Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
je moet dat niet optellen hé, dat zijn allemaal aparte dingen:
42% vd tijd was android systeem actief
32% de telefoon
23% stand by
4% volle bak backlight? ofzo?
Dat is het batterijgebruik ... normaal zou dit moeten betekenen dat 42% gebruikt werd voor het Android systeem, 32% voor de telefoon, 23% standy en 4% voor weergave (display).
Dat is wat afgerond en komt uit op 101% bij u.
Interessanter is te kijken hoeveel het batterijniveau nog is.
Google maps kan momenteel alles in een straal van 15km cachen, maar dat je probleem wel niet oplossen vermoed ik. Die Sygic software is niet duur. Ongeveer 80 euro voor de ganse wereld en levenslange updates. Je kan je natuurlijk ook beperken tot ons landje.
Google maps kan momenteel alles in een straal van 15km cachen, maar dat je probleem wel niet oplossen vermoed ik. Die Sygic software is niet duur. Ongeveer 80 euro voor de ganse wereld en levenslange updates. Je kan je natuurlijk ook beperken tot ons landje.
Ik kan verkeerd zijn maar Google maps werkt rechtstreeks via internet, want nog altijd duur is in het buitenland. Of kan je ook daar 'kaarten' downloaden?
ps: verbruikt je GPS ook internetdinges op je gsm? (jaja ik weet het een leek )
Ik kan verkeerd zijn maar Google maps werkt rechtstreeks via internet, want nog altijd duur is in het buitenland. Of kan je ook daar 'kaarten' downloaden?
ps: verbruikt je GPS ook internetdinges op je gsm? (jaja ik weet het een leek )
Met de nieuwe versie van google maps kan je kaarten downloaden, maar zoals ik al zei, binnen een straal van 15km.
Mijn gps app verbruikt geen data. Dit is niet nodig, maar de gps lock is traag, zonder "data assistance". Ik doe mijn gps lock op straat en ga dan in de wagen zitten. Eens de lock er is, heb ik geen problemen meer.
mijn mening : wat een gps tegenwoordig maar kost koop je beter een standalone GPS ipv je GSM te gebruiken.
Je GPS heeft (als GPS) meer opties en voordelen imho als een GSM als GPS.
2 devices, i hate it.
Ik heb liever alles in 1 (in mijn geval iphone), integratie in de wagen is optimaal. Mijn podcasts in de auto worden netjes door de gps stem gedempt, ik kan rechtstreeks uit mijn adresboek navigeren, ik heb maar 1 dataverbinding nodig voor de verkeersinfo, mail, internet, wifi hotspot in de wagen, zodat passagiers, of ik in de file, met de ipad kan surfen, enzovoort. 1 oplader, 1 steun, en niet zo aan de raam bengelend met een snoer over mijn dashboard. noem maar op de voordelen.
Een Europa tomtom kost toch nog 179, de software op de iphone 60 geloof ik.
Overigens, de losse gps'en zouden zeer sterk teruggevallen zijn in verkoop heb ik gelezen.
Comment