Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale TV wordt duurder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitale TV wordt duurder

De BTW gaat van 12 naar 21%.

De bedoeling is dat digitale kijkers worden gelijkgesteld met de analoge kijkers.

Dit is idd. een discriminatie die zijn gelijke niet kent
    Eindelijk komt er een einde aan deze gruwel
    Of niet???

De burgemeester van Mechelen is bezorgd om de werkgelegenheid
    die eventueel in gedrang zou komen door deze onverwachte maatregel.
    De vakbonden steunen de burgemeester en overwegen harde acties.
    Een mars op Brussel is niet uitgesloten en de VN, op vraag van Brussel, overweegt
    momenteel een no-fly & drive zone boven en in Brussel om scher- en andere mutselingen
    te voorkomen.

De betreffende bedrijven die getroffen worden hebben nog niet gereageerd.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Digitale TV wordt duurder

Vuilbak open, Indi/Telenet erin, vuilbak terug dicht.
    Meer tijd voor fotografie. Dit is het zetje dat ik nodig had.

YMMV Nerdifant
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Vuilbak open, Indi/Telenet erin, vuilbak terug dicht.
      Meer tijd voor fotografie. Dit is het zetje dat ik nodig had.

YMMV Nerdifant
      OK maar het is niet de fout van de bedrijven he Nerdi.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

gelijkgesteld!!
        ik betaal wel huur voor de hd box !!
        gaan ze die dan ook afschaffen!!
        er moet weer geld in het laatje komen ja ,en waarom brengen ze dat van de analoge kijkers niet naar 12 procent ,dan is het toch ook gelijk !
        de benzine en voedsel worden onbetaalbaar ,dan tv kijken ook nog maar wat duurder maken ,goed bezig ,en ik las van de week nog ,leterme zal ons geen euro afnemen ,man man ,was het mmaar nen euro dat hij afnam ,allemaal dezelfde ja !!

Danny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danny24 Bekijk bericht
          gelijkgesteld!!
          ik betaal wel huur voor de hd box !!
          gaan ze die dan ook afschaffen!!
          er moet weer geld in het laatje komen ja ,en waarom brengen ze dat van de analoge kijkers niet naar 12 procent ,dan is het toch ook gelijk !
          de benzine en voedsel worden onbetaalbaar ,dan tv kijken ook nog maar wat duurder maken ,goed bezig ,en ik las van de week nog ,leterme zal ons geen euro afnemen ,man man ,was het mmaar nen euro dat hij afnam ,allemaal dezelfde ja !!

Danny
          Zelf heb ik een iNDI-box > ontvanger.
          Jaren geleden gekocht. Voor hoeveel weet ik niet meer.
          Dus ik betaal enkel nog de kabel.

Internet en telefoon zijn bij Telenet.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Als TV Vlaanderenkijker momenteel geen probleem met de prijzen, deze blijven lager als Telenet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Als TV Vlaanderenkijker momenteel geen probleem met de prijzen, deze blijven lager als Telenet
              Mooi zaak
              Kan het niet toepassen hier > appartement.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Men heeft die maatregel ooit gedaan om digitale TV wat te promoten.
                Nu dat promoten niet meer nodig is, nemen ze die maatregel terug.
                Zo zijn we het toch gewoon, dus waar is dat gezaag hier voor nodig ? Van die 9 % meer (dat gaat dus over een 12€/jaar) zal iedereen die hier net z'n EOS 5II gekocht heeft (om maar iets te zeggen), behoorlijk arm worden...

Binnenkort komt er terug een kijk-en luistertax, en om het compleet te maken een internettax, dus wat maakt het uit .

Voor zij die het nog niet door hebben : Vadertje staat heeft geld nodig, dus ze graaien waar ze het makkelijkst kunnen vinden. Dat is al altijd zo geweest. Resistance is futile .

PS : ik dacht dat TV vlaanderen ook digitale televisie was : dus daar betaal je nu waarschijnlijk ook 12%, binnenkort dus 21 %. K'zou het in elk geval niet logisch vinden dat Belgacom en Telenet je nu maar 12% laten betalen, en TV Vlaanderen niet.
                Groeten,

Polleke

Comment

Zoals er ne slimme zei : ze konden ook beide tarieven gelijkstellen op 12%
                  Nikon D90

Comment

tv vlaanderen kaartje van 5€ ,dreambox ontvangertje , de rest via " paraplu deling " (servers staan in Tunesie,dan in ...;,zeer moeilijk te volgen en vooral : zeeeer weinig btw.
                    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Het was inderdaad te verwachten, zodra er meer digitale kijkers zijn dan analoge, dan schaffen ze die "korting" af.

Dat zijn we al gewoon in Belgie...
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Het was inderdaad te verwachten, zodra er meer digitale kijkers zijn dan analoge, dan schaffen ze die "korting" af.

Dat zijn we al gewoon in Belgie...
                        De energieprijzen zullen ook wel weer volgen gezien de actuele toestand.

We moeten hier precies aan veel gewoon worden.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

geen probleem hier. De kabel vloog vorig jaar buiten, er rest nu enkel canvas en één via dvb-t en dat slorpt al meer dan voldoende tijd op.
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

yep een korting geven op kosten van de belastingbetaler om de bedrijven waar de overheid een belang in heeft/had te bevoordelen tot ze goeie zaken doen en dan nog eens in de burger zijn zakken zitten... we moeten het gewoon worden/blijven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              De energieprijzen zullen ook wel weer volgen gezien de actuele toestand.

We moeten hier precies aan veel gewoon worden.
                              Als er op bijna elk dak zonnepanelen liggen, denk jij dat ze er dan nog subsidies op geven?
                              Zo gaat het elke keer, wie het eerst reageert, die profiteert het meest van allerlei subsidies. Iedereen die niet kan reageren (te weinig geld om kosten te maken), die komt hopeloos te laat voor subsidies...

Nu koopt bijna iedereen een dieselwagen omdat de staat er subsidies op geeft, binnen een paar jaar zullen ze wel iets verzinnen om dat geld terug te krijgen.
                              Het probleem is nu dat veel mensen geen dieselwagen nodig hebben, maar dat die nu meer kilometers gaan doen dan vroeger (ik ken er zelf die nu veel meer rijden, omdat het toch goedkoper is dan met hun vorige wagen die op benzine draaide).
                              Daardoor krijgen we nog meer verkeer op de baan, en veel van die auto's doen te korte afstanden om het roetfilter goed te laten werken.
                              Ik rij met een 10 jaar oude benzinewagen, en moet dit weekend voor het eerst dit jaar tanken. Ik heb dit jaar al meer kilometers gereden met de fiets dan met de auto.
                              Welke wagen is dan milieuvriendelijker, die nieuwe diesel met een lage uitstoot per kilometer, of de oude auto die iets meer verbruikt (6l/100km) maar die bijna geen kilometers doet?
                              Een nieuwe wagen bouwen zorgt ook voor een heel grote CO2 uitstoot...

Subsidies en kortingen zijn altijd tijdelijk, en kunnen afgeschaft worden, daar kan niemand iets aan veranderen.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X