Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toyta auris hsd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Toyta auris hsd

deze topic loopt aardig uit de hand

Al wat ik wou zeggen is, dat ik zeer tevreden ben met de aankoop.
    Onderschat niet die electromotor...voor 'n midden klaswagen is 'm zeer ruim vanbinnen.
    Ik ben ook 1m88 en dat viel me bij de prius 2 nogal tegen. Het duurde toch enkele KM's voor dat die power eruit kwam.
    Ik zat dus met mijn hoofd tegen dak...riante beenruimte maar niet geschikt voor grotere mensen en zeker niet als langere afstanden doet.
    Volgens Adac is deze wagen uitgeroepen tot wagen van de toekomst en staat hij op nr.1.
    Straffer is nog, als je 'n wagen vindt die beter presteert van toyota gratis 'n hybride versie krijgt.

Comment

als zo een lotus zo goed vooruit gaat, kan hij dat dan ook achteruit? Ik zoek een auto die heel snel achteruit kan rijden om snel een parkeerplaats te kunnen afpakken op de parking van de supermarkt.

Comment

Een Lotus dient om voorruit te rijden want in de meeste modellen heb je slecht zicht naar achter.
        Maar wat ze er ook van zeggen ik heb beroepshalve met zeer veel auto's gereden en ik denk er nog altijd met plezier aan terug hoe plezant de drie Lotus Europa van mijn baas reden.
        Het is inderdaad iets exclusief maar rijden deed dat wel dat is ook de bedoeling.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          En dat noemen ze vooruitgang

Jan
          je mag die plaatsen voor 'n fietsenrek, maar niet 'n remork.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Ik heb ook interesse in een hybride.
            Kan je de nettoprijs en de juiste versie (eventueel per PM) de nettoprijs eens doorgeven van die prachtkar aub?
            Laat ook even weten of je een auto hebt ingeleverd.
            Ik zou zeggen, ga bij 'n toyota verdeler.
            Ben er zeker van dat je aangenaam verrast zal zijn na 'n testrit.
            Ik heb de SOL versie, met alles erop en eraan.
            De duurste versie heeft gewoon leder(wat ik niet wil) en Xeon koplampen.
            Je kan de configurator opstarten en zelf ff kijken op de toyota website, maar ik raad je aan voor zelf binnen te wippen.
            Mijn Auris koste met full map navi 27.530.(optie)
            Maar dan kreeg ik extra salonkorting en van vadertje staat 15%.(CO2)
            Plus 5jaar garantie, 5jaar bijstand, maar ook 5 jaar gratis onderhoud bijkomt en dat kan tellen vond ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              deze topic loopt aardig uit de hand

Al wat ik wou zeggen is, dat ik zeer tevreden ben met de aankoop.
              Onderschat niet die electromotor...voor 'n midden klaswagen is 'm zeer ruim vanbinnen.
              Ik ben ook 1m88 en dat viel me bij de prius 2 nogal tegen. Het duurde toch enkele KM's voor dat die power eruit kwam.
              Ik zat dus met mijn hoofd tegen dak...riante beenruimte maar niet geschikt voor grotere mensen en zeker niet als langere afstanden doet.
              Volgens Adac is deze wagen uitgeroepen tot wagen van de toekomst en staat hij op nr.1.
              Straffer is nog, als je 'n wagen vindt die beter presteert van toyota gratis 'n hybride versie krijgt.
              Zou de nieuwe Prius dan minder hoofdruimte hebben ???

Ik ben 1.92 m en ik zit lekker comfortabel in mijn Prius.

@ W00ha: Kan je ook "dial by name" tegen je Auris zeggen ?
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Zou de nieuwe Prius dan minder hoofdruimte hebben ???

Ik ben 1.92 m en ik zit lekker comfortabel in mijn Prius.

@ W00ha: Kan je ook "dial by name" tegen je Auris zeggen ?
                Van voor is dat geen probleem, maar als ik achter mij ga zitten merkte ik toch dat P2 'n beperkte hoofdruimte had. Ik kwam gewoon met mijn hoofd tegen het dak. Beenruimte was er genoeg van achter.
                Blijkbaar hebben daar de P3 versie iets aan gedaan, door evt de achterzit te verlagen.

En spraakherkenning zit er in, maar dat gebruik ik niet.
                Last edited by w00ha; 24 maart 2011, 17:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                  Wauw, dat ziet er perfect uit. Ik denk er over om er ook een aan te schaffen. Met de vakantie moet wel de caravan mee. Kan er een trekhaak onder ? En hoe snel zit hij dan op 100 ?

Jan
                  Geen idee ik hou meer van hotels en room service
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Wacht maar tot je problemen begint te krijgen met diene Toycrap, rij voor het werk met enen en moeten toch wel iets te veel naar de garage voor mijn goesting. En ben niet de enige want de collega's klagen er ook van. En van Service of vriendelijkheid kan je bij Toyota ook niet stoefen: heb zelf een diploma automechanica en den uitleg dat ze daar soms geven daar kan je meestal brandhout van maken: t'is iedere keer een ander zijn fout: slechte diesel, slechte wegen, da gebeurd alleen bij jullie nooit bij ons andere klanten, slechte banden enz.
                    Maar ja, ieder zijn goesting en hoop da je veel plezier aan je wagen hebt
                    Sony A550 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Geen idee ik hou meer van hotels en room service
                      So do i Sir.
                      Maar je moet niet proberen een Elise gevoel uit te leggen aan Jan modaal, die hebben andere noden, en andere budgetten meestal, begrijpen niet waarom je veel betaald om weinig te krijgen.
                      Ik ben het in iedere geval na 2 Elises afgeleerd, om er nog reklame voor te maken.
                      Die trekhaak is wel de belachelijkste natuurlijk, samen met winkelen in den Aldi.
                      Cu you in Zolder ;-)

Comment

der zijn er weer een paar op hun pikje getrapt.
                        Flickr één
                        Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                          der zijn er weer een paar op hun pikje getrapt.
                          K'weet niet : zie alleen niet het verband tussen een Toyota hybride en een lotus sportwagen.
                          Maar dat zal wel aan mij liggen .

Och ja : met wat geluk is het aantal banden hetzelfde, maar ik twijfel weer over het reservewiel .
                          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            So do i Sir.
                            Die trekhaak is wel de belachelijkste natuurlijk,
                            Ach, ik dan blijf gewoon in mijn http://tinyurl.com/4t7nhln rijden. Daar kan tenminste wel een sleurhut achter.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              K'weet niet : zie alleen niet het verband tussen een Toyota hybride en een lotus sportwagen.
                              Kunnen beide mijn sleurhut niet vervoeren

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                                Maar dat zal wel aan mij liggen .

Och ja : met wat geluk is het aantal banden hetzelfde, maar ik twijfel weer over het reservewiel .
                                Ligt idd aan u, want raad eens welke motor in een lotus ligt.
                                Jaaaa goed geraden een toyota

Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
                                X