Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Yep : en die motor zit ook in de auris hybride zeker...
Nee, maar uw met geluk is het aantal banden hetzelfde.
Het merk van de motor is al hetzelfde en volgens mij is het ook een 1800cc. En dan is er meteen ook het bewijs dat je uit een 1800cc wel meer kan halen dan 136pk
Dat is iets meer dan alleen de banden denk ik.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Nee, maar uw met geluk is het aantal banden hetzelfde.
Het merk van de motor is al hetzelfde en volgens mij is het ook een 1800cc. En dan is er meteen ook het bewijs dat je uit een 1800cc wel meer kan halen dan 136pk
Dat is iets meer dan alleen de banden denk ik.
De benzine motor in die auris haalt 99 pk en is inderdaad een 1.8 l. Die 136 pk wordt bekomen in combinatie met de elektro-motor (van 82 pk). Hoe dat samen 136 pk wordt, moet je zelf maar eens uitrekenen (maar het klopt wel... ).
Er is nog altijd een verschilleke tussen een motor bedoeld voor een gezinswagen, en die bedoeld voor een sportwagen... Ik denk ook niet dat de versie in die Auris zich goed voelt bij 8500 tr.min .
Comment