Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht

@nete: ik heb een account bij Poivy en Powervoip aangemaakt, die websites gelijken echt als 2 druppels water op elkaar. Weet jij hoelang het krediet geldig blijft? Ik moet dat nog eens bekijken voor ik geld ga overschrijven.
    Het krediet blijft, voor zover ik weet "eeuwig" geldig. Bij Poivy lopen na 90 dagen de gratis bestemmingen af, en zal je beltegoed ook verminderen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick-

Je activeert de kaart wanneer jij wilt, liefst voor 18okt .
      Ik heb nog 25€ krediet staan nu .....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik heb nog 25€ krediet staan nu .....
        En hoelang doe je daarmee? dubbele punten zijn tot 18 okt, vandaar
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

En hoelang doe je daarmee? dubbele punten zijn tot 18 okt, vandaar
          Dit heeft wel niet echt veel meer met android te maken. Kunnen jullie geen topic starten voor het ronselen van mensen voor goedkoop bellen? Er zijn er al denk ik ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Dit heeft wel niet echt veel meer met android te maken. Kunnen jullie geen topic starten voor het ronselen van mensen voor goedkoop bellen? Er zijn er al denk ik ...
            Het grote Mobile Vikings of AldiTalk topic ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Het grote Mobile Vikings of AldiTalk topic ?
              Neen, het "nete-forum".
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ik ervaar dat Adobe Reader 72 KB inneemt op mijn Wildfire (daar kan ik mee leven), maar dat dit app zich regelmatig ongevraagd gaat "updaten", en dan ineens ettelijke MB in beslag neemt.
                Het enige waar ik in slaag is telkens die updates terug te verwijderen. Ik kan blijkbaar die Adobe Reader niet verwijderen.
                Is er een mogelijkheid om die weg te krijgen of om die app niet automatisch te laten updaten ?
                Vanmorgen weeral prijs met die smerige Adobe updates. Waarschijnlijk zal dat enkel te verhelpen zijn bij een 'geroote" smartphone ?
                Er zijn leukere dingen dan bij elke start van de HTC eerst alle updates van de Reader handmatig te verwijderen.
                5.7 MB voor een stomme PDF reader, ze maken het wel erg bont... , temeer omdat het met 72KB ook gaat.

Comment

@nete: als ik de rates bekijk als ik wil bellen van smartphone naar mobile; is dat dan phone to phone of PC to phone? En jij werkt dan met CSipSimple voor beide accounts?

edit: Gadver, geen geld meer genoeg op Paypal
                  Last edited by Nick-; 4 oktober 2011, 21:33.
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

En jij werkt dan met CSipSimple voor beide accounts?
                    Inderdaad, en als je die app NIET naar de SD kaart verplaatst, kan je twee widgets plaatsen , eentje voor elk van de accounts. Ik schakel dan de gewenste account in en de andere uit. (of soms allebei uit).
                    Je moet dan wel, als je belt nog even kiezen hoe:via MV rechtsreeks of via één van de VOIP accounts. Die vraag komt op het moment dat je drukt op bellen.
                    De tarieven waarmee ja dan belt zijn degene die je vind op de respectieve sites onder "rates".

Heeft niet direkt met Android te maken,maar kan wel interessant zijn voor andere lezers hier.

Comment

Het past toch wel in de Android sfeer

@Franciskine: Die 28 EUR is vlug op blijkbaar Nu eens kijken hoe ik Vikingpunten kan teruggeven
                      500px

Comment

@Franciskine: Die 28 EUR is vlug op blijkbaar Nu eens kijken hoe ik Vikingpunten kan teruggeven
                        Nick, bij de meegeleverde informatie stond dat het ong 3 dagen duurt vooraleer de activatie en de overname van de vorige provider in orde is . . . dus ik heb nog wel even tijd . . . er staat nu nog ong 9€ op . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Enige hulp bij het instellen is altijd meegenomen, Nick? Voor een Samsung Galaxy II ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Enige hulp bij het instellen is altijd meegenomen, Nick? Voor een Samsung Galaxy II ?
                            Ik ken de Samsung niet, maar zelf heb ik alle info hier gevonden: https://mobilevikings.com/nl/account...tion-settings/

Alvast bedankt voor het cadeau, ik zorg dat je de 150 punten zo snel mogelijk terug krijgt!
                            500px

Comment

Vanmorgen weeral prijs met die smerige Adobe updates. Waarschijnlijk zal dat enkel te verhelpen zijn bij een 'geroote" smartphone ?
                              Er zijn leukere dingen dan bij elke start van de HTC eerst alle updates van de Reader handmatig te verwijderen.
                              5.7 MB voor een stomme PDF reader, ze maken het wel erg bont... , temeer omdat het met 72KB ook gaat.
                              Niemand die hier raad mee weet ?

Trouwens, ik probeer vandaag een pdf attachment te openen, Adobe komt vragen om akkoord te gaan met hun licentievoorwaarden, ik bevestig en dan krijg ik "can't open file"

Comment

Niemand die hier raad mee weet ?

Trouwens, ik probeer vandaag een pdf attachment te openen, Adobe komt vragen om akkoord te gaan met hun licentievoorwaarden, ik bevestig en dan krijg ik "can't open file"
                                Gewoon een iPad kopen, die opent 'm wel gewoon
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                                X