Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

Gezocht maar nog niet gevonden:

Ik hou tegenwoordig mijn agenda bij op mijn smartphone. Ik zou nu graag die agenda synchroniseren met Outlook op de laptop. Tot nu toe vind ik enkel mogelijkheden om de gegevens in de outlook agenda over te zetten naar de smartphone, maar ik wil dus juist het omgekeerde.

Ook al Google agenda geprobeerd, maar net hetzelfde. Wat ik in de agenda plaats op de laptop, komt ook te voorschijn op mijn smartphone, maar niet omgekeerd.

Of zie ik ergens iets over het hoofd ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Bij mij lukt dat wel. Alles wat ik op m'n smartphone/tablet in de agenda plaats komt ook op de pc in de google agenda.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

op werkpc (beperkte instelmogelijkheden) gebruik ik MyPhoneExplorer om te syncen via BT

Comment

Werkt hier prima, de richting waarin het werkt kunt ge zelf kiezen.
          Ik gebruik hiervoor gSyncit.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Je synchronisatie aanzetten en zorgen dat je internetverbinding hebt.

Comment

Voor de mensen die willen Mobile Viking worden: als je het via onderstaande link doet krijg je je eerste herlaadbeurt volledig terug van mij!

"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Ik heb een vraagje over welke apps jullie gebruiken en wel voor office docu's te maken zoals een Excel, Word, ... of compatibel met Ms-Office.
                Er zijn er verschillende beschikbaar en wil er zonder probleem eentje kopen maar dan wel eentje die de moeite is. ZAl gebruikt worden op een Samsung Galaxy S2 en een tablet 10.1

Bedankt

En als je trouwens nog aanraders hebt van apps, laat maar komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  En als je trouwens nog aanraders hebt van apps, laat maar komen
                  Aanraders :

Block Breaker 3 unlimited : ideaal als je ergens wat langer moet wachten
                  Forum Runner : prachtig progje om dit forum op een handige manier te lezen.
                  Zaklamp Zaphrox
                  TV Overal
                  Vandaag,be

Foto programma's :
                  - Paper Camera
                  - Pix--matic
                  - Foto-effecten
                  - Quicpic
                  - Retro Camera Plus : schitterend programma
                  - StampImage
                  -
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                    Voor de mensen die willen Mobile Viking worden: als je het via onderstaande link doet krijg je je eerste herlaadbeurt volledig terug van mij!

http://mobilevikings.com/referral/sG...HLfPiRMFnTJqR/
                    Voilà, op mijn GSM voor privé doeleinden heb ik een abo genomen via jouw link Nick . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Voilà, op mijn GSM voor privé doeleinden heb ik een abo genomen via jouw link Nick . . .
                      Superrr Als je herladen hebt krijg je 150 Vikingpunten terug van me (tenzij je ze niet wilt )
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                        Superrr Als je herladen hebt krijg je 150 Vikingpunten terug van me (tenzij je ze niet wilt )
                        Waarom zou ik dat niet willen he . . Vraagje, ik kan mijn huidige kaart toch blijven gebruiken tot deze leeg is . . . ik ben niet verplicht om de opgestuurde kaart direct te activeren?

Comment

ik ben niet verplicht om de opgestuurde kaart direct te activeren?
                          Geen verplichting, "verplichten" staat niet in het woordenboek van MV

Comment

Ik ervaar dat Adobe Reader 72 KB inneemt op mijn Wildfire (daar kan ik mee leven), maar dat dit app zich regelmatig ongevraagd gaat "updaten", en dan ineens ettelijke MB in beslag neemt.
                            Het enige waar ik in slaag is telkens die updates terug te verwijderen. Ik kan blijkbaar die Adobe Reader niet verwijderen.
                            Is er een mogelijkheid om die weg te krijgen of om die app niet automatisch te laten updaten ?

Comment

Oei, dubbelpost, sorry.

Comment

Waarom zou ik dat niet willen he . . Vraagje, ik kan mijn huidige kaart toch blijven gebruiken tot deze leeg is . . . ik ben niet verplicht om de opgestuurde kaart direct te activeren?
                                Je activeert de kaart wanneer jij wilt, liefst voor 18okt

@nete: ik heb een account bij Poivy en Powervoip aangemaakt, die websites gelijken echt als 2 druppels water op elkaar. Weet jij hoelang het krediet geldig blijft? Ik moet dat nog eens bekijken voor ik geld ga overschrijven.
                                500px

Comment

Working...
                                X