Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het grote Android topic

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Nice, waar zit de gps ontvanger?
    In de iPad met 3G zit inderdaad de GPS ingebouwd

    http://www.youtube.com/watch?v=BsANT...e_gdata_player
    Last edited by HereIsTom; 9 augustus 2011, 20:03.
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • Re: Het grote Android topic

      Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      In de iPad met 3G zit inderdaad de GPS ingebouwd
      Wist ik niet, jammer, net de gewone versie cadeau gaan aan de vrouw. Was wel goedkoper voor mij natuurlijk

      Comment


      • Re: Het grote Android topic

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Wist ik niet, jammer, net de gewone versie cadeau gaan aan de vrouw. Was wel goedkoper voor mij natuurlijk
        Ja inderdaad jammer, want met de 3G versie heb je dus niet alleen GPS voor navigatie maar ook voor tal van andere Apps en je kunt met de 3G versie ook overal op Internet als er geen WiFi is
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • Re: Het grote Android topic

          Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
          Ja inderdaad jammer, want met de 3G versie heb je dus niet alleen GPS voor navigatie maar ook voor tal van andere Apps en je kunt met de 3G versie ook overal op Internet als er geen WiFi is
          Dat zal dan voor de iPad5 zijn, wanneer deze versleten is en wanneer de data een beetje te betalen is over ITE of wat de standaard dan ook moge zijn. Het ziet er niet goed uit trouwens, in Nederland gaan de prijzen de lucht in na een eerste ronde klantenbinding.

          Comment


          • Re: Het grote Android topic

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Dat zal dan voor de iPad5 zijn, wanneer deze versleten is en wanneer de data een beetje te betalen is over ITE of wat de standaard dan ook moge zijn. Het ziet er niet goed uit trouwens, in Nederland gaan de prijzen de lucht in na een eerste ronde klantenbinding.
            Mobile Vikings mijn beste ben er zelf klant met 2 smartphones en menig kameraad zit daar ook tot grote tevredenheid...

            maar we zijn beetje off-topic aan het gaan met ipad vermits daar niet echt Android op draait he
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • Re: Het grote Android topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
              Mobile Vikings mijn beste ben er zelf klant met 2 smartphones en menig kameraad zit daar ook tot grote tevredenheid...

              maar we zijn beetje off-topic aan het gaan met ipad vermits daar niet echt Android op draait he
              Ik ben niet mee: een I-phone zonder 3G heeft toch niet veel nut aan een data-only abbo ?

              Ik lees dat MV op een jaar tijd van 5000 naar 30000 klanten is gegaan. Er zijn dus toch mensen (die hun data zelf moeten betalen) en iets verder kijken dan hun "Proximobibase" neus lang is. Want hoe je het ook draait of keert, de "groten" maken zich kompleet belachelijk qua data tarieven.
              Nu ja, moest concurrentie in België echt werken dan hadden ze misschien al 300000 klanten...
              Het is perfect logisch dat data abbo's zo duur blijven bij de groten: het zou oerdom zijn van hen om de prijzen te laten zakken als de "kudde" toch hondstrouw blijft.
              Waarmee ik niet wil beweren dat MV zaligmakend is voor iedereen.

              Maar dit wijkt zeker af van het topic onderwerp, alhoewel, als je een android toestel hebt wil je het toch ook gebruiken, ook als je geen Wifi ter beschikking hebt ?
              Last edited by nete; 10 augustus 2011, 11:45.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Het grote Android topic

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ik ben niet mee: een I-phone zonder 3G heeft toch niet veel nut aan een data-only abbo ?
                inderdaad, maar het ging op dat moment (dacht ik) over het feit dat iemand antwoordde dat hij pas een ipad5 met mobiele data zou kopen omdat tegen dan de abo's betaalbaar zouden zijn
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • Re: Het grote Android topic

                  Is er een (gratis) app beschikbaar voor Android (2.1) waarmee je je smartphone kan blokkeren op afstand.
                  Ik dacht dat er bij BlackBerry standaard zoiets op zat.

                  Ik zou dit willen voor het geval mijn toestel gestolen wordt of als ik hem moest verliezen.
                  Je kan dan je telefoon:
                  - blokkeren op afstand
                  - zoeken via GPS (op voorwaarde dat hij aan staat natuurlijk)
                  -Je toestel volledig wissen / fabrieksinstellingen terugzetten op afstand.


                  Merci
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                  Comment


                  • Re: Het grote Android topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                    Is er een (gratis) app beschikbaar voor Android (2.1) waarmee je je smartphone kan blokkeren op afstand.
                    Ik dacht dat er bij BlackBerry standaard zoiets op zat.

                    Ik zou dit willen voor het geval mijn toestel gestolen wordt of als ik hem moest verliezen.
                    Je kan dan je telefoon:
                    - blokkeren op afstand
                    - zoeken via GPS (op voorwaarde dat hij aan staat natuurlijk)
                    -Je toestel volledig wissen / fabrieksinstellingen terugzetten op afstand.


