Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

lol :-) De mijne zet enkel mobile data uit.

Comment

Ik zou eens moeten kijken naar de instellingen, maar dat verklaart die andere dingen niet
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Na meer dan 18 uur losgekoppeld ... nog niet zo slecht.
        Maar 42 + 32 + 23 + 4 = 101%
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

je moet dat niet optellen hé, dat zijn allemaal aparte dingen:

42% vd tijd was android systeem actief
          32% de telefoon
          23% stand by
          4% volle bak backlight? ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            je moet dat niet optellen hé, dat zijn allemaal aparte dingen:

42% vd tijd was android systeem actief
            32% de telefoon
            23% stand by
            4% volle bak backlight? ofzo?
            Dat is het batterijgebruik ... normaal zou dit moeten betekenen dat 42% gebruikt werd voor het Android systeem, 32% voor de telefoon, 23% standy en 4% voor weergave (display).

Dat is wat afgerond en komt uit op 101% bij u.

Interessanter is te kijken hoeveel het batterijniveau nog is.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Net de gingerbread-update gekregen op de HTC Desire Z
              Bolt toch wat vlotter hoor!
              is inderdaad een hele goeie update geweest ja... en dat merkte ik vrijwel direct dat hij nog iets vlotter navigeert.

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
              De originele ROM staat er op... Ik ga eens proberen zonder JuiceDefender, zou daar ook kunnen aanliggen.
              probeer het gratis app "Alarmdroid" eens... die gebruik ik en vind ik toppie. Nog geen problemen mee gehad.
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Hoi,

Ik ben net nieuw in het hele smartphone gebeuren, ik vroeg me af of er gratis alternatieven zijn voor een offline gps? En welke jullie gebruiken?
                [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                  Hoi,

Ik ben net nieuw in het hele smartphone gebeuren, ik vroeg me af of er gratis alternatieven zijn voor een offline gps? En welke jullie gebruiken?
                  Een wegenkaart?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

die heb ik ! Andere voorstellen
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Google maps kan momenteel alles in een straal van 15km cachen, maar dat je probleem wel niet oplossen vermoed ik. Die Sygic software is niet duur. Ongeveer 80 euro voor de ganse wereld en levenslange updates. Je kan je natuurlijk ook beperken tot ons landje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Google maps kan momenteel alles in een straal van 15km cachen, maar dat je probleem wel niet oplossen vermoed ik. Die Sygic software is niet duur. Ongeveer 80 euro voor de ganse wereld en levenslange updates. Je kan je natuurlijk ook beperken tot ons landje.
                        Ik kan verkeerd zijn maar Google maps werkt rechtstreeks via internet, want nog altijd duur is in het buitenland. Of kan je ook daar 'kaarten' downloaden?

ps: verbruikt je GPS ook internetdinges op je gsm? (jaja ik weet het een leek )

Comment

Ik kan verkeerd zijn maar Google maps werkt rechtstreeks via internet, want nog altijd duur is in het buitenland. Of kan je ook daar 'kaarten' downloaden?

ps: verbruikt je GPS ook internetdinges op je gsm? (jaja ik weet het een leek )
                          Met de nieuwe versie van google maps kan je kaarten downloaden, maar zoals ik al zei, binnen een straal van 15km.

Mijn gps app verbruikt geen data. Dit is niet nodig, maar de gps lock is traag, zonder "data assistance". Ik doe mijn gps lock op straat en ga dan in de wagen zitten. Eens de lock er is, heb ik geen problemen meer.

Comment

Hoi,

Aura.

Comment

mijn mening : wat een gps tegenwoordig maar kost koop je beter een standalone GPS ipv je GSM te gebruiken.

Je GPS heeft (als GPS) meer opties en voordelen imho als een GSM als GPS.
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                                mijn mening : wat een gps tegenwoordig maar kost koop je beter een standalone GPS ipv je GSM te gebruiken.

Je GPS heeft (als GPS) meer opties en voordelen imho als een GSM als GPS.
                                2 devices, i hate it.
                                Ik heb liever alles in 1 (in mijn geval iphone), integratie in de wagen is optimaal. Mijn podcasts in de auto worden netjes door de gps stem gedempt, ik kan rechtstreeks uit mijn adresboek navigeren, ik heb maar 1 dataverbinding nodig voor de verkeersinfo, mail, internet, wifi hotspot in de wagen, zodat passagiers, of ik in de file, met de ipad kan surfen, enzovoort. 1 oplader, 1 steun, en niet zo aan de raam bengelend met een snoer over mijn dashboard. noem maar op de voordelen.
                                Een Europa tomtom kost toch nog 179, de software op de iphone 60 geloof ik.

Overigens, de losse gps'en zouden zeer sterk teruggevallen zijn in verkoop heb ik gelezen.

Comment

Working...
                                X