 uur is correct opgemaakt.
Omwille van deze reden kunnen wij niet overgaan tot annulering van deze retributiebon.
Wij verzoeken u ons het bedrag van de retributiebon, binnen de vijf werkdagen, over te maken aan de hand van de gegevens die u terugvindt op uw retributiebon.
Hoogachtend,
Parkeerbeheer NV
Wij bevestigen de ontvangst van uw bezwaarschrift betreffende de parkeerretributie met ref. ****************.
Na onderzoek van de door u aangehaalde argumenten is gebleken dat ze niet aanvaard worden.
Uw wagen met nummerplaat ******* stond op 14/03/2011 geparkeerd in de **********, een betalende zone. Dit betekent dat het nemen van een parkeerticket of het betalen via sms verplicht is (op de foto\'s, genomen door de parkeerwachter, kunnen wij geen geldig parkeerticket terugvinden achter de voorruit van uw voertuig).
Bij nazicht in het systeem van het sms-parkeren (Mobile-for 4411) stellen wij inderdaad vast dat u niet ingelogd stond voor de periode voor 17:14 uur. De retributiebon die door de parkeerwachter werd uitgeschreven om 17:14 uur is correct opgemaakt.
Omwille van deze reden kunnen wij niet overgaan tot annulering van deze retributiebon.
Wij verzoeken u ons het bedrag van de retributiebon, binnen de vijf werkdagen, over te maken aan de hand van de gegevens die u terugvindt op uw retributiebon.
Hoogachtend,
Parkeerbeheer NV
WTF????????????????????
Iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt en/of een idee wa hier tegen te doen valt?
Ok, ik zou het mij gemakkelijk kunnen maken en da gewoon betalen om ervan af te zijn, maar zo zit ek ni ineen, 't ga mij om't principe, hoeveel miljoenen halen die jaarlijks wel ni binnen op zo'n gortige manier?
Morgen gaan ek zowiezo al wel van mijn niet-bestaande ****** maken op hun bureau, maar 'k vermoed dak dan weer zo nen hoop bull**** te horen ga krijgen van "Mevrouw, ik ben daar niet toe bevoegd, bla bla bla, zever zever zever".
En voor de spelling-gestapo (die op elk forum wel aanwezig is ): sorry voor het dialect en soms lelijk taalgebruik, maar in dit geval vind ik het zeer moeilijk om beleefd te blijven (hoewel ik dit in mijn mailing met de oplichters in kwestie wel heb gedaan, aangezien ze anders zowiezo al niet echt bereidwillig zouden zijn).
Comment