                    Merci
                    Dit gaat misschien in de richting ?

                    Where’s My Droid, te vinden in de market.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het grote Android topic

                      Ik vraag me af of er niks bestaat om de HTC Wildfire met een zwart scherm te laten booten.
                      Nu wordt het scherm voor een dikke minuut volledig helder wit. Ik kan me inbeelden dat zoiets de autonomie van de batterij niet ten goede komt.

                      Verrassend: ik heb geëxperimenteerd met tethering via USB en met "wireless hotspot".
                      Een beetje tot mijn verwondering werkt het gebruiken van de HTC als hotspot iets gemakkelijker dan via USB.

                      Voor wie veel belt en veel data wenst: MV gaat starten met VOIP telefonie (voorzien in oktober). Nu, ik gebruik dat al regelmatig, maar dan via Voipcheap en de Android app CSipSimple.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Het grote Android topic

                        Hi,

                        Een newbie question.
                        Ik heb een verleden in het programmeren van PPCs met windows mobile/ Dot net CF en heb gewacht om een tablet te kopen met die specs. Niet dus.

                        iPad valt af, omdat je daar niet echt zelf dingen mee kan programmeren.

                        Blijft Android want ik heb gezien dat er zoiets als Adroid Visual Basic bestaat om zelf apps te maken.

                        Vragen: stel ik koop een Samsung Galaxy met Honeycomb (zo heet die release toch) + wifi + 3G...
                        a) Als die Galaxy geen USB heeft, hoe krijg je dan data in/uit dat ding ?
                        b) Is GPS een extra app op de Galaxy?
                        c)Bestaat er een tablet dat scratchfree is (scherm)?
                        e)Zouden de experten mij iets anders aanbevelen dan de Samsung?

                        thx,
                        Paul
                        DPaul - A.FIAP
                        D810, nikkors and other stuff

                        Comment


                        • Re: Het grote Android topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                          a) Als die Galaxy geen USB heeft, hoe krijg je dan data in/uit dat ding ?
                          b) Is GPS een extra app op de Galaxy?
                          a -> de tab heeft toch een micro USB aansluiting? Anders kun je hem niet opladen
                          b -> google maps...

                          c en e weet ik niet... trouwens wat heeft d misdaan
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

                          Comment


                          • Re: Het grote Android topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                            a -> de tab heeft toch een micro USB aansluiting? Anders kun je hem niet opladen
                            b -> google maps...
                            De Galaxy Tab heeft helemaal geen micro USB aansluiting, die heeft daarvoor net als de iPad een dock connector ... 30-pin in dit geval.
                            Aan de andere kant van de kabel zit wel een USB connector om met de voeding of uw PC te verbinden ... dus om te laden of data over te zetten.
                            De Galaxy S heeft wel een micro USB aansluiting, dat is dan wel geen tablet maar een smartphone.
                            Last edited by VerSeg; 18 september 2011, 02:22.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Het grote Android topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              De Galaxy Tab heeft helemaal geen micro USB aansluiting, die heeft daarvoor net als de iPad een dock connector ... 30-pin in dit geval.
                              Aan de andere kant van de kabel zit wel een USB connector om met de voeding of uw PC te verbinden ... dus om te laden of data over te zetten.
                              De Galaxy S heeft wel een micro USB aansluiting, dat is dan wel geen tablet maar een smartphone.
                              OK, na enig zoekwerk vermoed ik dat voor een rechtstreekse USB aansluiting een docking station zou kunnen helpen. Anders moet je toch nog je PC opzetten om via de micro-usb dingen te transfereren.

                              Het punt "d)" had ik verwijderd, maar ging over Android zelf: bestaat er iets als een Android "command level", die je kan gebruiken via de tablet. Ik bedoel zoiets als de "MSDos" commands die je vroeger aan de PC kon geven.

                              Dus eigenlijk is mijn vraag : zie je die "Android" en kan je dan een boek kopen met de commands en daar dingen mee doen".

                              Ik weet het een beetje simpele vragen voor de gurus, maar ik koop liever ineens gericht en ik heb geen idee wat de kans is dat ze in een winkel die antwoorden weten.

                              thx,
                              Paul
                              DPaul - A.FIAP
                              D810, nikkors and other stuff

                              Comment


                              • Re: Het grote Android topic

                                Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                                OK, na enig zoekwerk vermoed ik dat voor een rechtstreekse USB aansluiting een docking station zou kunnen helpen. Anders moet je toch nog je PC opzetten om via de micro-usb dingen te transfereren.
                                Dit is een docking connector, docking station is niet echt nodig. De juiste kabel naar USB is altijd bijgeleverd.
                                Maar docking station of niet, als je zaken wil transfereren zal je toch je pc moeten opzetten hoor ... tenzij je van memorycard naar tab bedoelt, dan bestaat er net als voor de iPad een externe kaartlezer dat op die connector past.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X