Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet storing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet storing

Hallo,

zijn er nog Telenet gebruikers die vandaag storing hebben (blokvorming) op Vrt, Ketnet/Canvas en zelfs de Vrt+ en Canvas+ zenders?

Alle andere zenders hebben geen probleem.

Mvg

Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Re: Telenet storing

Wij hadden dit vroeger, maar dan op alle posten. Echt irritant, het beeld stond stil, blokvorming, geluid viel weg. Geen idee wat het probleem precies was maar wss lag het aan onze oude tv, met onze nieuwe hebben we geen problemen meer..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
      Hallo,

zijn er nog Telenet gebruikers die vandaag storing hebben (blokvorming) op Vrt, Ketnet/Canvas en zelfs de Vrt+ en Canvas+ zenders?

Alle andere zenders hebben geen probleem.

Mvg

Steven

Hier hetzelfde
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
        Hier hetzelfde
        Niets van gemerkt hier.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Niets van gemerkt, maar ook niet hele dag tv natuurlijk..
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Kessel Lo, ook blokjes....

greetz!

Comment

Hier werkt alles prima.

Comment

Ach ik heb al weken het probleem dat ik maar 1 dag kan opnemen, andere dagen zijn de zenders niet zichtbaar...

Groetjes Natalie

Comment

Bij mij is het in Boortmeerbeek.

Heb zojuist de Digicorder eens gereset en het gaat iets beter maar toch komt er nog regelmatig storing en blokvorming.

Vind het raar want alle andere zenders zijn goed en zonder problemen.

Bedankt alvast.

Steven

Comment

Hier alles normaal ... tijdig rekening betaald !
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                      Ach ik heb al weken het probleem dat ik maar 1 dag kan opnemen, andere dagen zijn de zenders niet zichtbaar...

Groetjes Natalie
                      Je digicorder moet ook aangesloten zijn via netwerkkabel (rechtstreeks of via netadapters) als daar iets verkeerd loopt kan je inderdaad maar één dag op voorhand programa's zien en kiezen.

Waarschijnlijk loopt er dus iets mis met deze koppeling.
                      Last edited by Guest42; 11 maart 2011, 17:37.

Comment

Hier in Aalst was er een algemene storing... straffe mannen die helpdesk van telenet.

- Ik bel 1ste keer: mijnheer u moet uw digicorder interactief maken dan kunnen we testen, ok ik zal dat even doen en ik bel terug. OK meneer... (onze digi is niet interactief omdat er bij de tv geen netwerk is en we geen films kopen of televoten en zo, in geen 2 jaar functies gemist...)

- Ik bel 2de keer: ok meneer we gaan testen, oei er is geen probleem meneer, we moeten iemand langs sturen om uw bekabeling na te kijken en dat is op uw kosten. Ik zeg, er is niets mis met bekabeling, alles is dubbel afgeschermde coax met vast gemonteerde connectoren, geen kabeltjes uit de gamma en dit vanaf distributie tot aan de tv. Ik zal alles nog eens nakijken want ik betaal geen technieker daarvoor dat doe ik zelf wel, ok meneer...

- Ik bel 3de keer: ok ik heb alle bekabeling getest en alles werkt perfect. Ik heb een toestel om signaalsterkte te meten en probleem is niet bij mij. Toch wel meneer het ligt aan uw in huis bekabeling. We moeten dan iemand langs sturen op uw kosten. Dat denk ik niet, kan ik nog iets testen? U kan blijven testen meneer...

-Ik bel 4de keer: dat was blijkbaar de eerlijkste of slimste want die melde me gewoon, meneer we hebben in uw regio al de ganse dag een panne en we zijn er druk mee bezig. inderdaad een uur of twee later was alles in orde.

Dat heeft me dus een ganse namiddag tijdverlies gekost!

Comment

Vraag me toch echt af wat ze allemaal aan het doen zijn (of proberen te doen).

Sommige dagen geen enkel probleem en dan opeens begint het weer opnieuw.

De helpdesk bel ik al niet meer (over miserie gesproken) en volgens hun support website is er nooit een probleem gekend.

Steven

Comment

Ondertussen weer de ganse namiddag problemen, internet valt om de 10 minuten er uit soms ook de telefoon en de tv...
                            Algemeen probleem in de straat weeral?????

Comment

Beste vrienden ik heb dat ook aan de hand gehad. De eerste keer dachten ze dat het aan de coax zou liggen maar niets is minder waar. Een slimmerik bij telenet merkte gisteren op zijn systeem dat 1 van de 2 tuners geen signaal kreeg en dat was de oorzaak. Ben een nieuwe gaan halen en hopelijk was het dat. Dus bel even naar telenet en vraag of ze die tuners willen testen
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X