Ik ga me niet populair maken, maar het zal voor hen als volk een lesje in nederigheid zijn (ik betreur het menselijk leed wel!!!! niemand verdient een vreselijke dood)
Heb jaren voor Japanners gewerkt en die leren op school nog steeds dat ze superieur zijn aan westerlingen.
Ik ga me niet populair maken, maar het zal voor hen als volk een lesje in nederigheid zijn (ik betreur het menselijk leed wel!!!! niemand verdient een vreselijke dood)
Heb jaren voor Japanners gewerkt en die leren op school nog steeds dat ze superieur zijn aan westerlingen.
Sinds wanneer ben jij populair? Hahaha
(sorry he, flauw grapje, ik weet het)
Ze buigen en knikken de ganse dag en ze menen het niet?....
Denken de gewoon Japannerkes ook zo?
Het persagentschap AP meldt dat er een kerncentrale in het noordoosten van Japan in
brand staat. In het gebied is de nucleaire noodtoestand uitgeroepen.
En wat heeft dit hiermee juist te maken?
De Haïtianen voelen zich niet bepaald superieur en ook zij werden getroffen.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Hallucinante beelden zijn het anders wel, loop daar per ongeluk maar eens rond, je hebt geen schijn van een kans daar levend van tussen te geraken ... loopt het mensDOM dan toch ten einde ???
Die gast op die brug krijgt wel iets te zien
(zie CNN)
Op Google Earth kan je zien hoe sterk de aardbeving was.
Sendai is zeer erg getroffen.
eerste meldde men 7.9, het bleek 8.9 te zijn
het verschil tussen 5 en 6 is ... x 1000, dit was 8.9
het is de 7e zwaarste schok in de wereld sinds de waarnemingen
first it was said 7.9 magnitude, it was 8.9
difference between 5 and 6 is.... x 1000, this one was 8.9
it is the 7nd largest quake ever registered in the world
voor onze cameravrienden : in Sendai staat een der Nikon fabrieken
waar alle professionele toestellen (D3, D700, F6) worden gemaakt.
for our camerafriends, in Sendai there is one of the Nikon plants
where all professionnel cameras (D3, D700,F6) are produced.
En je bent toch al die jaren voor ze blijven werken. Slapjanus
Wie zegt dat, lulgozer? Die japanse firma was een klant van mijn werkgever.
Haitianen? daar heb ik daarom dus niets over gezegd.
Ik heb ooit discussie gehad met Japanner, over die aardbeving in Kobe, en hij zegde me dat door hun superioriteit en vernuft ze dat zonder hulp van buitenaf te boven komen. Het westen zou zoiets niet kunnen, waarna hij ruim applaus kreeg van een vijftal andere Jappen.
Comment