Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotograaf in bouwkraan
Collapse
X
-
-
Re: Fotograaf in bouwkraan
70euro, valt best mee!
als em dan nog net die killer foto (in zijn ogen dan toch) heeft is't een leuke investering geweest.
heb daar ook al es aan gedacht! moet wel mogelijkheden bieden die er anders niet zijnnikon stuff
Comment
-
Hij had beter foto's gemaakt vanuit de politiehelikopter, kan je die niet huren voor 70 euro??http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Hehe, ik heb jaaaaaaaren terug dat ook gedaan toen ze de nationale bank in Brugge gebouwd hebben aan de ezelpoort. (ff opgezocht, was in 1982)
Had wel toestemming van de werfleider en was in volle bedrijf.
Heb ik toch ff paar keer moeten spugen LOL, man die kraan ging een ferm stuk voorover hangen toen em een zware last opnam. En dan met bibberende knieen terug naar beneden LOL.
Had wel paar cewl fotos mee
Ik lees net dat ze plannen om het gebouw af te breken??? Typisch belgisch weer toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichtLolz ,
en ik weet wie het is
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Ik heb dikwijls genoeg in torenkranen gezeten bij montage of als er iets aan was, het plezantste was als je de kabel van de giek moest vervangen en als je helemaal naar het topje moest.
Toen had ik wel geen fototoestel bij maar sleutels enz.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
-
Waar mensen zich toch allemaal mee bemoeien he tegenwoordig. Als die man graag foto's neemt vanop een kraan bellen ze de politie. Maar als er ergens iemand overvallen wordt kijken ze de andere kant op.
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
Op dat laatste heb je zeker gelijk.
Eigendom (kraan) van een ander betreden heb je mijn gedacht toelating voor nodig omdat als er iets gebeurd de eigenaar verantwoordelijk is.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtHehe, ik heb jaaaaaaaren terug dat ook gedaan toen ze de nationale bank in Brugge gebouwd hebben aan de ezelpoort. (ff opgezocht, was in 1982)
Ik lees net dat ze plannen om het gebouw af te breken??? Typisch belgisch weer toch.
mvg,
Kinglouiede gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment
Comment